FOURTY-THREE

1.5K 53 17
                                    

(Twee weken later)

Jaimy P.O.V.

De jongens lopen de hele tijd het hele huis door, om de alle laatste spullen te pakken. Ik zit zelf op de bank. Eigenlijk wil ik het liefste nu gaan huilen, ik ga de jongens echt echt heel erg missen.

Ik vind het maar helemaal niks dat de jongens weg gaan. Ze doen net of ze het helemaal niet erg vinden.

"Heb je je kamer opgeruimd?" Vraagt Niall als hij langsloopt. "Jaahh" zucht ik. Ze wilde het hele huis netjes hebben als, Micheal, Ashton, Luke en Calum komen.

~

"Heb je jou koffer erin Lou?" Vraagt Liam nog. Louis knikt. "Ja heb ik" daarna loopt hij naar mij toe.

"Ik ga je missen Lou" tranen komen op. Meteen trekt hij mij in een knuffel en drukt een kus op mijn hoofd. "Ik jou meer Jaimy"

"Maar we gaan gewoon heel veel bellen, facetimen , appen. Alles! En als er wat is, kom je meteen naar ons of wij naar jou ok" ik knik. "Ja" "goedzo" met een brede glimlach geeft hij mij nog een knuffel.

"Hou van je Jaim" Harry geeft me een knuffel. "Meer van jou" zeg ik. "Heel veel succes Hazz" ik geef hem een kus op zijn wang. "Je bent te lief" een brede glimlach krijg ik op mijn gezicht.

Hij duwt me richting Liam en Niall. "Ga nog even doei zeggen tegen Liam en je grote broer"

"Jaimy!" Liam rent met open armen naar me toe. "Liam!" Ik doe het zelfde bij hem. "Awhh, ik ga je missen" zeg ik. "Ik jou ook" zegt hij. Hij trekt mij steviger tegen hem aan. "Als er wat is, bel je ons he" ik knik. "Ja"

Liam loopt nog even naar binnen om te kijken of ze alles hebben.

"Hee kleintje" lacht Niall. Hij heeft ook tranen in zijn ogen staan. Ik ook, want ik ben bang.. bang dat er iets met de jongens gaat gebeuren. "Niall, doe je alsjeblieft voorzichtig?" Hij knikt. "Dat ga ik echt doen, jij ook he! En als er iets is, bel je meteen" ik loop dichter naar hem toe en geef hem een knuffel.

"Ik ga je echt te erg missen" zeg ik. "Je wil niet weten hoe moeilijk ik het vind om jou nou hier te laten" zegt Niall zachtjes. "Ik kan ook mee" zeg ik blij. Hij schud zijn hoofd. "Je moet naar school Jaimy, anders had ik dat ook echt wel gedaan" ik knik.

We geven elkaar we laatste knuffel. "Pas alsjeblieft goed op jezelf Niall" hij knikt. "Jij ook" knipoogt hij. Ik sta in de deuropening. Ik zwaai naar de jongens. Langzaam rolt er een traan over mijn wang.

Ik ga ze missen, echt echt echt heel erg.

~

Ik heb meteen Rosé opgebeld, en heb alleen maar zitten huilen. Op een of andere manier heb ik heb gevoel dat ik gewoon nu helemaal alleen ben.

Na een uur ongeveer hoor ik de deurbel. Snel veeg ik mijn tranen weg en loop ik naar de voordeur toe.

"Hee Jaimy!" Schreeuwt Ashton. Ze komen met zijn vieren tegelijk binnen en geven me een knuffel. "Wij gaan hier echt 3 leuke maanden van maken!" Zeggen de jongens blij.

Ze hebben allemaal veel koffers bij zich. "Ik neem Niall's kamer!" Calum rent naar boven.

"Ik die van Harry" roepen Luke en Michael. Ze kijken elkaar even aan en rennen dan meteen naar boven.

Ik ga op de bank zitten. En Ashton komt naast mij zitten. "Ik mis ze echt heel erg" zeg ik zacht. Hij slaat een arm om me heen.

"Laast mijn ouders overleden. En nu gaan de jongens weg" weer voel ik de tranen op komen. Zonder er over na te denken sla ik mijn armen om Ashton heen. En leg mijn hoofd in zijn nek.

I'm A HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu