*2*

572 44 2
                                    

Açıkçası kafam hiç ağrımadı ama onunkini bilemezdim.

'Lanet!Lanet!'bakışları beni bulduğunda önce yüzüme baktı.Daha sonra ise defalarca kafasını çevirdi.Hızla uzaklaştı.İlk defa benim gibi giyinen biriyle tanışmıştım.Linkin Park sweatshirti onu uzaktan belli ediyordu buna uygun siyah pantolonu ve kırmızı supra ayakkabıları kesinlikle Metal!diye bağırıyordu.

Yukarıda bir kantin olduğu aklıma geldi.Uzun merdivenleri aşırı kısa bir şekilde çıktım.Girer girmez Önde kısa şortlu ve büstiyerli olup devamı ise beyaz önlüklü olan 5 kişilik bir kız grubu gördüm.Kız önce beni süzdü sonra ise diğer kızları düreterek beni işaret etti.Kahverengi saçlı kız önüme gelip badanalı suratını büzüştürüp konuşmaya başladı.

'Yeni'de burdaymış.''dedi küçümsemeyle karışık bir ses tonuyla.

İleride bu kızın nefret sebebim olacağına emindim.

Cevap vermeye gerek duymadan büfeye ilerledim.Bir anda kendimi yerde buldum bunun nedeni ise O küçük şeytanın sağ ayağıydı.

Ellerini arkasında birleştirip.Gerine gerine yürüyordu ki.Elimde olmayan bir hırsla boğazına yapıştım.Arkasındaki kızlar bize hiç karışmazken,Ben yere düştüğümde gülmelerini hafifletmiyordu.Kızdan nefessiz kaldığını belli eden hırıltılar çıktığında ellerimi daha da kenetlemeye başladım.Arkamdan geldiğini anladığım biri,Bileklerimi sıkarak ellerimin hafiflemesini sağladı.Kız ölümden dönmüş gibi çocuğa sarıldı.Çocuk....Sıra arkadaşım..Kız ona sarılmış ağlıyordu,O ise bana bakıyor ve sinirle kaşlarını kaldırıyordu.

 'Sen ne yaptın?'dedi dişlerini sıkarken.

'Seni ilgilendirmez.'deyip kapıya döndüm.O ise arkamdan koşuyordu bunu duyduğuma emindim.Kantin kapısından içeri giren bugün çarpıştığım metalci çocuk Stephan'ın arkamdaki elini tuttu ve sertçe çevirdi.Tınısı sert olan yankı yapan bir ses vardı.Kırılma sesi bu herkesin birbirine girmesini sağlarken ellerimi avuçlayan bir el hissettim.Yüzüne baktığımda kocaman mavi gözleri rampa olan saçlarını ve yumuşak yüz hatlarını bana sergileyen metalci çocuğu gördüm.Kesinlikle artık ismini öğrenmeliydim.

'Jush.'dedi izdiham yüzünden kulağıma fısıldayarak.Akıl felan okuyorsa mükemmeldi.Etrafa baktığımda ne Stephan ne de o kızı gördüm.Sandalyeler havada uçuşurken Jush bana kapıyı işaret etti.Hızla oraya ilerlediğimizde,Birkaç grubun daha kantine girdiğini gördüm.Elimden merdivene daha sonra otoparka sürükleyen Jush Kapımı açıp arabaya yerleşmemi sağladı kendisi ise hızla sürücü koltuğuna geçti.

Arabayı sürerken bana tüm olayları kesinlikle anlatmasını istedim kesinlikle....

KIRMIZI KORKU☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin