Cry for me

652 40 2
                                    

  Želal by som si vedieť ako sa volá fetiš, pri ktorom človeka zrušuje vidieť niekoho plakať. Derek naozaj nepreháňal. Plakal som a prosil na kolenách, na ktoré ma pred celou večnosťou posadil. Dobre možno to nebola večnosť, ale určite aspoň niekoľko hodín, alebo minút. Ťažko povedať. Kto má však vnímať čas keď kľačí nahý na podlahe s dokorán otvorenými ústami a zadkom?

  Neviem čo som si presne sľuboval od dnešného večera. Predstavoval som nejaký rozhovor o časovom harmonograme oboch zúčastnených partií a možno aj ďalšie flirtovanie. Čo som však nečakal bolo, že hneď po príchode mi Derek prikázal aby som sa vyzliekol úplne do naha a všetko svoje oblečenie nechal v skrini vedľa dverí. Potom ma zaviedol do kúpelne kde ma posadil do obrovskej vane a celého ma osobne vydrhol. Nebolo v tom nič sexy, práve naopak. Drhol mi bledú pokožku až sčervenela a potom mi povedal, aby som sa predklonil. V živote, doslova nikdy v živote som necítil väčšie poníženie a hanbu ako v tej chvíli, keď mi on osobne čistil anus. To bol prvý moment večera, kedy sa mi z oka vyronila jedna osamotená slza. Keď nadobudol pocit, že som dostatočne umytý, tak ma vytiahol z vane ako handrovú bábiku a začal ma sušiť huňatým uterákom. Potom mi dal do ruky nové balenie zubnej kefky. Našťastie som si zuby mohol vyčistiť sám.

  ,,Toto urobíš vždy hneď ako prídeš sem, dobre?" spýtal sa Derek, no opäť to neznelo vôbec ako otázka. Začal som nadobúdať pocit, že tento muž skrátka o nič neprosí a rovno si veci berie. 

  Nenasledoval žiadny typ rozhovoru, ktorý som si v duchu predtým predstavoval (V kútiku duše som dúfal vo večeru aspoň s jednou sviečkou. No a čo? Nemôžem za to, že som od prírody trochu naivný. A skrytý romantik. 

  Derek sa na mňa len usmial ako šelma a rukou mi naznačil aby som si sadol na gauč. Teda to som si aspoň myslel. Jeho silné ruky ma však chytili za boky a prevrátili na brucho a ľahkým pohybom nadvihli moju zadnú časť do vzduchu. Úplne odhalenú a na obdiv. Chcel som niečo povedať, no stále som bol v tom pomyselnom šoku, ktorý som zažil počas kúpele, že som sa neodvažoval ani pípnuť. Derek tiež nič nehovoril, no to sa zdalo ako jeho prirodzená vlastnosť. Len tam za mnou stál a pozeral na mňa a z toho som pociťoval neskutočné vlny zraniteľnosti. Cítil som sa úplne bezbranne a najhoršie na tom bolo, že to všetko bolo s mojím súhlasom. Rýchlo som vtiahol vzduch do pľúc, keď som pocítil jeho ruku na svojom zadku. Derek prstami pomaly skĺzaval k mojej dierke a jedným z prstov ju jemne obkrúžil. Potom ruka zmizla, no o minútu bola späť pokrytá studeným gélom, lubrikantom. Hlavu som zaboril do gaučového matraca keď do mňa vošiel dvoma prstmi naraz a mojím telom zatriaslo. Bol som síce stále uvoľnený po tom ako ma Derek umyl, no to neznamenalo, že dva prsty naraz, ešte k tomu tak hrubé ako mal Derek, ma neprinútia k tomu aby som zaúpel.

  Neviem, čo Derek videl z jeho uhľa pohľadu, no muselo sa mu to veľmi páčiť súdiac podľa jeho spokojného hmkania zatiaľ čo mi teraz už tromi prstami roztváral prstenec svalov. Keď konečne natrafil na ten sladký bod vo mne, len raz po ňom prešiel a potom sa mu tvrdohlavo vyhýbal. Nespokojne som zamraučal, lebo to bolo jediné ozajstné potešenie, ktoré mi zatiaľ doprial, a pokúsil sa mu na prsty nasunúť. Prišiel však ostrý úder, ktorý ma zaštípal na ľavej polke a ja som vykríkol od bolesti. 

