Bölüm 3

3.1K 211 30
                                    



Sürpriz :))) Herkese selam. Uzun bir ayrılık dönemi geçirdik ama olsun. Ayrılıklar güzeldir değil mi?  Bakalım kimler beni ve Yaman Sevda'yı özlemiş. 

Keyifli okumalar :)) 



Bir Yıl Sonra...

Üzerindeki gelinliğe romantik bir gülümseme gönderen Sezen, kendi etrafında heyecanla döndü. 

Tanrım! 

O kadar güzeldi ki! Bembeyaz, kabarık, ihtişamlı ama aynı zamanda da oldukça zarif. O incecik danteli, özenle işlenen güpürleri ve tıpkı kendini bir prenses gibi hissetmesini sağlayan kabarık eteğiyle kesinlikle harikaydı.

"Sana aşığım," diyerek parmaklarını gelinliğinin eteğinde gezdirdi ve neşeli bir kahkaha attı. Eğer prensi şu an yanında olsaydı ona sen zaten prensessin sevgilim der ve o çekici gülümsemesiyle dudaklarına küçük bir öpücük kondururdu.

İçine çektiği derin nefesin ardından ellerini birbirine kenetledi.

Evleniyordu! 

Ahhhh! Bu durum ona hala inanılmaz gelse de birazdan sevdiği adamın kollarında bu odadan çıkacak ve onun gözlerinin içine bakarak 'sonsuza kadar evet', diyecekti.

Ağır adımlarlarla odanın içindeki dev cama doğru ilerledi ve önünde uzanan yemyeşil bahçe manzarasına mutlulukla baktı. Her şey o kadar muhteşemdi ki... Belki de bu yüzden hala bu anın gerçekliğine inanamıyordu. Üstelik bu durum sırf görüntüsüyle de sınırlı kalmamıştı. Mekânla ilgili hiçbir sorun yaşanmamış, gün boyu en ufak bir aksilik çıkmamış ve bütün her şey tamamen onun istediği gibi olmuştu. Gerçi müstakbel kayınvalidesinin uygun bulmadığı bazı şeyler olmuştu ama Sezen onun görüşlerini umursamamıştı bile. Önemli olan onun seçimleriydi. 

Gözleri kararlı bir ifadeyle parladı. Yarınki gazete eklerinin başlıklarını şimdiden tahmin edebiliyordu. Düğünü her bir ayrıntısıyla kesinlikle yılın düğünüydü ve elbette başlıklar da ona göre atılacaktı. Ellerini sevinçle birbirine çarptı. Her şey harika olmuştu. Her bir detay ile en ince ayrıntısına kadar bizzat ilgilenmişti. Bu durum Sezen için aynı zamanda ayrı bir gurur kaynağıydı. Sadece kendi düğününü organize etmekle kalmamış, yapılacaklar listesinden de bir maddeyi daha silmişti.

* Büyük bir parti organize edin!

Mavi gözleri hafifçe kısıldı ve keyifli bir kahkaha attı. Kendi düğününden daha büyük bir parti organizasyonu olabilir miydi?

Bugün onun günüydü!

Bu parti onun partisiydi!

Ve o, kendini hala bir rüyanın içerisinde hissetse de az sonra hayallerindeki adamla evlenecekti. 

Bir eliyle dirseğini tutarak diğer elini çenesine götürdü. Üç ay önce biri karşısına çıkıp da ona evleneceğini söyleseydi, Sezen buna hayatta inanmazdı. Bu durum elbette mucizelere inanmamasından değil o dönem hayatında hiç kimse olmamasından kaynaklanıyordu. Aslında bir sebebi daha vardı. Aylar önce karşısına çıkan o gizemli adamı bir türlü unutamamıştı.

Ah! Ne aptaldı. Tam tamına dokuz ayını adamın karşısına çıkacağı anı beklemekle geçirmişti. Aslında sadece beklemekle de kalmamıştı. Sezen adamı bulmak için elinden geleni yapmıştı. Hayatının her döneminde rastlantılara inanan bir insan olarak aksini düşünmesi imkânsızdı zaten. Ona göre adamın kafasını kırması ve karakolda tekrar karşılaşmaları boşuna değildi. Adamla konuştuğu o kısacık anda sanki önünde bir perde açılmış ve bu karşılaşmanın bir anlamı olduğunu söylemişti ona. 

YAMAN SEVDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin