3. kapitola

989 54 1
                                    

Alex
Vstávám v pět a sleduji strop mého pokoje. ,, ach jo, už mě to nebaví", říkám a sedám si na posteli. Proč je tak těžké vstát do práce, do které se člověk těší? Povzdychávám si a házím na sebe uniformu. Bílou halenku a šedou sukni po kolena. ,, Já Alex Sivory přísahám, že budu plnit přání mého pána Tonyho Starka",říkám před zrcadlem a rovnám se v zádech.
       Jak jste z mé přísahy poznali- pracuji pro Tonyho Starka. Jsem jeho sekretářka. Rychle sbírám ze země kabelku a běžím na autobus. Stejně zase nestíhám.
      Když výtah konečně oznamuje příslušné patro; padám na kolena. Přede mnou se tyčí Avengers a dokonce i Fury. Jdu k Starkovi. ,, pane... zapomněl jste se zmínit, že dnes máme návštěvu... udělala bych kafe",pravím a sleduji pana Starka. ,, jen nám tu nechají něco na podepsání a hned jdou pryč", odpovídá Stark a mračí se. Povzdychávám si a sedám si na barovou židličku. ,, Tak...? Co to bude?" Ptám se a dávám si nohu přes nohu.
     ,, Nu, vy jste kdo?" Ptá se Fury. ,, jsem Alex Sivory, výkonná asistentka pana Starka", odpovídám a narovnávám se v zádech. ,, kolik ti je děvče?" Ptá se kapitán Amerika. ,, je mi o 100 let míň než tobě",neodpustím si kousavou poznámku. ,,Tak dost. Pane Starku, vy podepište papíry o souhlasu ubytování Lokiho Laufeysona ve Stark Toweru a my vám dáme pokoj", říká Fury a podává Starkovi papíry. ,, ne, tak to ani náhodou", říkám a zatínám ruce v pěsti. ,, proč ne? Slečno Sivory?" Ptá se Fury a věnuje plnou pozornost mé maličkosti. ,, zničil polovinu města, pana Starka vyhodil oknem, napadl Zem s mimozemskými roboty...je to šílenec!!!" Křičím a mezi každým důvodem se nadechuji. ,, no, možná je trochu šílenec, ale myslím, že ho hravě zvládnete", odpovídá Fury a bere si papíry, které Stark mezitím podepsal. ,, no to mě posol", pravím a následuju Furyho nenávistným pohledem, do doby než se za ním zavřou dveře od výtahu.
   
O hodinu dříve Ásgard

Loki

,, kam jsem to jen dal?" Šeptám a hledám žezlo od Thanose. Jdu zničit tu planetu, zvanou Midgard. Hawkeye měl pravdu jen vyplňuje místo. Jinak je naprosto zbytečná.
     Vracím se pomocí Bifrostu, když mě v místě přenosu obklíčí policie. ,, proč je vás tu tolik, když se stejně ani jeden netrefíte?" Ptám se jich s úšklebkem. Policajti jako na povel začínají střílet. Když dostřílí nechají slehnout prach.
      ,, říkal jsem to, nikdy se netrefíte", šeptám jim za zády a jdu pryč. ,, pane okamžitě položte to žezlo!" Křičí po mě nějaký chlápek s páskou přes oko. ,, tohle?" Ptám se a pobaveně zvedám obočí. Jednooký se na mě podívá. ,, Jsem Nick Fury ředitel S.H.I.E.L.D.u a nařizuji vám, položte to žezlo!" Křičí po mně. ,, Hm... vedle", odpovídám a soustředím se na magii v žezle. Poté ji uvolňuji do prostoru jako výstřel z pistole. Fury padá k zemi v bezvědomí. Hawkeye se mezitím probírá z ovládnutí a teď  bere mé žezlo. Ostatní mi nasazují pouta a vedou mě pryč. ,, To jste vzali od Odina? Spoutávat boha?" Ptám se a posměšně zvedám obočí.
      Fury vstává ze země a jde ke mně. ,, Možná jsi bůh, ale teď jsi pode mnou a je mi fuk, co budeš říkat. Pro mě jsi nic. Neznamenáš nic! Prozatím budeš v cele, poté tě přesuneme k tvému kamarádovi Starkovi... myslím, že vy dva si rozumíte dobře, nemýlím- li se", říká Fury a propaluje mě pohledem. Povzdychávám si a nechávám se odvést do auta. ,, myslím, že mě Stark vřele přivítá, vyhodí mě z okna... copak vám to nedošlo?" Ptám se a zkoumám ty nicotné náramky, co slouží jako pouta. ,, to je fuk... bude vás mít na starosti. Pokud s vámi něco udělá- je jen na něm", odpovídá Fury a nastupuje do auta. Poté i se mnou odjíždí ke Stark Toweru.
      ,, Tak vylez!" Křičí po mně a tahá mě ven. Povzdychávám si a zvedám se. ,, nezvykej si", štěkám a jdu do budovy. ,, do kolikátého patra ho mám zavézt pane?" Ptá se voják, který mě má na řetězu jako nějakého psa. Fury se podívá mým směrem. Zatínám pěsti a vraždím Furyho pohledem. ,, no Stark by měl čekat ve dvacátém...tak ho odvezte tam", odpovídá a přivolává výtah.
      ,, padej!" Křičí na mě a strká mě ven z výtahu. Nohy se mi pletou do sebe a proto padám na zem. Vztekle syčím bolestí a snažím se vymotat z mého ošacení.

Alex
Výtah oznamuje příjezd. Dveře se otevírají a já vidím jen změť černé a zelené, jež se vzápětí válí na zemi. Podávám tomu nešťastníkovi ruku. ,, jste v pořádku?" Ptám se a sleduji ruku s dlouhými štíhlými prsty, která se pomalu chytá té mé. Pomalu tahám a nešťastník, jež se doteď válel na zemi, stojí na nohou. Usmívám se, ale když vidím ty ledově modré oči- couvám a dávám si ruku na srdce, jestli pořád bije. Loki na tváři kouzlí upřímný úsměv. ,, tohle na mě nezabírá. Pokoj máš ve dvacátém patře, naproti mé kanceláři. Snídaně jsou od deseti hodin a obědy od půl jedné", říkám a jdu k panu Starkovi. ,, a večeře?" Ptá se Stark. ,, to si kousejte třeba nehty u nohou", neodpustím si narážku. Stark něco mrmlá a Loki mě pobaveně sleduje. ,, slečno Sivory, ukažte Lokimu jeho pokoj a poté podepište pár formulářů", poroučí Stark. Vrčím a jdu k Lokimu. Beru ho za ruku a tahám, takže je nucen se ohnout ke mě. ,, Tak poslouchej hošánku. Možná jsi bůh nebo něco takového, ale pro mě jsi jen ubohý chlápek, který se snaží dokázat světu, že je bůh", řvu po něm. ,, ty máš, co říkat krásko", odpovídá Loki a jde k výtahu.

Find the wayKde žijí příběhy. Začni objevovat