*4*

460 42 2
                                    

MULTİMEDYAĞAĞA;;STEPHAN <3

Olamaz! bu muhterem kişi ölsem geldiğine inanamayacağım birisiydi!

*Siyah dar paça pantolonunu 'LİNKİN PARK' sweatshirtini ve onlara uygun kırmızı supra'larını süzüyordum.O bu okula nam salan 'BadBoy'tavırlarıyla ortalığı kasıp kavuran JUSH(CAŞ)'tan başkası değildi!

''Merhaba güzelim!''dedi ellerini sallayarak.Elini tuttum ve oturduğum yerden kalktım.*ELİN BUZ GİBİ GÖTÜN KARPUZ GİBİ YAVRUM*diyesim geldi ama kendimi tuttum.

''Selam''diye cevapladım.tabii ondan önce müthiş bir omuz silkme faslım vardı.Jush tam da benim hoşlanacağım tipte bir erkekti.Ama tabiiki önce insan olsaydım!

Aslında 'İnek Çocuk STEPHAN'dan da hoşanmıyordum.ona duyduğum sadece minnetti yanında olduğumda hissettiğim güven duygusu.Beni onu peşine sürükleyen tam da buydu!Jush elimden tuttu ve hafif eğilerek anlımı anlına yasladı neyse ki herkes dersteydi;

-son 4 haftadır okulda göz hapsine aldığım kişi sensin Clara!Belki de bu okulun geçmişinde en çok beğendiğim,hoşlandığım belki de.....belki de.....

Cümlesinin devamını merak ediyordum.Ona *DEVAM ETSENE AMK BÖYLE İYİYDİ*bakışlarımla yanıt veriyordum.o ise sonunda devam etmeyi başardı kodumun beyinsizi .S

-Belki de Hayatımda ilk defa aşık olduğum,bana neler yaptığının farkında değilsin ama ben farkındayım'Güzelim'Ben ki JUSH HENDERSEN;Her gece başka bir kızın üzerinde,her gece ayrı barda,Şehrin en zengini'nin evlatlığı olan burnu havada çocuğum.Ama artık hayallerimi süzleyen tek kişi SENSİN!dedi 'Sensin'kelimesinde ayrı vurgu yapmıştı.Ama o kimseyi sevmezdi ki!nerdeyse okuldaki bütün kızlarla yatmıştı.Benden ne istiyordu kim bilir.Ben bunları düşünürken yüzünü bana dahada yakkınlaştırdı.Sanırım dudaklarımız sürttü.aslında burda*KALBİM ÇARPIYORDU*demem lazımdı ki olsaydı!

Anlamsızca ona karşılık veriyordum dili ağızımda keşfe çıkmıştı.Ellerimle saçlarını tuttum ve kendi yüzüme bastırdım.Evet,Evet nefessiz kalmam lazımdı ama nefessiz kalan kimse olmadı maalesef.Benimkinin nedenini bilirsiniz de sanırım Jush'ın binlerce kızla öpüşmesinden dolayı alışkanlık olmuştu.

Dudakları kulaklarıma gelince;Çalılıklardan bir alkış sesi duyuldu.Kafamı çevirip baktım.

TAMDA ZAMANIYDI STEPHAN KAHRETSİN!

----

KIRMIZI KORKU☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin