C

336 44 8
                                    

,,Máš pravdu.. Volám sa Sue" Usmiala som sa a natiahla k nemu ruku.

Úsmev mi opätoval.,,Lewis" Potriasol mi rukou.

,,Tak to ma teší... Takžeee.. Aj teba šikanujú?" Pozrela som na študentov šepkajúcich si okolo nás.

,,Áno... Ale... Prestal som to riešiť..." Pozrel na nich.

,,Neboj sa.. Som si istá, že keď budeme spolu tak prestanú" Uškrnula som sa víťazoslávne... Ibaže.. To som ešte nevedela, ako šikana vlastne funguje.

Práve naopak.. Všetko zlé sa ešte zdvojnásobilo... A to príchodom.. Nikoho iného než môjho byvaleho, ktorý ešte nevie, že je bývalý. Podišiel k nám a sotil do Lewisa.

,,Čo robíš?! Nechaj ho napokoji!" Postavila som sa pred Lewisa.

,,Ooo.. A čo budeš robiť. Maličká ošklivka? Čakáš že ma tvoj výzor vystraší" Začal sa smiať.

Chlapec za ním, jeho kamarát mu nahlas (akože) pošepkal.,,Ona by určite vyhrala proti Príšerkám. S. R. O." A všetci navôkol sa začali smiať.

,,Viete, čo.. Nemám na vás náladu.. Na ľudí ako ste vy, čo iba urážajú...poď Lewis" Vzala som ho za ruku a ťahala za sebou.. Von zo školy.. Chcela som odísť a mala som silnú potrebu sa rozprávať s mojim novým a jediným kamarátom, ktorého poznám.

No skôr, než som sa spamätala som mala pod sebou niečiu nohu a padala k zemi.

Judiciary [DOKONČENÉ]✔ Where stories live. Discover now