Niall P.O.V.
We stappen uit de auto. Ik pak Jaimy pols vast en ze loopt met me mee. Samen gaan we op een bankje zitten. Ik sla mijn arm om haar heen. "Wat is er" ik zie in hoor ogen tranen staan. Er is dus wel wat. "Als eerste Niall, beloof je dat je niet bezorgd gaan doen" ik knik. "Ik ben vroeger gepest op de basisschool en de eerste 2 jaar van de middelbare school" mijn ogen worden groot. "You're serieus" ze knikt. De tranen staan in de ogen. "Je hoeft je niet groot te houden tegen over mij" ik sla mijn armen om haar heen. Ik voel de tranen over haar wangen heen gaan."Daarom deed ik moeilijk Niall" zegt ze als we elkaar loslaten. "Ja dat snap ik wel. Maar dat komt echt wel goed. En als je weer gepest word kom ik wel op school" ik druk een kus op hoor wang en loop samen met haar naar de andere jongens. "Thnx Bro. Ik ben echt heel blij met jullie en dat we hier zijn" dat is zo lief om te horen. "Ik ben ook blij met jou en dat we hier zijn Jaim" een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht.
"Daar zijn jullie" zegt Liam lichtelijk geïrriteerd. Louis komt op Jaimy afrennen en trekt haar in een knuffel. Zo lief om te zien hoe blij de andere 3 zijn met Jaimy. Ze geven echt om haar.
"Jongens, wie gaat bij wie op de kamer" zegt Liam als hij de pasjes laat zien. "Ik ga wel samen met Jaimy" iedereen knikt en Liam geeft het pasje aan mij. "Aan jou de eer" ik geef het pasje aan Jaimy en ze houdt hem voor de censor. Ze duwt de deur open en haar mond valt bijna op de grond. "Het is zoo mooi Niall" ze loopt naar het grote raam en kijkt haar ogen uit. Super mooi uitzicht op de stad van Los Angles. Ik ga mijn tas op het grote twee persoons bed en loop naar Jaimy toe. "Ik mis Papa en Mama" ze kijkt naar beneden. "Ik ook wel hoor Jaim, maar het ligt er een beetje waar ze zijn in Amerika. Ze kunnen toch komen kijken bij een van onze concerten" ze knikt hevig. "Kan je dat alsjeblieft vragen" ze en kijkt me smekend aan. "Please Niall, Pleaeaassee" "Tuurlijk kleine meid" "Ik ben niet klein vergeleken bij jou" Oeh, dat had ze niet moeten zeggen. "Dat had je niet moeten zeggen Jaimy" zeg ik nep beledigend. Ik loop naar de toe en kietel haar. Ze ligt als een vis op de droge te rollen op het bed. "Niall, alsjeblieft stop" "Vooruit dan" lach ik. "Tuurlijk vraag ik het ze"
Louis P.O.V.
We hebben een super mooie kamer. Liam slaapt alleen en Harry en ik in het grote tweepersoonsbed. Ik kom er nu pas achter dat het al half 8 is en ik enorme trek heb. En er zitten twee Horan's naast mijn kamer. "Payno en Hazz, zullen we naar Niall en Jaimy gaan? Ik heb enorme trek" ze knikken allebei en we lopen met zijn drieën naar de kamer van Niall and Jaimy.Harry klopt op de deur. "Komen eraan, wacht even" zeggen ze allebei in koor. We staan met zijn drieën voor de deur te wachten. "Waar gaan we eten eigenlijk" vraag ik. "We kunnen hier beneden bij het restaurant van het hotel eten?" "Dan hebben we ook niet zoveel last van fans volgens mij. Die weten nog niet dat wij hier zitten" "Prima idee" ik knik en niet veel later gaat de deur open. "Let's go?" Zegt Jaimy. "Ja kleine meid" lachen wij drie. "Waarom noemt iedereen mij klein" zegt ze nep beledigend. "Je bent klein" grapt Harry. Ze duwt Harry naar voren en valt bijna over zijn eigen voeten. "Jezus Hazz" lach ik.
