5.kapitola

652 33 4
                                    

Sygin Lokiho chytá kouzlem a pokládá ho zpět na střechu. ,, Loki ty blázne", promlouvá k němu a hladí ho po tváři. ,, S-Sygin?" Ptá se Loki a otevírá oči, jež měl doteď zavřené. ,, ano jsem to já. Jsem tu s tebou neboj  se",odpovídá a směje se. Loki si sedá a sleduje svou matku jak se směje. ,, tys ji zachránila, že jo?" Ptá se Loki a stoupá si. Sygin mu padá kolem krku. ,, ano...truchlil jsi pro ní", odpovídá Frigga a kouká na nebe. ,, ale teď už ne. Promiň Sygin, ale má bohyně už nejsi. Nikdo nezkrotí boha lží", říkám a jdu pryč.

Sygin
,, kam jako jdeš?" Křičím po něm. ,, nikdo mě nezkrotí. Copak ti to nedošlo krásko? Potřeboval jsem tě jen na jedno. Nezapomínej, že jsem furt chlap. A chlapi mají své tužby", odpovídá mi a zákeřně se šklebí. ,, opravdu... nu v tom případě. Zbohem", odpovídá a mizí.

Alex
Zrovna sedím v letadle, když se vedle mě ozývá tiché zakašlání. ,, mohu si přisednout?" Ptá se mě dosti pohledný mladík s modrýma očima. Vsadila bych se, že to jsou Lokiho oči, ale on přece zůstává u Starka. Nevychází z pokoje natož ze Stark Toweru.
    ,, jistě", odpovídávám a mám v plánu si dát do uší sluchátka. ,, povídejte si se mnou", praví a kouká na mě. ,, a o čem?" Ptám se a zkoumám každý záhyb jeho obličeje. ,, no já nevím. Řekněte mi něco o sobě. Třeba věříte v bohy?" Ptá se a rozhlíží se. ,, kdybych ti řekla, že ano. Dal by jsi mi pokoj?" Ptám se naštvaně. ,, v jakého věříš?" Nedá se odbýt. Povzdychávám si a otáčím k němu hlavu. ,, stejně bys mi nevěřil, tak co", věřil. Přísahám", odpovídá a naklání se blíž ke mě. ,, znáš severskou mytologii?" Ptám se a zkoumám jeho výraz. ,, no jasně. Ásgard, Odin, Frigga, Thor a... bože nemohu si vzpomenout na další", praví a na tváři se mu usidluje výraz neviňátka. ,, dobře jak myslíš. Dobrou noc", říkám, dávám si sluchátka do uší a usínám.

Loki
Konečně usnula. Je to vyčerpávající být v jiné podobě. Proč jsem se jí rovnou nezjevil jako já? Proč jsem se přeměnil do tohohle?
      V ruce si vytvářím deku,kterou následně přehazuji přez Alex. ,, spi", šeptám a na mezi přistání ji beru do náruče a vystupuji z letadla.
      ,, Heimdalle otevři Bifrost", říkám nebesům. Kolem nás se tvoří proudy světla, jež nás nesou na věčnou domovinu bohů. Ona bude jednou z nás. Cítím to. Jdu do Vallhaly, kde na trůně sedí Odin. A vedle něj postává matka.
       ,, Loki, co je to za dívku v té dece?" Ptá se Frigga a jde ke mě. ,, jmenuje se Alex a je to Midgarďanka. Teda na Midgardu jsem ji našel. Odkud je opravdu to nemám zdání", vysvětluji situaci. ,, panebože", říká Frigga a naklání se nad Alex. ,, Loki odnes ji zpátky. Je to elf,ale její moc každým dnem roste. Pokud bude tady... všichni zahyneme", říká Frigga a ukazuje ke dveřím. ,, ale matko...jak ji mohu ochránit? Musí přece existovat něco jako ochránce ne? Hlásím se dobrovolně", říkám a propaluji Odina pohledem. ,, dobrá smí tu zůstat. Pokud ovšem nalezne svou moc a ty ji nezkrotíš... ", říká Odin a odmlčuje se. ,, skočím do temnoty pod Bifrostem", oznamuji a nesu Alex do svých komnat. ,, dojdu jen pro něco k jídlu", oznamuji spící dívce a odcházím.
     Nejsem ani v polovině, když slyším šílený křik. Dívčí křik. Běžím zpět do svých komnat. ,, Alex... Alex poslouchej mě" říkám a chytám ji za rameno. Alex bere mou ruku do dlaní a pokládá si ji na tvář. Křik postupně ustává. ,, jak jsi to...?" Ptám se, ale nedopovídám, protože mě Alex objímá. ,, děkuju", šeptá a zas usíná. Usmívám se. ,, tak blízko a přece tak daleko", říkám a lehám si na lenošku.

Alex
      Probouzím se v cizím pokoji. Pomalu vstávám a jdu za zvukem klidného oddechování. Ihned si uvědomuji, kdo to je. ,, Loki", šeptám a pokládám ruku na jeho tvář. ,, neokoukávej mě", šeptá Loki stále se zavřenýma očima i když na rtech mu hraje úsměv. ,, já na tebe nekoukám", bráním se. Loki mě chytá za ruku a převrací mě pod sebe. ,, vážně ne?" Ptá se a sleduje mou tvář. Koukám mu do očí, když pohledem zavazuji o jeho tenké rty. Loki si mého pohledu všímá a náležitě si odkašlává. ,, promiň. Já...", šeptám, ale Loki mě umlčuje. ,, tohle chci zkusit už dlouho", říká a naklání se blíž k mým rtům. ,, Loki?" Ptám se, ale jsem umlčena jeho rty.
      Chci se odtrhnout, ale jeho smyslné rty mi to nedovolují. Chytám Lokiho kolem krku a polibky mu slabě oplácím. ,, teď jsi jenom moje", šeptá Loki. ,, ano. Jsem jen tvoje", opakuji a koukám mu do očí, přičemž se mé mění na modro-zelené.

Find the wayKde žijí příběhy. Začni objevovat