NINE

3.2K 80 13
                                    

Jaimy P.O.V.
"Slaap lekker jongens" ik wens iedereen slaap lekker en geef Niall een kus. Ik loop naar de hal en doe of ik naar boven loop. Ik wil eigenlijk wel even horen wat ze nu gaan doen/zeggen. Ik hoor Niall zeggen dat hij zich zorgen over mij maakt. Dat hoeft hij helemaal niet, er is helemaal niks. Nou ja, misschien een klein dingetje dan. Dat ik vroeger best gepest werd op school. Vooral op de basisschool en in de eerste 2 jaar van de middelbare school. Gelukkig had ik Emma, ze is nog steeds mijn aller beste vriendin. Ookal is ze niet hier bij me, ze is daar in Nederland en ik zit hier alleen in Londen. Met 4 beroemde mensen, en een van hun is mijn broer. Nog steeds vind ik het raar dat Niall mijn broer is. Maar het voelt goed, het voelt wel goed om bij hem te zijn. Ik hoor iemand van de bank opstaan. Snel ren ik naar boven en doe mijn deur dicht en spring mijn bed in. Ik hoor de voetstappen stoppen voor mijn deur. Gelukkig loopt hij verder, dat is waarschijnlijk Louis ofzo. Die maakt altijd lawaai.

Ik heb mijn pyjama al aan, ik leg mijn kussen beter neer en val meteen daarna in slaap

~

Naast me voel ik mijn bed inzakken en iemand slaat een arm om mij heen. Ik draai me ons en sla mijn armen om Niall heen. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. "Morning Jaim. We hebben een verrassing" "Oehh, wat is het" ik sta meteen op en kleed me snel op. Niall blijft gewoon in mijn bed liggen en val bijna zelf weer in slaap.

Ik kleed me verder om en als ik klaar ben spring om op mijn bed om Niall wakker te maken. Hij schrikt en springt op als een ninja, dat zier er zo geniaal uit. "Niall, whaaaaaatttt deed je" lach ik hard. "Hoezo wat deed ik" hij doet net of hij niks raars gedaan had. Hij loopt naar me toe, ik loop langzaam naar de deur, en ren snel weg. Niall probeert me te pakken. Snel ren ik de trap af en ren naar de tuin. "Morning Lou" zeg ik snel als ik hem tegen kom in de woonkamer. Nadat we uit de keuken zijn horen we Liam iets schreeuwen, dat hij het niet leuk vind dat we dit doen.

Nu zien ik ook pas dat de jongens een zwembad hebben. Ik doe net of ik in het zwembad spring, maar ik maak een schijnbeweging omdat ik weet dat Niall zo dom is. En Jahoor ik had gelijk, hij springt gewoon met zijn kleren het zwembad in. Ik lig op de grond van het lachen. "Jaimy, ik ben nog niet klaar met jou" hij loopt lachend arrogant weg.

Niall P.O.V.
Snel ren ik naar boven om andere kleren aan te doen. "Wat heb je gedaan Nialler" lacht Harry als hij me tegen komt op de trap. "Ik ben gaan waterskiën" zeg ik droog "En je nodigt mij niet uit" Harry loopt bitchie weg en gaat naar de woonkamer.

Ik loop mijn kamer binnen en pak een nieuwe spijkerbroek en een wit shirt. Trek het aan en loop weer naar beneden.

"Heb je het haar al vertelt" vraagt Liam als ik aan de bar kom zitten. "Nee" ik schudt mijn hoofd en begin te eten. "Niall, wacht nou even voordat iedereen er is" zucht Liam geïrriteerd. Ik laat mijn bestek los en wacht totdat de andere komen. Jaimy komt de keuken in lopen. Ze is druk bezig met iemand te appen. "Goedemorgen Jaimy" Liam zet de laatste borden op tafel. Hij kijkt daarna nog een keer naar Jaimy. "Hallo Jaimy" ze heeft nog steeds niks gehoord, of in ieder geval niks gezegd. "Morning Guys" Louis komt vrolijk de keuken binnenlopen. Hij legt zijn hoofd op die van Jaimy en kijkt naar haar telefoon. "Oehh, wie is dat" ze doet snel haar telefoon in haar zak en gaat naast me zitten.

"Wat was nou de verrassing" zegt ze hyper. "We gaan op vakantie" haar ogen worden groot. "OMG, echt waarheen waar gaan we heen" ze springt op en rent de hele keuken door. "We gaan naar, Euhmm naar Spanje" ze kijkt naar Louis. "Nee he, nee we gaan naar" ze is heel lang aan het nadenken. "Amerika" Harry komt de kamer inlopen. "Serieus, jongens. Echt" haar ogen worden groot. Ze rent naar me toe en knuffelt me ontzettend hard. "Vind je het leuk" Louis komt naar haar toe lopen en tilt haar op en knuffelt haar. "Jaaaa" gilt ze in zijn oor. "Het vliegtuig gaat om 4 uur. Dus over 5 uur moeten we weg" zegt Liam. Het is nu nog maar half 10. Ik knik blij en begin met eten. Ze zitten wel de hele tijd te zeiken met school. Maar als ik nu nog maar 12 dagen vakantie heb. "Hoe lang gaan we?" "7 dagen" antwoord Niall. Kut, even 5 dagen langer dan had ik nog vakantie gehad. "We hebben wel 2 concerten die we moeten geven" "Dat is alleen maar leuk" ik zet mijn bord op het aanrecht en ren snel naar boven. "Hold it" Liam houdt de deur tegen. Hij wijst naar het aanrecht. "Even helpen met Louis" ik zucht en loop naar het aanrecht en doe alles in de vaatwasser samen met Louis. "Dankjewel" "Alsjeblieft" zuchten Louis en ik. Je kan wel zeggen dat Louis en ik nou niet echt de productiefste zijn ofzo. Nou ja, daarmee bedoel ik huishoudelijke dingen. Ik duw Liam aan de kant die nog steeds voor de deur staat naar de hal. Ik loop naar boven en pak een koffer van zolder en gooi hem op mijn bed.

Na een uur heb ik mijn koffer klaar staan. Ik wil op mijn bed gaan liggen maar op dat moment komen de jongens mijn kamer binnen. Harry heeft een doos in zijn handen. "We willen je alvast geven voor je verjaardag, en gewoon omdat we van je houden" zo lief van hun. Harry loopt naar me toe en gaat naast mij zitten op bed. Niall Louis en Liam gaan voor ons staan.

Ik haal het inpakpapier eraf, ik zie een Apple teken erop staan. Een Apple Laptop. Ik geef ze allemaal ren knuffel. "Jongens, dit hoeven jullie niet te doen" ze doen zoveel voor me.

"Is je koffer al klaar" vraagt Liam. Ik knik en hij neemt hem mee naar beneden. Harry en Louis lopen mee. Niall gaat naast me zitten. "We moeten je nog opgeven voor een school" ik zucht. "Waarom" dat is eigenlijk een best domme vraag. Natuurlijk weet ik wel waarom. "Ga even mee" we lopen naar zijn kamer en hij pakt mijn laptop erbij. We gaan op zijn bed zitten. "Liam en ik hebben gisteren al even gekeken" hij laat mij allemaal verschillende scholen zijn.

"Dus welke van de twee word het" ik kan kiezen uit een school hier 25 minuten vandaag of 10 minuten vandaan. Ze zien er allemaal goed uit. Maar die van 10 minuten hier vandaag ziet en klinkt beter. "Die tweede" "Zeker" ik knik nog een keer.

Niall en ik gaan een halfuur lange vragenlijst invullen. Wat willen ze allemaal wel niet van je weten. Na eindelijk die vragenlijst ingevuld te hebben klapt Niall zijn laptop dicht. "Niall, wat nou als ik daar geen vrienden krijg" hij gaat rechtop zitten. "Natuurlijk krijg jij wel vrienden. Daar hoef je je echt niet druk over te maken" Niall weet helemaal niet dat ik gepest werd. Dat zou je ook helemaal niet verwachten als je mij ziet. Ik geef Niall een knuffel. "Dankjewel Bro" het voelt echt goed. Niall is zo ontzettend lief voor me. "Mam en Pap hebben ook helemaal niks gezegd he Jaim" ze Niall als we elkaar loslaten. Ik schrik daar van. "Zou er iets gebeurd zijn" zeg ik in paniek. "Nee natuurlijk niet. Maar ik vind het heel raar dat ze helemaal niks van zichzelf laten horen. Helemaal niks tegen hun eigen kinderen zeggen" Niall wordt daar boos van, dat merk ik aan zijn stem. "Wij zijn bij elkaar, dat is het belangrijkst"

Groot hoofdstukje volgens mij. Ik ben echt zo blij met jullie, nu alweer bijna 300 lezers. 2 hoofdstukken geleden waren het er nog maar 200. Ik moet dit weekend veel leren, dus misschien 1 hoofdstukje update. Misschien ook meer, hopelijk begrijpen jullie dat😘

Fijn weekend 💜
Xx Sophie

I'm A HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu