İyi okumalar :)Bir parça sevgi! İnsan hayatı boyunca bir parça sevgi arar,bulunca da sarhoş olur. Ben de o bir parça sevgiyi ararken,onun gözleri ile karşılaştım. Ondan sonra kaçınılmaz bir sarhoşluk...
Sarhoş olan insan bir şey hatırlamaz değil mi? Ama ben onun bana bakan gözlerini unutamıyorum. Bana ilk bakışını,ilk dokunuşunu kazıdım küçük küçük ilmekle beynime. Küçük demişken, zaten kendi de küçük. Bedeni,elleri,dudağı ve beni saran kolları...
Kavuşmamız biraz zor oldu ama kuvvetli oldu. Onunla her birlikteliğimizde hiç ayılmamak üzere sarhoş olmaya devam ettim. Onu kalbimin en güzel yerine koydum,hiç çıkartmamak üzere... Ben önceden sarhoş olmaktan korkardım. Çünkü sarhoş olmak sadece içki içerek olur sanıyordum. Öyle değilmiş. Sevdiğin kişinin kokusu bile sarhoş ediyormuş. Sevgi hem korkunç hem de güzel bir şey. İnsan bütün duyguları tatmak istiyorsa,aşık olsun arkadaş. Herşey var... Hem birini sevdiysen,daima seveceksin "Adam gibi". İnsan her zaman yanında birinin olduğunu ve düştüğünde tutunacak bir dalının olduğunu bilmesi o kişiyi güçlendirir...
Yani diyeceğim o ki sevmekten ve aşık olmaktan asla korkmayın. Son sözlerimi de Yıldız Tilbe ile bitiriyorum."Olur mu hiç bülbülün
Duyulmayan sesi hoş.
Kadehler bitti ama
Ben değil,geceler sarhoş."