  ,,Nehýb sa," povedal mi zastretým hlasom a ja som horlivo prikývol hlavou  na znak toho, že rozumiem, lebo som si nebol istý, či môžem dôverovať svojmu hlasu. Chvíľu ešte pokračoval v mojom mučení a potom zo mňa prsty razom vytiahol a zanechal ma prázdneho a zívajúceho. Nebolo tomu však dlho. Niečo taktiež pokryté lubrikantom ma začalo hladiť po otvore a ja som sa vystrel v chrbte ako luk, keď mi Derek tú vec vtlačil do vnútra. Nebol to jeho penis, ale niečo úplne iné, tupé. V panike som otočil hlavu cez rameno, no Derek už stihol celú tú vec vlačiť do mňa. Len jej nejasný čierny koniec zo mňa vytŕčal a ja som tak trochu zdesene pozrel na Dereka, ktorý vyzeral až nadmieru so sebou spokojný. Stisol som okolo tej veci svaly, ale aj tak som bol neschopný presne identifikovať jej tvar, tým pádom aj rozpoznať čo to presne je. 

  ,,Neboj sa Stiles. Po našom poslednom rozhovore, ktorý sme tu mali, by som ti nespravil nič čo by ti bolo nepríjemné," povedal mi Derek prekvapivo hrejivým hlasom a pohladil ma rukou po chrbte. 

 ,,A teraz si kľakni na zem na kolená," povedal mi tým istým hrejivým hlasom, ktorým ma pred sekundou tíšil. Začal som sa pomaly hýbať a jemne som sykal vždy, keď sa tá vec vo mne dáko pohla. Keď som si kľakol na kolená tak ako chcel plne som cítil ako ma vypĺňa, ako hlboko to vo mne je. Derek sa pohodlne posadil na gauč predo mňa a rozopol si rifle. Skúseným pohybom si z nich vybral úd a začal si po ňom prechádzať. Vyvalene som naňho hľadel a nedokázal si pomôcť a porovnať ho so sebou. Pocítil som malé štipnutie neadekvátnosti. Derek bol veľký, ako naozaj strašidelne veľký a ja som bol zrazu rád, že mám v sebe ,,niečo,, namiesto toho monstra s predkožkou. 

  ,,Poď bližšie a otvor ústa Stiles."

A tak som aj spravil.

Roztvoril som pery a obklopil nimi Dereka. 

  ,,Čo najviac dokážeš."

 Znova som pochopil a snažil sa do seba dostať z neho čo najviac predtým, než by ma to začalo dusiť. Začal som ho aj jemne sať, ale vtedy mi zaboril ruku do vlasov a nepríjemne za ne potiahol.

  ,,Nič také som ti nedovolil."

Jeho slová mi boli zrazu jasné.

  Cock-warming.

Len to po mne chcel.

Kútikom oka som si všimol ako zobral do ruky nejaký ovládač a pozrel sa na mňa tak až mi telom opäť prešli zimomriavky. 

  Stlačil na ňom jeden s gombíkov a tá vec vo mne sa s vibrovaním prebrala k životu. 

Doširoka som roztvoril oči a cez penis v mojich ústach sa zo mňa predral výkrik. Derek, ktorý ma stále držal za vlasy, mi mykol hlavou a zasunul sa mi do hrdla tak hlboko, až mi začali tiecť slzy.

  Tie slzy mi však netiekli od bolesti, ale od toho najväčšieho potešenia a vzrušenie aké som kedy doteraz zažil. 

  Bol som v jeho milosti a vôbec som sa už necítil odhalený. 

  V pohode som dýchal nosom, po brade mi tiekla slina od toho ako som nemohol okolo jeho údu prehĺtať, boleli ma kolená a vibrátor vo mne sa striedavo vypínal a zapínal, no aj tak som sa už dlho necítil tak voľný ako v tej chvíli, keď ma Derek chrbtom ruky jemne pohladil po vypučenom líci.

  ,,Prekrásny," povedal mi a rozlialo sa mnou vnútorné šťastie.

Dance for meWhere stories live. Discover now