4

9 0 0
                                    


Şu an ne mi yapıyoruz? Eve gideceğimize Virüsle oturup ders yapıyoruz. Önceki teneffüste ezberlediklerimizi hiç kitaba bakmadan yazacakmışız. Bileydim az sayfa ezberlerdim. Üstelik 5 dakikalık teneffüs vaktini bu Virüs uzatıp ders saatine çıkarmıştı. Tamam biz de oynadık zilin üzerinde ama o bunu bilmiyor sonuçta değil mi?

Virüs; ''Yarın derste bu yaptıklarınızdan sözlü olacaksınız.'' Kitaplarını toparlayıp sınıftan çıkacakken bize döndü. ''Zille oynadığınızı anlamayacak kadar aptal değilim.''

Evet, bravo bize. Şu an olmak istediğim yer yerin dibi sanırım. Hoca çıkınca kalemle kazı işlemlerine başladım.

Kaan; ''Ne yapıyorsun?''

''Artık bu yerin dibine bir gireyim diyorum.''

Kaan; ''İki kişilik kaz.''

***

Pembe pijamamın paçaları yere sürtünüyorken yarım açabildiğim gözlerimle bardağa su doldurmaya çalışıyordum. Ama doldurduğum şeyin su değil de yağ olduğunu ancak bir yudum içtikten sonra anlayabilmiştim ve bu yağ uyanmama yetmişti.

Telefonum çaldığında ağzımı çalkalarken bir yandan da telefonu açıyordum.

''Alo?''

Zehra; ''Ne yapıyorsun?''

''Yağ içiyorum.''

Zehra; ''Yine mi?''

''Sorma ya''

Zehra; ''Hadi çık seni bekliyorum.''

''Niye?''

Zehra; ''Okula gideceğiz ya.''

''Tamam da neden birlikte gidiyoruz?''

Zehra; ''Halama gelmiştim birlikte geçelim dedim.''

''Tamam içeri gel ben hazırlana durayım.''

Zehra; ''Kapıyı aç madem.'' deyip zili çaldı.

Annem içeriden sesleniyordu ''Kapıya bakın.''

''Ben bakıyorum'' Gelen Zehraydı, gerçi biliyorsunuz neden açıkladığımı bilmiyorum.

Zehra; ''Hadi kızım giyinmemişsin bile.''

''Daha vaktimiz var abartma.''

Annem içeriden Zehrayı duymuş olacak ki seslendi ''Zehra, kızım sen mi geldin.''

Zehra; ''Evet Sare Abla'' deyip annemin yanına salona geçti. ''Nasılsın?''

Annem; ''İyim Zehra'cığım, halandan mı geldin.''

Zehra; ''Evet, geçerken Diana'yla gideyim dedim.''

Annem; ''İyi yapmışsın, kızım Ahmet Beye söyle arabayı hazırlasın.''

''Yok anne biz kendimiz gideceğiz.''

Annem; ''Olmaz''

''Anne yaa, ne olacak okul hemen şurada.''

Annem; ''Olmaz dedim Diana uzatma.''

''Hadi ama anne, biraz takılacaktık hem.''

Annem; ''Bir daha söylemeyeceğim.''

''Anne yaa'' Zehra beni dürterek susturdu. Daha fazla uzatmadan Zehra'yla birlikte odama çıktık.

''Ne yapacağız şimdi?''

Zehra; ''Bir şey olmaz, zaten bir şey planlamamıştık. Yürüyecektik sadece.''

''Tamam, ben de onu istiyorum zaten.''

Kız Mevsimi; DİANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin