Epilóg

430 44 41
                                    

,,Od toho dňa bolo v tej škole dobre.. Nebolo to dokonalé, keďže toto nieje film ale realita.. Ľudia stále ohovárali alebo sa často bavili o tom, čo som spravila. To nikdy neprestanú.. Ale aspoň to neroznašajú ďalej a nešikanujú. Nešíria klebety a rozhodne sa nesmejú už nikomu.. Akurát Michael si spravil dosť zlú reputáciu... No a čo ja a Lewis? Sme spolu a sme šťastní.. Aj keď som si nebola istá, či ma priťahuje v tom romantickom zmysle... Som rada, že som s ním lebo on sa ku mne správa dobre. Viem že naňho sa dá vždy spoľahnúť a nikdy by mi neublížil. Je to dobrý chlap a takých si treba držať blízko, pretože ak vás priťahuje "zlý chlapec" ako snáď každú babu. Mali by ste sa vopred pripraviť na to, že vás bude podvádzať alebo vám ublíži alebo podobne... Oni sa nezmenia. Dokiaľ nieje výnimka ale tú nepoznám.. Michael bol zlý... A on by sa ku mne tak dobre nesprával za každých okolností. Pri najhoršom kebyže s ním čakám dieťa by ma opustil. Lewis taký nieje. On zostane aj cez to zlé a navždy.. Ten tu pre mňa bude. A takých si treba vážiť. Aj keď si nemyslíš že môžeš s takým byť. Mala by si tomu dať šancu. Ľutovať to nebudeš.." Hovorila som do školských novín. Bola to taká malá rada pre každého čo nevie, čo robiť v živote.. Niečo sa možno naučí. Niečo možno zmení. Nieje to moja škola. Ale je to môj príbeh. Tak ako tvoj život je tvoj príbeh. A naše príbehy musíme písať non stop. Nikdy nesmieme prestať.

TAAAAAKK TERAZ SA VYJADRITE NEĽUDKOVIA MOJI 😁 čo si myslíte o tomto krátkom príbehu? Dalo vám to niečo do života alebo nie? A ak máte nejaké problémy chcem taktiež spomenúť, že ja rada pomáham takže mi kľudne napíšte a ja vám poradím 😊

S láskou Tika ❤️😁

Judiciary [DOKONČENÉ]✔ Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt