3. Bölüm

136 2 0
                                    

iyi okumalar :) :*

Masal :

babamla olan kavgamdan sonra benden gerçekten kurtulmak istediğini anladım. Sinirle dışarı çıktım . Ve Beetle ' ıma atlayıp telefonumu aramaya başladım. telefonumu bulduğumda Ilgın ve Nisa ' ya whatsapptan mesaj attım. Adonis Bar ' da buluşmaya karar verdik.

Arabadan bir hışımla indim. Kızlar her zaman köşemizde meraklı gözlerle bana bakıyorlardı. Hızlı adımlarla giderken bir kas yığnıyla çarpıştım. ( ama ne çarpışmak ezildim resmen .) '' Hey ! Önüne baksana. ''dediğide özür dileyip gitmesini bekliyordum. '' Asıl sen önüne bak . Bana çarpan sensin. ''dediğinde şaşırıdım .'' Ben çarptım haaa ! Hem şuçlu hem güçlü . ''dedim . başka bişey dememek için kendimi zor tutuyordum.Zaten bu kadar sinirliyken her şey üst üste geliyordu. Kaburgalarımdaki ağrıyla kızların yanına oturdum  .

Ilgın '' Kime çarptığının farkında mısın ?'' dedi. (Kim nasıl bi soru ya ezildim ben ! ) '' Lan ezdi çocuk beni . O kas yığınının suratına bakmak aklımdan bile geçmedi. Kaburgalarımı kıran öküzün yakışıklı olabileceğini düşünmüyorum zaten '' dediğimde Ilgın alayla beni izliyordu. Nisa '' Kaburgalarınla birlikte beyninde zedelendi heralde Masal'cım .''dediğinde düşünmeye başladım . Çocuk cidden yakışıklımıydı ahh ! ne düşünüyorum ben . '' Hadi kızlar kapatalım bu konuyu . Zaten kaburgalarım kırıldı bu konuyu daha fazla onuşmak istemiyorum '' dedim . Aslında bu konu birazda olsa kafamı dagıtmıştı. Nisa '' Neden bu kadar sinirlisin ? Apar topar bizi çağrdın anlat bakalım geveze .'' dedi. Derin bi nefes aldıktan sonra '' beni zorla evlendirecekler '' babamla olan kavgamı alattıktan sonra bir nebzede olsa rahatladım . En azından onlar benim yanımdalar diye düşündüm . Annem ve babam hiç yanımda olmasalarda Ilgın ve Nisa hep yanımdalardı bu durumuda birlikte atlatıcaktık..

EGE :

Metin'in beni çağırdığı dandik bara gitmek için yola koyuldum. Biraz kafamı dağıtmam gerekiyordu özelliklede SAYIN BABAM FARUK BEY'İN söylediklerinden sonra . Bara girdiğimde buraya ilk defa geldiğimi anladım . Gerçekten dandik bir yer olmalı diye düşündüğümde Metin'i gördüm yanına gittim . Kendime bir tekila söyledim . Metin ' de her zaman ki gibi menüdeki en ucuz şeyi sipariş etti . Bu çocuğun pintiliği beni öldürecek . Adamda ... gibi para var ama işte. Neden hala bu çocuğu yanımda tutuğumu anlamıyorum. Metin ' e olayları kısaca anlattıktan sonra Metin beni deli eden her zaman ki monaloglarından birine başladı. '' Evlen kanka .. Nolucak ya ! Bekarlıktan bıkmadın mı ? Her gün başka bir kız .. Sen evleniyorsan , bütün sürtükler bana kaldı . Yeee !! '' dedi . Bu çocuk cidden ... off . Tuvalete gitme bahanesiyle Metin ' den ve saçma düşüncelerinden kurtuldum.Kurtuldum sanıyordum ki cazgır bir kızla çarpıştım. Resmen üstüme çıktı.( Ki birçok kız bu yapmak için kavga bile ediyor.)  Birde buda yetmezmiş gibi suçu bana attı. Salak kız bir de kolyesini düşürdü . Bende EGE ÇAĞAN isem bu hakaretleri yanına bırakmam küçük kız. Kolyesini yerden alıp yanına gittim . Sonuçta biraz eğlenmek istiyordum kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı .Beni gördüğünde kaşalarını çattı. Kulağına eğilip ''  Kolyeni düşürdün küçük kız '' dedim 'küçük kızı ' vurgulayarak iyice sini olmuşa benziyordu. Kolyeye uzandığında biraz daha yaklaşıp ''O kadar kolay değil ''  deyip bardan çıktım .

Uzun bir bölüm oldu. Hatalarım için şimdiden kusura bakamayın. Yorumlarınızı ve vote larınızı bekliyorum ..

Ege'nin Masal'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin