🍷Aşk

208 5 4
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba herkese.Aslında bölüm yayınlamıyacaktım bir daha, ama anı olarak yazayım dedim,ve ne kadar yazarsam yazayım burda kalsın istedim.Şimdiden iyi okumalar...

Çok garip hissediyorum.Bu duygu insanı sarmalayan birşey .İçine hapseden...
Ya insan çok klasik gelen bir söz vardır."Aşk ne ya ben ona inanmıyorum.Ben aşık olmam."İşte öyle dememek gerekiyor.Öyle bir gün geliyor ki sen bile kendini tanıyamıyorsun...
O anlardan biri yine sarhoşum.Aşırı dozda sevgi aldım yine. O bana 'Aşk' dedi ben de ona 'Aşkım'.Çoğu kişiye imkansız gelen kişi benim aşkım ve son nefesime kadar da öyle devam edecek...
O kadar güzel seviyor ki beni ,bazen düşünüyorum acaba ben bu güzelliği hak edecek nasıl bir sevap işledim diye.Her geçen günde daha çok bağlanıyoruz ve kimsenin anlamadığı çok şey var aramızda.Bazen kafayı yemiş gibi hissediyorum aşktan ne yapacağımı bilmiyorum.Bazen öyle bir an geliyor ki gerçekten deliriyorum.Mesela o bilmiyor ki benim her gece onu yanımda hissettiğimi,ama eminim ona söylesem biliyordum derdi :)...
Benim kalbi en güzel kadınım.Beyni bütün sorulara cevap olan kadınım.Sana deli gibi aşığım .Bunu ne kadar anlatsam az gelecek.Ama biliyorum ki sen anladın...
Sevmek dindirir acıları,
Yaşatır en derin hazları,
Sevin koşulsuz,yalansız .
İşte o zaman dünyanın en mutlu insanı sizsiniz....

Okuduğunuz için teşekkürler .🍸

SARHOŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin