6.kapitola

518 34 0
                                    

,, Alex?" Ptám se jí a sleduju jí. Alex na mě upírá zklamaný pohled modro-zelených očí. ,, jsi v pořádku?" Ptam se jí. Jen vrtí hlavou a jde ode mě pryč. ,, Alex počkej", křičím za ní, ale ona utíká. ,, Alex", šeptám a natahuju k ní ruce. ,, jdi pryč Loki", propaluje mě pohledem mučeného štěněte. ,, Alex...já se ti omlouvám", přistupuju k ní blíž.
Alex chytá mé ruce a odstrkuje je. Chytám ji za pas a přitahuju si ji k sobě. ,, Alex. Neodcházej ode mě", šeptám ji do ucha a sleduju její ruce, na kterých se objevuje husí kůže. ,, ty se mě bojíš?" Ptám se. ,, ne", vrtí hlavou. Tázavě zvedám obočí. Alex si odfrkává a kouká mi do očí. ,, jsi moc starý... nemohu... nesmíme spolu nic mít", šeptá a nechává utéct vzlyk. ,,Alex. Tak tohle tě trápí? Trápí tě, že je mi 1050?" Ptam se jí a ona jen rychle kývá hlavou. Objímám ji a hlavu skládám na její rameno. ,, Alex. Vypadám jako sedmnácti- letý kluk. Nikdo neví, že jsem tak starý. Navíc nezdá se ti, že uz dlouhou dobu vypadáš furt stejně?" Ptám se. Alex třeští oči. ,, no. Je pravda, že čas od času se mi to zdá divné, ale mamka mě vždy uklidní, že tohle se děje hodně lidem", odpovídá a kouká na mě. ,, a opravdu myslíš, že bych si obyčejnou midgarďanku vzal sebou na Ásgard? Že bych jí chtěl hlídat čtyřiadvacet hodin denně? Fakt si to myslíš?" Ptám se a šklebím se od ucha k uchu. To se Alex zvedá a mě povaluje k zemi. ,, Alex?" Ptám se zmateně. ,, pššt", syčí a dává mi prst ke rtům. ,, tak dlouho se mi stávali divný věci", říká a sedá si mi na břicho. ,, Alex, co to děláš?" Ptám se a koukám na její obličej. ,, Ticho! Jsem řekla", štěká a dává mi facku. Dávám hlavu na stranu. ,, proč mě mlátíš?" Ptám se a pokládám jí ruku na tvář. Alex zběsile mrká. ,, promiň mi Loki. Něco se stalo a já... moc se omlouvám", říká a zvedá se mi z břicha. Chytám ji za zápěstí. ,, jsi elf, ale jiný než jaké znám. Tvá přeměna je zvláštní", vyklápím všechno, co vím.
Sedám si a objímám ji. ,, pššt... to bude dobrý", říkám a hladím ji po zádech. Alex se mi choulí na hrudi, když náhle přicházejí stráže a s nimi i Frigga a Odin. Všichni stojí ve dveřích s otevřenou pusou.
Koukají na mladého prince, jež je v obětí holky z Midgardu. ,, Loki?" Vydechují všichni naráz. Koukám na ně a divoce mrkám. ,, co je?" Ptám se a tisknu k sobě Alex ještě víc. ,, musí zpět na Midgard", odpovídá Odin a jde k nám. Vstávám a strkám Alex za sebe. ,, dotkni se jí a zemřeš", syčím jako had. Odin se opírá o žezlo a já objímám mou bohyni.
Alex sleduje Odina, jenž mě propaluje vražedným pohledem. ,, je moje a já vám ji nedám", říkám, když k nám jdou vojáci, aby ji chytili. Frigga jde odhodlaně k nám. ,, Loki. Uklidni se synu. My jen chceme zjistit, co je ta dívka zač. Zase ti ji vrátíme. To ti slibuju", šeptá a kouká mi do očí. ,, ne matko. Je moje a já si to zjistím sám", křičím a přitahuju si Alex na hruď. ,, dobře. Zjistíme to normálně. Loki, polib jí", přikazuje Frigga a kouká na nás. Nadechuji se, že něco řeknu, ale Alex mi pokládá ruku na tvář. ,, poslechni jí", šeptá a kouká mi odhodlaně do očí. ,, tak dobře", povolím svaly a začnu se k ní naklánět. Alex mě předbíhá a přitiskává své rty na moje. Chvilku jen udiveně stojím, zatímco mi kouše do spodního rtu. Pak jí však polibky oplácím.
,, Loki odstup od ní!" Křičí Frigga. Odtahuji se od Alex a sleduju ji. Září zlatavým světlem a nyní visí deset centimetrů nad zemí. ,, Alex?" Ptám se a stojim na místě. ,, co mám dělat? Co se děje? Proč září?" Ptám se Friggy. ,, dokázal jsi odhalit její pravou tvář", odpovídá Frigga a sleduje dívku. Náhle Alex padá a proto ji chytám do náruče.
,, Alex jsi v pořádku?" Ptam se a chci jí zastrčit pramen vlasů za ucho. ,, mami, co to má znamenat?" Křičím a pokládám Alex na postel. ,, je to Elf", odpovídá Frigga prostě a je na odchodu. ,, a co teď já s ní?" Ptám se a chytám Alex za ruku. ,, třeba jí udělej svou ženou", říká Odin a bouchá dveřmi. Pohled mi padá na dívku jež leží v mé posteli. ,, vše bude dobrý", šeptám a sedám si k ní. ,, nekoukej na mě" říká Alex a probodává mě moudrým pohledem. Nervózně polykám, ale to už jsem pod ní a Alex mi sedí na břiše. ,, dobrou noc", usmívá se a usíná mi na břiše. Usmívám se a též usínám. Pro tentokrát jí nechám spát tam, kde usnula.

Find the wayKde žijí příběhy. Začni objevovat