~Nya~
-Zostaw go do jasnej cholery!- Wrzasnęłam jeszcze głośniej, a po moich policzkach poleciały pojedyńcze łzy.
Zaczęłam się szarpać, jednak każde szarpnięcie powodowało, że Seliel i Skylor trzymały mnie mocniej.
Każdy z Ninja wytworzył swoją moc i skierowali na Jaya
Jednak niebieskooki był szybszy.
Poraził wszystkich Ninja prądem i wydostał się z "kręgu".
Nie był już otoczony.
Chyba zdawał sobie sprawę, że nie ma szans na wygraną, jednak nie uciekał.
Kai wytworzył dużą kulę Ognia i szedł w jego kierunku.
-To za to co zrobiłeś z moją siostrą.- Powiedział zbliżając się do niego.
-A co jej zrobiłem?- Zaśmiał się Jay pod nosem.- Dałem jej trochę rozrywki w życiu? A może masz na myśli to, że nie musiała spędzać czasu z takimi sztywniakami jak wy?
-Nie przeginaj, koleś!- Kai podszedł do niego, tak że dzieliło ich od siebie tylko parę centymetrów.
-Kai! Zostaw go!- Nadal próbowałam się wyrwać.
Nic mi to jednak nie dawało.
Wytworzyłam mały strumień wody i nakierowałam go na Kaia.
Jego ogień zgasł.-Nya!- Mój brat obrócił się w moją stronę.- Po czyjej ty do cholery jesteś stronie?!
-Po mniej sztywnej.- Jay znowu uśmiechnął się pod nosem.
Mistrz Błyskawic stał już prawie na krawędzi.
-Zamknij ten ryj!-Kai obrócił się gwałtownie w stronę chłopaka i spróbował go uderzyć, jednak Jay uniknął ataku.
-Nie miło się gadało.- Rzucił niebieskooki, po czym zaskoczył z budynku.
Już po chwili mogliśmy ujrzeć Niebieskiego Smoka Błyskawic lecącego po niebie.
Po chwili poczułam jak ktoś uderzył mnie w tył głowy...
Straciłam przytomność.♡
Otworzyłam oczy. Znajdowałam się w klasztorze. Byłam przywiązana do krzesła.
Zaczęłam się szarpać.
-O co wam tym razem chodzi?! Co się z wami dzieje?!- Krzyknęłam patrząc na stojących przede mną Ninja.
-Co on z nią zrobił...- Zaczął Cole nie zwracając na mnie uwagi.
-Może to nie ona? Może to jej kolon, a prawdziwa Nya jest gdzieś uwięziona? Całkiem sama...- Kai przejechał palcami po włosach.
-Jesteście idiotami! Przecież to ja!- Wrzasnęłam.- Czy możecie mnie łaskawie odwiązać?!
-Po co? Żebyś poszła do niego? Żebyś zaczęła coś knuć przeciwko nam?- Kai spojrzał na mnie.
CZYTASZ
Forbidden Love ||Jaya||
FanfictionMinęło sporo czasu od pokonania Acronixa i Kruxa. W Ninjago City ponownie zapanował spokój. Ninja zaczęli zmagać się z monotonnym życiem codziennym. Cole i Kai całe dnie spędzają na graniu na konsoli i przyjemościach, Zane poświęca ten czas na odbud...