D

306 43 0
                                    

Dnešný deň v škole takto len pokračoval.

Ani som sem skutočne nechodila a predsa sa zdal ako najdlhší školský deň v mojom živote.

Stále som sa spamätávala. Nemohla som tomu uveriť.. On.. A urobil toto..

Môj priateľ, ktorého som milovala viac než čokoľvek iné... Šikanuje nevinných, súdi podľa výzoru, ohovára, robí si srandu..

Prvý deň a moja fotka ako naháňam učebnicu koluje po škole.

No hej.. Možno to niesom tak úplne ja..

Ale som to ja a predsa sa cítim ublížene.

Sedela som na záchode a plakala.

Je a vždy to bude najlepšie miesto kde sa dá vyplakať.

A ako som sľúbila môjmu.. Teraz už bývalému... Že sa stane niečo, čo nechce..

Vytiahla som mobil a vytočila jeho číslo.

Zvonilo to.. A Zvonilo... A Zvonilo.. Veľmi dlho.. Až kým to nakoniec konečne zdvihol!

,,Ahoj moja nádherná kvetinka. Tešíš sa na rande?" Z jeho hlasu bolo jasne počuť radosť.. Miluje ma.. A rád somnou trávi čas...

No aj keď si nevedel, že som to ja.. Po tom, čo si mi urobil v škole.. Zabudni, že s tebou niekedy niečo budem mať - to som mala chuť mu povedať..

Mal to byť iba jednodňový žart.. Ale tak to neostane..

,,Prepáč zlato.. Dnes to nevyjde.. To rande.. Je mi to ľúto.. Raz ti to vysvetlím" povedala som smutným hlasom  a zložila predtým, než by mohol odpovedať... Počas celého večera ma spamoval správami, avšak ja som ho ignorovala... Musel sa cítiť vážne ublížene... Ale je to zaslúžené..

Judiciary [DOKONČENÉ]✔ Where stories live. Discover now