BÖLÜM ŞARKISI;Demi Lovato-Heart attack)bunu dinlerken yazdım.(sonra kış)tamam vurmayın:d
Jush ile kareoke bardan ayrılalı 1 saat olmuştu.Ben ise sert yatağımda uzanıp 'Stephan'ın facebook profilini geziyordum.Beni yargılamayın.Taş Çocuk!
Okulda inek çocuk gibi giyindiği için ona alışmıştım.Yani beyaz önlüğüne.Gerçek hayatında da hep beyaz giyiyordu.Yani fotoğraflarda.En sonuncu fotoğrafına geldiğimde başlıkta'Seni seviyorum sevgilim!'yazıyordu.Fotoğrafın yüklenmesini bekledim.Bir kızla birlikte sarmaş dolaş fotoğrafı vardı.O ilk defa siyah giyinmişti.Kıskanmalı mıyım?Belki insan olsaydım!
Siyah bilgisayarımı kapattım ve tavanı izlemeye başladım.bundan sıkılınca da ahşap duş kapısına doğru yürüyüp kapıyı açtım.Ve ardından kilitledim kendimi suyun akıntısına bıraktım.
---------------------------------------------------------------------
Bornozumla yatakta uzanmış 'Amele Style'gibi Flapy Bird oynuyordum.Ne var?Beni yargılamayın.Bağımlılık yaptı.Ağağağağ yarın Pazartesi ölücem.-Kİ İMKANSIZ-
Kendimi uykuya bırakmak istemiyorum.Dhampirler uyuyabilir yanlışlık olmasın.Ama zorunlu değildirler.Bende uyumak istemiyordum.Ben uyuyunca o korkunç kırmızı şeyden içiriyorlar bana!!İstemiyorum diyorum anlamıyorlar amcam Demon başınabuyruk bir insan beni dinlemiyor.Sanki haberliymiş gibi ben uyurken geliyor.Önce uyku iğnesi yapıyor sonra o KIRMIZI şeyden veriyor!Bunları nereden mi biliyorum?İki kolumda da oluşan iğne ve morluk izleri o kadar yoğun ki!.Neyse sadece gözlerimi dinlendireyim birşey yapamaz ya.
-----------------------------------------------------------------------
Gözlerimi araladığımda amcam iğnenin ucunu siliyordu.Kalktım ve siyah önlük yakasına yapıştım.
''Ne yaptığınız sanıyorsun amca!''
''Clara!Yaşaman gerekiyor eğer Kan içmezsen ölürsün''
''Bırak öleyim o zaman''dediğimde sesim buğulu çıkmıştı ama o devam etti.
''Yapamam.Sen bana anne ve babanın emanetisin.Seni ölüme terk edersem geri gelirler ve beni alırlar.''
''Geri alırlar ne demek oluyor?''dediğimde omuzlarımı tuttu ve beni kendine çevirdi.sanırım birşeyler açıklayacaktı.
''Unutma Clara,Dhampir üyelerinin ilk soyu sensin.Annen bir insandı baban ise kalın kafalı bir kurtadam.Sense Clara..Sende bunların karışımısın.Kendini önemli görmelisin belki de en güçlü türlerden birinin ilk soyusun.Belki de vampir tarihinde senden bahsedecekler.Bunu sakın unutma!''Dediğinde mal gibi ona bakıyordum.Dediklerinin çoğunu anlamamış olsam da kafamı sallamakla yetindim.
Odadan çıktığında Kitaplığıma doğru yürüdüm sonra vaz geçtim.Bilgisayarıma doğru yürüdüm ve Wattpad'e girdim....
---------------------------------------------------------
Sabah uyandığımda demeyeceğim çünkü hiç uyumadım..Gerek de duymadım.Kalktım ve siyah dolabıma doğru yöneldim.Siyah göbek üstü tişört.Kot şort ve fileli çorap giydim.Aşağı indiğimde üvey aileme bakmaya bile tenezzül etmeden kapıya yöneldim ve siyah asker botumu giydim.Servisin sesi duyulunca kapıdan çıktım.
-----------------------------------------------------------
Okula girdiğimde kapıya yaslanmış tatlı bir Jush beni bekliyordu.Kimse inkar edemez.Elimi kavradı ve parmaklarını elime geçirdi.Yürürken herkes bize bakıyordu.Arka kantine doğru yürüdük.Ve olamaz!
Sen-Benim-Erkeğimle-Hem-de-Kantinde-SİKERİM!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI KORKU☯
Vampireİnsan bir damla su Binlerce endişe ve şüphe bulutu. İnsanı insan yapan ne? İnsan yoktan var olduğunu. Unutup, Var eden Tanrı'yı anmaması neden? İnsan sevgiliye duyulan aşk mı Sevgi mi? Damarlarında akan sadece bu'kırmızı'mı? İnsan gerçekten nefes a...