İyi Okumalar..
Güven... Bu hayatta en önemli olan şeylerden biri olabilir.Bazılarımız hemen birisine güvenebiliyor ya da öyle sanıyor ta ki kalbi kırılana dek, bunu anlamıyor.Bence güvenmek öyle basit olmamalı ki zaten öyle değil .Ben hala dün gibi hatırlıyorum onun bana güvenmesi için neler yaptığımı . Her gün bilinç altı mesajı veriyordum,defterlerine ,kitaplarına bana güven yazıyordum .😌Sonun da oldu ama tabi ki tamamen değil .Çünkü önceden olan kırgınlıkları onu tamamen güvenmekten biraz geri çekiyor.Yine aynı şeyleri yaşıyacağım sanıyor.Olsun ben beklerim seven her insan ne olursa olsun bekler...
Eğer sağlam ve güçlü bir ilişki istiyorsanız yalan söylemeyin ,ondan bir şey saklamayın ve aldatmayın.Şimdi aldatmak dedim de sizin aklına ilk gelen bir kızla ya da erkekle birlikte olması geldi değil mi ?
Hayır, aldatma karşı cinsle olan her hangi bir olaydır bir yakın konuşmadır ve sevdiğine bir şey söylememektir aldatma .Onun arkasından gizli işler çevirmektir.Bizim toplum da herkes aldatmayı sadece cinsel ilişki sanıyor...
Geçenlerde benim en güzel bilgi kaynağım ( o kendini biliyor) bir şey söylemişti .
Erkekler ; Kız başkasını da sevebilir ama başka erkekle birlikte olamaz .
Kızlar ; Erkek beni sevsin de başka kızla da birlikte olabilir .
Gerçekten siz de böyle düşünüyor musunuz ?
Çok miğde bulandırıcı cidden .Gerçek aşk bu değil .
Güven duygusu bence bazen aşktan daha önemli.Yani birine seni seviyorum yerine , sana güveniyorum demek bence daha kutsal birşey .
Yani siz siz olun sevmeden önce güvenin...Okuduğunuz için teşekkürler.