Şans

3K 40 16
                                    

Umarım hikayeyi beğenirsiniz.bu hikayeyi 3 kişi birlikte yazıyoruz.Sevilay,Asude ve ben.Multimedyadaki Derin.İyi Okumalar!

Derin Kaya

''Derin hadi yemeğe!''

annemin bana seslenişi ile odaklandığım kitaptan gözlerimi alarak söylenmeye başladım.kitabın tam mükemmel yerinde hayallerime el koyması çok sinir bir durumdu.gerçi bahsettiğim aşklar ya filmlerde ya da kitaplarda olurdu.En azından ben böyle şeylere inanmıyordum.odamın köşesindeki cama bakan koltuktan kalkıp kitabımı masaya koydum.hiç aşağı inipte annemin bana söylediği gereksiz kelimeleri duymak istemiyordum.biliyorum beni sevmiyordu ama en azından evde iki yabancı gibi yaşayabilirdik değil mi?

Eve ne zaman gelsem bana söylediği laflardan kaçar,hemen odama giderdim.Çünkü onu dinleyip canımı sıkmak istemem.Gereksiz.

Babam mı?

O benim tek dostum gibidir.alamadığım anne sevgisini o bana vermişti.Onu cidden çok seviyorum ve onu üzecek bir şey asla yapmam.bana ne kadar güvendiğini biliyorum ve babamı asla pişman etmeyeceğim.

annemden bir azar daha işitmemek için odamdan çıkarak evin büyük koridoruna çıktım ve ilerlemeye başladım.her bir yanımda antika vazolar,cidden mükemmel tablolar vardı.ne kadar şekillerinden bir şey çıkaramasamda güzellerdi.adımlarımı daha da hızlandırarak aşağı indim ve evin geniş yemek masasının kapladığı mutfağa girdim.Annem ve babam masaya oturmuştu ve hizmetçiler onlara servis yapıyordu.

''Gel bakalım tatlım.''dedi babam bana tebessüm ederek.onun yanına daha çok yaklaşıp yanağına bir öpücük kondurdum ve kendi saldalyemde yerimi aldım.

''okulun nasıldı bugün tatlım?''

''İyiydi.Biliyorsun okul hayatı çalkantılı olan bir kız değilim babacım.''dedim hafif gülerek.Babam da bana eşlik etti.

''Hadi yemeğini ye derin.'' babamla aramıza annemin soğuk ve sert sesi girince ikimizde sustuk.annemi çok aldırmamaya çalışarak önümdeki yemeğe döndüm.

''bugün bir şirketle ortak olduk ve işler iyi gideceğe benziyor.'' dedi babam masadaki sessizliği bozarak.

''Cidden çok sevindim canım.Hayırlı olsun.''dedi annem.

''bende.peki hangi şirket?''dedim merakıma yenik düşüp.

''Taşkın Holding.''

ŞansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin