Daha gözlerimi açmadan burnumu sızlatan kokuyla hastanede olduğumu anlamıştım. Batu, Merve ve Zuhra başımda dikiliyorlardı.
''Ne oldu?'' dedim ayılmaya çalışırken.
''Ne olabilir, kan gördün ve bayıldın.''
''Hastaneye getirmenize ne gerek vardı, hep başıma gelen bir şey. Alıştım ben, siz de alışın.''
''Biz getirmedik ki.'' Batu'nun sinirli hali dikkatimi çekmişti.
''Kim getirdi?''
''Emre'nin kavga ettiği serseri. Gerçi haddini bildirmek lazımdı da, izin vermediler.'' dedi ellerini ceplerine yerleştirip.
''Kim izin vermedi, serseri kim. Ne diyorsun Batu ya?''
Zuhra atılıp anlatmasaydı meraktan çatlardım gerçekten. Emre'nin yüzündeki kanları gördüğümde kavga ettiği çocuğun üstüne bayılmışım, o da beni kucağına aldığında Batu engel olmaya çalışmış, hatta az daha bir kavga da o çıkarıyormuş. Sonrasında çocuk beni hastaneye getirmiş.
''Neden kavga ettiler peki?''
''Çocuk Beren'e bakmış, Emre de kudurmuş.''
''Abartmış ama Emre.''
''Hayırdır, niye çocuğu korumaya aldın.''
''Sevgili dayımın yeğeni, hepimiz Emre'nin ne kadar gereksiz kıskançlık yaptığını biliyoruz öyle değil mi?''
''Orası öyle tabi, ama bunu Emre'nin yanında söylemezsen senin için daha iyi olur.''
''O kadarını da biliyoruz herhalde.'' Serumu çıkarıp ayaklandım ''Gidelim artık.''
Batuhan ''Ben işlemleri halledeyim'' deyip çıkarken Selim Abi de içeri girmişti. Kendisi aile hekimimiz olur.
''Hayırdır ufaklık, ayaklanmışsın.''
''Evet Selim abi ya, biliyorsun sevmiyorum burayı.''
''Bir gün de bayılmadan ziyarete gelsen diyorum.'' deyip gülümsediğinde ben de ona karşılık verdim.
''Ayıpsın, tabi gelirim.''
''Uzun zamandır bayılmıyordun, özlettin kendini.'' dedi başımı okşayıp.
''Senin için daha sık bayılmaya çalışacağım.'' dediğimde güldü.
***
14 Şubat yaklaşıyor ve ben hâlâ S'i bulamadım.
Kağıda yazdığım yazıyı gören Ezgi kahkahalar patlatıyordu.
''Ne oldu?'' dediğimde gülmeyi kesti.
''Sen bence ona bir hediye hazırla.''
''Oha, çok mantıklı.''
''Kızım hasta mısın sen?''
''Yoo'' dedim ciddi bir tonla.
''Sen yine de doktora görün bence. Kızım şaka mısın, ne hediyesi almayı düşünüyorsun?''
''Aklımda var bir şeyler.'' dedim aklıma gelen şahane fikre karşı sırıtarak.
''Kızım sen iyice uçmuşsun.'' dedi yanımdan ayrılırken. S'i bulduğum zaman hepsinin yüz ifadesini görmek için sabırsızlanıyorum açıkçası. Bu arada Ezgiyi size tanıtmadım. Kendisi aşırı süslüdür, alışverişkolik ve havalı bir tip. Giyime ve kendisine fazlasıyla önem verir.
''Millet bakın burada ne var!'' deyip sınıfa giren Poyraz elindeki kağıdı sallayarak bize gösteriyordu.
''O ne?'' diye soran Sarp'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kız Mevsimi; DİANA
HumorBen Fışırdak Grubunun en değişik üyesi Diana olarak kalemi elime aldım. Evet sizleri tanıştırmak istediğim ve söz konusu 'Kız Mevsimi' kitabında pek değinilmeyen hayali sevgilim 'S' var. Benim canım Fışırdak grubum onun gerçekliğine inanmadığı için...