Jaimy P.O.V.
Als we beneden zijn bij het restaurant vraagt Niall een tafel voor 5. De serveerster geeft ons een tafel. Ik ga naast Louis zitten. Tegenover me zit Liam. "Vind je het mooi hier Jaim" Liam knipoogt naar me. "Ik vind het echt super" zeg ik blij. "We hebben dinsdag en donderdag een concert. En zondag gaan we pas weer naar huis. Dus woensdag vrijdag en zaterdag gaan we leuke dingen doen, afgesproken" ik knik weer maar heb eigenlijk niet geluisterd naar wat Liam zei.Ik krijg een kaart in mijn handen. Als voorgerecht zie ik veel dingen die ik heel lekker vind. Nacho's vind ik zo lekker. Dat s echt mijn lievelingseten. Als sinds dat ik 2 ben. Dus dat wil ik ook graag. "Jaim, jij wil nacho's he" Niall knipoogt naar me. "Hoe weet je dat" lach ik. "Ik ken jou" hij heeft een glimlach op ze gezicht. "Ja dat wil ik wel graag"
Iedereen bestelt verder zijn voor en hoofdgerecht. En het is weer een beetje ongemakkelijk stil omdat we allemaal bijna te moe zijn om te slapen. Ik ben een beetje aan het spelen met het viltje waar mijn glas op stond. Iedereen die is helemaal in zijn eigen wereld. "Zo Heren en Dame" iedereen die schrikt zowat op van de serveerster. "Oh ja, sorry. Die is van Harry" de mevrouw zet het eten bij iedereen neer en we beginnen te eten
~ skip het eten because, iedereen weet hoe dat gaat😅
"Dat was lekker. Dankjewel jongens" zeg ik blij. "Geen dank" zeggen ze allemaal tegelijk. Ik ben echt zo blij dat ik hier met ze mag zijn.
"Slaap lekker Boys" zeggen Niall en ik als we voor onze deur staan. "Night Horan's" Niall houdt het pasje voor onze deur en ik duw hem open en loop meteen naar het bed. Ik wil nu eigenlijk al wel gaan slapen. Ik ben kapot. Toch sta ik op en kleed ik me om. En loop naar de badkamer om me tanden te poetsen. Ik weet niet wat Niall allemaal aan het doen is maarja. Ik ga in bed liggen en trek de dekens over me heen. "Goodnight Sis" Niall geeft me een kus. "Night Bro" ik geef hem ook een kus. Ik ga iets dichter tegen hem aanliggen en hij slaat een arm om he heen. Ik voel nog een kus op mijn haar voordat ik in slaap val
MORGEN IS NIALLS NIEUWE ALBUM UIT. I'M HAPPY😍
EN LIAM BRENGT EEN NIEUWE SINGLE UITSorry sorry, dat ik lang niet geüpload heb. Beetje druk sorry😅. Ik g me best doen om zo snel een hoofdstuk te schrijven. Ik ben dit weekend in Amsterdam dus weet niet of ik dan zoveel tijd heb Maarr. Ik heb daarna wel vakantie
Wat vonden jullie ervan? Niall is wel een goede grote broer
Ik ga vanaf nu ook bij elk hoofdstuk een vraag onderaan zetten. Met mijn antwoord, als je het leuk vind moet je je eigen antwoord maar in de reacties zetten
Vraag:
Als je 2 kaartjes zou hebben, en mag kiezen naar welk concert je wilt gaan van de jongens van 1D. Welke 2 zouden het zijnMijn antwoord:
Niall en Harry (Of Zayn) eigenlijk weet ik het niet😅. Ik wil wel gewoon naar alle 5. Kan dat ook?
JE LEEST
I'm A Horan
Fanfiction10 jaar lang, 10 jaar lang hebben je 'ouders' tegen je gelogen. Het zijn je ouders helemaal niet. Het kan niet zo zijn, echt niet. Onmogelijk, weg van je leventje in Nederland, weg van de mensen waar je om gaf. Weg van je aller aller beste vriendin