4. Bölüm

131 2 0
                                    

Aslında bölümü dün yayınlayacaktım fakat vaktim olmadıı. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum arkadaşlar.. İyi okumalaaar :*

EGE:

Bardan çıktığımda arkamdan birinin hiddetle geldiğini hissettim. Masal:

"Sen... Sen tam bir adisin. Hem bana çarpıyorsun hemde senden özür dilememi istiyorsun ama çok beklersin. Çabuk kolyemi ver. Senden asla ama asla özür dilemeyeceğim. Zaten kaburgalarımı kırdın pislik herif." dediğinde sinirlenmiştim hemen cevap verdim.

"Evet doğru bildin canım tam bir adiyim. Ayrıca bana çarpan sensin kaba konuşan da. Yani şimdi bana bir özür borçlusun. Ve son olarak asıl o fazla kilolarınla sen benim kaburgalarımı kırdın." Karşımdaki kız iyice köpürmüştü. Ve ben evet çok eğleniyordum.

"Sen benim kilolarımla alay edeceğine kendi kas yığını vücuduna bak."

Tam kız bunu dediği sırada benim kankam Metin her zaman olduğu gibi olaya maydanoz oldu.

"HOOOOP ne oluyor burada . Bu güzel kızlar da kim böyle. Ege benide tanıştırsana."

"Metin sen konuşma. Bu kız benden özür dilemeden ona kolyesini geri vermeyeceğim." Benim bu lafımdan sonra kızın suratıma tokat patlatmasıyla neye uğradığımı şaşırdım. O kimdi bana tokat atma cürretini nereden buluyordu bunu ödeyecek!!

"Hahaha! Ne tokattı ama Ege ya. Seni bir kızdan tokat yerkende mi görecektik (!) "

Bunun öcünü o kızdan alacaktım almalıydım...

MASAL:

Hiç düşünmeden ona tokat attım. Söylediği sözlerle kendimi kaybetmiştim . Çantamı aldığım gibi hemen dışarı fırladım. Kolyemde onda kalmıştı fakat şimdi kolyeyi düşünecek durumda değildim. Sadece şuan buradan derhal uzaklaşmak istiyorum. Kızlarla vedalaşıp doğruca eve gittim. Bir an önce sıcak duş alıp rahatlamak istiyordum. Ama ne mümkün. Eve girer girmez babam başıma dikildi ve bana izin vermeden konuşmaya başladı.

" Yarın akşam müstakbel kocan ve ailesi ile tanışmaya gideceğiz. Yarın akşam için güzelce hazırlan. Bu yemek senin ve ailemiz için çok önemli."

"Hayır baba (!) Gitmeyeceğim ve sen beni istemediğim birşey için zorlayamazsın."

HALDUN BEY:

Ben sadece kızımın iyiliğini istiyordum. Masal'ın ve Holdingin geleceği için bu yemek bu evlilik çok önemliydi. Bende bir baba olarak kızımın sevdiği biri ile evlenmesini isterdim. Fakat ortadaki durum sonucunda bu evlilik o istesede istemesede olacaktı olmak zorundaydı."

Ege'nin Masal'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin