8.kapitolka

383 30 0
                                    

Loki
Opatrně pokladám ruku na Alexino rameno. ,, Alex otevři oči",říkám. Alex je opravdu otevírá, ale má je oříškově hnědé. Hned jak mě vidí, chytá mě za ruku a tahá za ní. Okamžitě ležím nad ní. ,, Alex, co to děláš?" Ptám se.

Alex
Tak moc Lokiho chci. Tak moc ho chci. Toho sexy chlapa,který se teď zapírá o lokty. ,, Loki já... ", šeptám, ale to už se nedržím zpět a jednoduše Lokiho líbám. ,, ne vždy si takováhle, co se stalo?" Pta se Loki a sedá si na kraj postele, abych na něj nedosáhla. ,, hej! Pojď zpátky", říkám naštvaně. ,, ne... nechci ti ublížit. Jsi tak nevinná a máš čistou duši. Nemohu...nesmím", šeptá a v tu ránu je pryč. Sleduju stěnu na druhé straně komnaty a snažím se si urovnat myšlenky. Proč?
To je otázka na kterou existuje miliony odpovědí a přitom žádná.
     Povzdychávám si a začínám si zpívat:
I could see it in your eyes
From the moment we first met
There was something different about you

I couldn’t see myself without you

Now I know what it is
That makes me love you like I do
It’s all that I’ve been longing for
I don’t have to look for it anymore

You give me something to believe in
A hope that I can build on 
A trust and a devotion 
I’m caught up in emotion...

Will I walk beside you 
Will I give my heart away
Will I hold you in my arms at night 
Will I bow my head and pray

Will I promise to be faithful 
Will I do this every single day
Will I be there to protect you 
Will I keep the vow I’ve made

Will I give you all of my love
I say yes...to all of the above...

You can see it in my eyes
When we are close together 
The feelings that I just can’t hide 
Things that my heart can’t deny

Now I know what it is
That makes me love you like I do
You’re all that I’ve been longing for
I don’t have to look for you anymore

,,hezky zpíváš", ozývá se vedle mě Lokiho hlas. ,, cože?" Ptám se a rudnu až za ušima. ,, máš hezký hlas", říká Loki a protáčí očima. ,, děkuju", šeptám celá rudá. Teď jsem si jistá, že jsem rudá, kde to snad není možný. Loki si všímá mého rozpoložení a proto nepatrně nadzvedává pravý koutek úst. Též mě to donutí se smát od ucha k uchu. ,, čemu se směješ?" Ptá se Loki nechápavě. ,, tvému úsměvu. Moc často se nesměješ, že?" Ptám se ho. Lokiho úsměv mizí a nahrazuje ho kamená maska. ,, Loki? Co se děje? Pořád nahlížíš do minulosti, ale tam mě nenajdeš", šeptám a nakláním se k němu. Loki se na mě dívá a v jeho očích jasně vidím pár emocí... štěstí, lásku,smutek a bolest. ,, Loki?" Ptám se tiše. ,, musím ti to ukázat... musím", říká zlomeně. ,, ale co?" Ptám se nechápavě. ,, svou pravou podobu", říká jako mučené štěně. Následně zavírá oči a chytá mě za ruce. ,, zavři oči a zklidni dech... až ti řeknu, tak můžeš oči zase otevřít", šeptá Loki a pouští mé ruce.
       Slyším jen, že se zvedá z postele a jde kousek dál. ,, Loki?" Ptám se a už, už otevírám oči. ,, nech je zavřené. Prosím", říká Loki se značným zklamáním v hlase. ,, ale... já tě chci vidět", šeptám zklamaně. Loki ke mě jde blíž. ,, otevři oči",říká a za zuby drží tichý vzlyk.
         Otevírám oči. ,, Loki?" Ptám se a sleduju ho. Loki ke mě zvedá pohled krvavých očí. ,, co jsi zač?" Ptám se a přisouvám se k němu ještě blíž. ,, mrazivý obr", odplivává si s odporem. ,, budu hádat. Rodná planeta Jotunhaim. Thor, Odin a Frigga nevlastní rodina. Pravá matka mrtvá a otec... Laufey?" Ptám se a čtu si v jeho očích jako v knize.
       ,, jak to víš?" Ptá se udiveně. ,, neřeknu",šeptám a opatrně se otírám svými rty o ty jeho. Loki sedí jako přikovaný. Po chvilce však jeho rty začínají kopírovat ty mé.
  
,,A DOST!!!", říká Loki zoufale a odtahuje se ode mě. ,, Loki?" Ptám se. ,, ne. Copak to nechápeš? Nemůžu, nesmím. Nejde to",říká smutně. Následně s tichým puf  mizí. ,, tak blízko. Však já tě do tý postele dostanu Laufeysone!" Říkám tiše a už spřádám plány jak na Lokiho vyzrát. Ta jeho nedostupnost je děsná a ujetá zároveň.

     Procházím se po chodbě, když mě někdo chytá za ruku a tahá mě za sloup. ,, Loki", vydechuji. ,, seru na dovolení", říká a ihned se vrhá na mé rty. ,, Loki... počkej, co to do tebe vjelo?" Ptám se a odtahuji se. ,, omlouvám se, že jsem tak rychle zmizel. Něvěděl jsem, co k tobě vlastně cítím, ale teď už to vím a chci ti to říct",říká Loki a sleduje múj výraz. Stoupá si kousek dál. ,, Alex", oslovuje mě a následně mě chytá za ruku. ,, Loki", opakuji stejným tónem. ,, jsi to nejcennější, co na světě mám a proto tě budu chránit i vlastním životem. Miluju tě Alex. A nikdo to nikdy nedokáže popřít. Mé city k tobě jsou pravé, jako můj Jotunhaimský původ", říká tiše a stále mi kouká do očí. ,, taky tě miluju Loki", šeptám. Loki klesá na kolena a já s ním. ,, a co teď?" Ptám se. ,,o něčem bych věděl", oznamuje Loki a bere mě do náruče. Když docházíme k jeho komnatě, přilepuje se na mé rty a neodlepuje se ani když mu nějakým zázračným způsobem sundám tuniku. Loki za námi zavírá dveře a já v tu chvíli vím, že už není cesty zpět...

Ahojky. Další kapitola na světě doufám, že si domyslíte, co se déje mezi Lokim a Alex. Jinak děkuju za comment a votes. Moc mě tahle knížka baví, ale zdá se, že se mi moc nedaří. Kolik lidí to čte? Pět? No ale přesto děkuju těm pěti a možná více čtenářům, kteří davají týhle knížce hvězdičky... moc si toho vážím.
Vaše kikinka1002.

Find the wayKde žijí příběhy. Začni objevovat