*1*

909 50 1
                                    

Evet yaz tailinin bitişi,Ayıların uyanışı,Kış uykusunun bitişi,Mutluluğun son raddesi,Son uyanış,Bir daha uyanamamak,Pazartesi sendromu...En önemlisi Yazın başında dönüşümümün olmuş olup benim yaz tatilimin zehir olması..Bu en kötü yaz tatilimdi...Asla kalbimin atmayacak olmasıydı bu.Alışmıştım artık. 

Dolabımı açıp kıyafet seçmeye başladım.Siyah yırtık bir pantolon üzerine mor dantelli bir gömlek giydim.Üzerime hızla deri ceketimi atıp,onunla uyumlu deri eldivenimi aldım.Aşağı indiğimde ailem aptalca kahvaltı yapıyorlardı.Onlara nadiren benim;Nefes almama bile gerek yoktu*.Siyah terliklerimi sürerek masanın en köşesine oturdum.

''Günaydın!'' dedi annem zorla gülümsermişçesine.

Hiçbirşey söylemedim.Ailemden pek hazettiğim söylenemezdi.Nede olsa üvey ailemdi.En acısı da benim bunu henüz 3 ay önce öğrenmiş olmam ve bu hale gelmemdi.Herşeyi bu kadar hızlı atlatacağım aklıma gelmezdi açıkçası.Sertçe tahta sandalyeyi ittiğimde sesinden gıcık olsam da hiç bir tepki vermemeye çalıştım.Hızlı adımlarla mutfağa girdim.Masanın üzerinde kutu şeklinde kapalı bir pet şişe vardı.Altında ise bir not.

'Bu kutuda ihtiyacın olan bir şey var.Clara!'

  -Amcan DEMON.

 

Yine o lanet olası pislik.Beni hiç anlamıyor.Sanırım kalan tek duygum ise korkumdu.İstemsizce duyulan bir korkuydu bu.Boğazımda iç organlarımı patlatacak derecede bir acı vardı susuzluk.Bu duyguma karşı gelemezken,öte yandan da bana uyurken kan verilmesi hiç hoşuma gitmiyordu.Neyseki susuzluğumu insanlara karşı koruyabiliyordum.Ama hayvan kanı içmek de hiç hoş değil. 

Kapının önünde geldiğimde siyah botlarımı çıkarıp hızla giydim.Karşıdaki aynaya yaklaştım.Aynadan yüzüme dikkatlice baktığımda,mavi lenslerimden taşan kırmızı gözlerimi gördüm.Ama maalesef bu aptal şeyleri takmalıydım.Bir düşünsenize 'FEN LİSESİ'nin koridorlarında dolaşan kan kırımızı gözlere sahip bir kız.Haber manşetleri kafamda oluştu bile.Tek soru'ÜRKÜNÇ MÜ?'*Kesinlikle EVET!.

Çantamdan bordo rujumu çıkarp hızla sürdüm.O iğrenç servis kornasını duyana kadar sakindim.

Dhampir olmanın en kötü yanı ise insanarın duygularını okuyabilmek.Şu an serviste bu duygumu öldürmek isterdim.Bütün çocuklar bana bakıyor ve garipsiyorlardı.

Kulaklarımı taktım ve kendimi'Imagıne Dragons' grubunun ferahlatıcı müziğine bıraktım.

Servisin durduğunu frenle beraber öne düşmemle anladım.Küfürler ederek aşağı indim.Herkesin gözleri üzerimdeydi.Normal yüzlerce beyaz önlüklü ineğin içerisinde 'Kötü kız havası yaratan ben!Kalabalık panonun önüne gelip dersliğimi aradım Uzun bir uğraş sonucu dersimin 'biyoloji' olduğunu anladım.

Sınıfa girdiğimde ilk sırada olan 3 kızın bana bakarak fısıldadığını duydum şaşırmadım.Hepsi beyaz önlüklü öğrencileri ağırlamış sıralardan birine oturdum.Sınıfın kapısında 4 kişilik bir erkek grubu belirdi.Öndeki ikisinin bakışları beni bulurken birisi sağ çaprazımdaki sıraya geçti diğeri ise sol taraftaki yerini aldı.Benim yanımdaki boş yere bakıp daha sonra birbirlerine bakıyorlardı.Bunların derdi neydi böyle?Ayakta kalan iki kişiden biri önümde otururken diğeri ayakta kaldı.Ne yani metalci olmuş olmam fen lisesine gidemeyeceğimi felan söylemiyordu değil mi?Ayakta olan uzun boylu mavi gözleri siyah saçlarıyla bütünleşmiş olan çocuk önce boş olan tarafa sonra ise bana baktı.Öyle dikkatli bakıyordu ki;,tanıyormuş gibiydi.

Ayaklarını sürerek boş yere oturdu.Tahmin etmiştim açıkçası.Küçük tahmin ha?

'Ben Step.'dedi bana bakmadan.

'Clara.'dedim sadece başını salladı.Herkesin aksine krem rengi bir önlük giyiyordu.Dersin başladığını öğretmenin yeni kız,öğrenci ve benzeri şeyler söylediğinde anlamıştım.Okulun ilk günleri olduğu için pek derse başlamamıştı.Zil çaldığında sınıftan ilk çıkan ben olmuştum kafamı kıran da,Karşı sınıftan hızla çıkan kişi ile kafalarımız tokuşmuştu.

 

 

 

KIRMIZI KORKU☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin