2.kapitola

954 58 0
                                    

,, midgard. Nesnáším to tu. Proč vůbec tahle planeta existuje? Z čeho je vůbec postavěná?" Ptám se Hawkeye, který mi stále zůstává věrný. ,, pane... tahle planeta existuje z důvodu přebývajícího místa v galaxii a je postavěná z vesmírného prachu a...",říká, ale zastavuji ho. ,, to mě nezajímá", odpovídám a sleduji ho. Barton se jen zašklebí. ,, můžete tuto planetu zničit pane", říká a uvádí mě do rozpaků. Chci tuhle planetu zničit? A nebo ne?
      ,, ne ještě ne. Vrátím se a zničím tuhle titěrnou planetu, ale teď mám důležitější věci na práci", odpovídám a koukám na nebe. Po chvilce cítím mou magii, jež mě nese zpět na Ásgard. Musím otci dokázat, že jsem hoden trůnu.
      ,, ty jsi se vrátil?" Ptá se Thor a přivolává kladivo. Odin ho utišuje mávnutím ruky a jde ke mě. ,, Proč jsi se vrátil Jotune?" Ptá se a sleduje mě. ,, chci jen to...co jste mi celý živit nalhávali!" Křičím po něm. Odin rychle chytá kopí jako bych mu chtěl ublížit. Rezignovaně zvedám ruce nad hlavu. ,, řekni mi Odine....", schválně nechám odmlku. ,, kdy jsi mi chtěl říct, že jsem válečná kořist? Že jsem jen jako spojka?" Ptám se a sleduji Odinovi třesoucí se ruce. Šklebím se a rozhlížím. ,, kde je má úžasná matka? Hm... kam se jen mohla podít? Bojíš se snad, že bych ji zabil? Nejsem šílenec!" Šeptám nebezpečným hlasem. Odin mě sleduje a poté pokládá kopí. Koukám na něj, když se děje něco, v co jsem nevěřil. Odin, Všeotec, Ochránce devíti světů mě s pláčem objímá. ,, Odine?" Ptám se ho a odtahuji se. ,, promiň Loki, že jsem ti nedali tolik lásky a pozornosti jako Thorovi. Tolik mne to mrzí", říká Odin a kouká mi do očí. ,, teď doufám pochopíš, že to musím udělat", dodá a chytá do ruky žezlo. ,, NE!!!" Křičí Frigga a bere Odinovi žezlo z rukou. ,, ať tě to ani nenapadne!" Dodává a odnáší žezlo dál od Odina. ,, můžete mi říct, co se tu děje?" Ptám se a sleduji všechny přítomné ostřížím zrakem.
      ,, Odin, tvůj otec", začíná Frigga, ale umlčuju ji čtyřmi prostými slovy:,, není to můj otec". Frigga se nadechuje a pokračuje:,, Odin a Thor se dohodli, že budeš zastupující král. Thor chce žít na Midgardu se svou ženou a dětmi a Odin je již příliš starý na to, aby dokázal vládnout sám. Přijmeš nabídku a staneš se Ásgardským králem?" nevěřím svým uším. ,, ano moc rád", říkám a jak mi to  božskost dovoluje... klesám na kolena.
Konečně Budu Král...Mohu Uskutečnit Plán Číslo Jedna.

Ahojky tak  předtím pět votes nebylo tak dame tři? Nebo dva? Nevadí mi, když nula. Pokud někoho tato povídka zajímá budu ráda za votes a comments

Vaše kikinka 1002

Find the wayKde žijí příběhy. Začni objevovat