|Jaimy|
Het eten was echt super, Harry had alleen wel veels te veel bestelt. Maar dat is niet erg, want dan kan ik het morgen ook nog eten.
"Zullen we morgenmiddag iets leuks gaan doen samen?" Vraagt Niall. Shitt, ja Rosé heeft gevraagd of we morgen middag niet wat kunnen doen. "Kunnen we niet donderdag middag?" Niall schudt zijn hoofd.
"Dan zijn wij vieren niet thuis, ben je even alleen s'middags" ik knik. "Is goed, dan gaan we morgen wat doen"
Het is toch veel leuker om met je beste vriendin alleen thuis te zijn. Of niet.
"Gaan we morgen golfen??!" Zegt Niall blij. "Ja super leuk, alleen ik heb toch geen golf clubs of kleren/schoenen" "dat regel ik morgen ochtend wel als jij naar school bent" zegt hij.
Ik kijk op mijn telefoon. 22:30, normaal zeggen ze jongens al om 22:00 dat het al laat is. Maar vaak vergeten ze de tijd gewoon, dus begin ik er ook niet over.
"Hai Boys" zegt Liam vrolijk. "PAYNO!" Roept iedereen. Hij loopt de woonkamer in. "Nog steeds wakker Jaim?" Vraagt Liam. Ik antwoord niet.
"Ga jij nu maar bed Jaimy?!" Zegt Niall. Ik knik. "Oke" antwoord ik droog. Ik geef Liam en Niall een kus en loop naar boven.
"Slaap lekker Harry" zeg ik terwijl ik zijn kamer deur open doe. "Slaap lekker Jaimy" zegt hij en geeft een knipoog.
Als ik bij de kamerdeur van Louis sta blijf ik even staan voordat ik zijn deur open doe.
Ik doe zijn deur open en loop naar hem toe en geef hem den stevige knuffel. "Slaap lekker boobear" "slaap lekker lievie" zegt Louis. Ik voel nog dat hij me een kus geeft. En knipoogt nog naar me voordat ik de deur dicht doe.
~
Snel ga ik in mijn bed liggen nadat ik mij heb omgekleed en mijn tanden heb gepoetst. Leg mijn telefoon aan de oplader en zet een wekker om 7:00. En ik val meteen in slaap
~
"Jezus Jaim, zet dat geluid uit" hoor ik iemand roepen. Ik probeer mijn ogen open te doen en zie Niall voor me staan. Die mijn wekker uit zet.
"Hoe kan je hier niet wakker van worden" lacht Niall. "Weet ik niet" zeg ik gapend.
"Hoe laat ik het?" Vraag ik. "Half 8" antwoord Niall snel. Ik zucht diep, weer iets te laat wakker geworden.
Ik gooi de dekens van me af en trek mijn kleren aan die ik klaar had gelegd. Pak snel mijn tas en loop naar beneden.
Het fijne is als ik beneden kom dat er altijd wel iemand beneden is die ontbijt maakt. Dus hoef ik dat ook niet meer te doen.
"Alsjeblieft klein zusje" zegt Niall. Ik kijk hen geïrriteerd aan. "Sorry" zeg ik lachend. Hij geeft me een kus en loopt naar boven toe.
Het fijne is wel, dat Niall nog niet over die 5.5 van bio is begonnen. En liever houd ik dat ook wel zo.
Net als ik klaar ben met eten hoor ik de deurbel. Ik zet mijn bord in de vaatwasser en loop naar de voordeur. "Jaimy!" Zegt Rosé blij. "Rosé!" Roep ik. We geven elkaar een knuffel.
We hebben nog 10 minuten voordat we weg moeten. "Euhm Rosé, Niall vroeg aan mij of wel vanmiddag wat wilde doen. Omdat hij en de jongens er donderdag pas in de avond laat thuis komen. Dus, kunnen we morgen wat gaan doen? In plaats van vandaag?" Zeg ik.
Rosé begint hevig te knikken. "Veel beter!"
"Goedemorgen dames" zegt Liam. "Goedemorgen" zeggen Rosé en ik tegelijk. "Mag Rosé morgenmiddag mee met mij Liam?" Ik zie hem twijfelen.
JE LEEST
I'm A Horan
Fanfiction10 jaar lang, 10 jaar lang hebben je 'ouders' tegen je gelogen. Het zijn je ouders helemaal niet. Het kan niet zo zijn, echt niet. Onmogelijk, weg van je leventje in Nederland, weg van de mensen waar je om gaf. Weg van je aller aller beste vriendin