Multimedya:JUSH
BÖLÜM ŞARKISI;Selena Gomez-Lowe Will Remember ^^
Jush ile birlikte hafif alkış tınısının sesiyle arkamızı döndük.Stephan gerilmiş yüz ifadesiyle bize bakıyordu.Alaylı bir gülümsemesi vardı.Resmen*İPNE SMİLE*yapıyordu.Ve konuşmaya başladı;
''Jush senin adi bir sübyancı olduğunu bilirdim de okulda yaptığını bilmezdim!''dedi hırsla.Bunun altında kalacağının farkındaysa *Siye*yani.
''Sen karışmasana İnek Çocuk!''dedi,Jush şekeri elinden alınmış bebek gibi bir yüz ifadesi vardı.Hemen olaya el atmalıyım.
''Gel Sevgilim biz kantine çıkalım''Neden dediğimi bilmiyorum ama *İPNE SMİLE*sırası bende.
:):):):):):)))):):):):):):):):):):):):)::):))::):)
Jush anlamamış gözlerle bana bakıyordu.Ne olduğunu anlamış olacak ki;bana eşlik etti.
''Tamam Sevgilim.''Ne kadar yavşak çift olduk biz böyle.Stephan'a baktığımda ''Selena Gomez'den laf yiyen LORDE'' gibi göründüğünü fark ettim.Mosmor olmuştu.Sanırım burdaki her iki tarafa da yavşayan ''Taylor Swift''bendim.Yok lan o kadarda değil.
O kadar çok düşünmüşüm ki;Jush yüzümün önünde ellerini salladığında onu ancak görebildim.
''Sevgilim?''dedi imayla.
''Ne sevgilisi Jush Allasen bi siktirgit''deyiverdim.Ona baktığımda gözlerinin dolduğunu gördüm.Mavi gözleri bulanıklaşmıştı.Ellerini siyah saçlarına geçirdi. ve kantin masasını devirdi.Neyse ki korirdorda ve kantinde kimse yoktu.Teneffüs ziline 40 dakika vardı.Onu ilk defa böyle görüyordum.Resmen okulun 'BadBoy'u' gözlerimin önünde ağlıyordu.Duvarkenarına doğru yürüdü.Oturup bacaklarını ellerinin arasına aldı.Yanına gittimve gözlerindeki yaşları sildim.Buğulu sesiyle konuştu.
''Neden bana bunu yapıyorsun?Neden beni hem incitip hem seviyor gibi davranıyorsun.Seni herkesten ve herşeyden çok seviyorum.Ailem..Onlar gerçek bile değiller.Neden seni sevmeme izin verip kendin bütün umutlarımı yıkıyorsun?Şu ana kadar bütün kızları onları becermek amacıyla ayarttım veya sevgilim yaptım.Ama sen....Sen farklısın Clara!
Ne diyeceğim hakkında pek fikrim yoktu ilk defa birisi bana böyle şeyler söylüyordu.Okuduğum bir kitapta sarılmanın insanlara huzur verdiği yazıyordu ben de ona bunu yaptım.Jush'a sım sıkı sarıldım.Böyle yaparak ona ümit veriyordum.Demek Stephan beni sevmiyor ben de beni seven birinin severim ya da sevmeye çalışırım umarım Dahmpir içgüdülerim buna engel olmaz.
Hala kollarım Jush'ın vücudundaydı.Kaskatı olan vücudu ben sarılınca gevşemişti.ve o da bana sarılıyordu.Kafasını ellerimin arasına aldım ve ciddili bir şekilde konuşmaya çalıştım.S
'Bak beni de anlamanı istiyorum.Ben seni sevmek isterdim ama..yapamıyorum senin gibi birisi hiç olmadı kimse beni senin kadar sevmedi.seni sevmeye çalışacağım Jush seni incitmek istemiyorum.O yüzden ümitlenmeni de istemiyorum.'
dediğimde gözlerine ufak bir umut parçacığı belirdi.Ve yüzüme yaklaştı dudağımı öpeceğini zannedip geri çekildiğimde,tekrar uzanıp yanağımla dudağımın arasını öptü ve gülümsedi.,
Onu incitmek istemiyordum.Ona herhangi bir kötülük yapmak istemiyordum.Farklı bir şekilde o bana huzur veriyordu.Deniz kokan vücudu beni ferahlatıyordu.ama üzgünüm Jush seni sevemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI KORKU☯
Vampireİnsan bir damla su Binlerce endişe ve şüphe bulutu. İnsanı insan yapan ne? İnsan yoktan var olduğunu. Unutup, Var eden Tanrı'yı anmaması neden? İnsan sevgiliye duyulan aşk mı Sevgi mi? Damarlarında akan sadece bu'kırmızı'mı? İnsan gerçekten nefes a...