Pov Loiza.
"Jessica, ik ben zo niet normaal zenuwachtig." Zeg ik tegen haar.
"Het komt wel goed, je moet je niet zo druk maken." Zegt ze glimlachend.
Ik draai mijn hoofd en zie Harry staan.
Hij staat bij zijn zus en de jongens van One Direction. We kijken elkaar aan, waardoor hij me een knipoog stuurt.
Ik voel mijn wangen gloeien dus ik kijk snel weg.
"Ahw, cute." Zegt Jesy met een glimlach.
"Hou je kop." Zeg ik en grinnik korf.
We staan voor de deur, voor de rode loper. Als je naam wordt opgenoemd moet je de rode loper op, daar moet je poseren en dan worden foto's gemaakt. We hebben al te horen gekregen dat we een heleboel foto's moeten maken.
"Harry Styles en Gemma Styles."
Harry en Gemma lopen richting de rode loper. Voordat ze weg zijn kijkt Harry nog glimlachend naar mij.
"Meneer, weet u wanneer wij aan de beurt zijn? We heten Nelson." Vraagt Jesy aan een oudere man rond de 50, die een map in zijn handen heeft.
"Jullie zijn hierna." Zegt hij en daarna loopt hij weg.
"Ik hou het niet meer vol hoor, ik plas straks in mijn broek." Zeur ik.
"Rustig. Het is oké, er gaat niks gebeuren en daarnaast, je draagt geen broek." Zegt Jesy en ze lacht.
Ik rol mijn ogen en schud mijn hoofd. Wat maakt het uit wat ik draag. Ik plas straks serieus van de angst.
"Zo erg is het echt niet! Geniet er gewoon van." Zegt Jesy glimlachend.
"Jesy Nelson en Loiza Nelson."
Nu gaat het gebeuren. Zenuwachtig pak ik Jesy's hand. Dit hadden we van te voren afgesproken, want dat vinden we leuk.
Ik loop samen met Jesy op de rode loper. We blijven ergens in het midden stil staan, zodat er foto's gemaakt kunnen worden. Ik poseer wat en wissel af en toe van been. Daarna lopen we weg naar een grote zit ruimte. We nemen plaats op de stoelen waar onze namen op staan. Gelukkig zitten we bij de meiden van Little Mix.
"Dat viel ruize mee, toch?" Vraagt Jesy.
"Jawel, ik vond het eigenlijk best wel leuk." Zeg ik en haal mijn schouders op. "Ik hoop dat ik wel goed op de foto's sta.
"Vast wel." Zegt ze glimlachend.
Als iedereen in de zaal zit loopt er een onbekende vrouw naar voren, ze gaat voor de microfoon staan.
"Dames en heren, mag ik u aandacht? Dankuwel. Heel erg bedankt dat jullie allemaal zijn gekomen. Zometeen komen er wat obers langs die jullie allerlei hapjes komen brengen. Jullie kunnen ondertussen genieten van de artiesten die vandaag gaan optreden." Zegt ze door de microfoon.
Ik rol mijn ogen om haar taal gebruik. Het is voor mij iets te netjes en te bekakt. Ik kijk op als er een hele boel obers binnen komen lopen met eten en drinken. Ik kies voor een champagne en ik krijg een bord met allemaal kleine hapjes.
"Zorg ervoor dat je na het eten er nog goed uitziet. We krijgen straks nog interviews enzo." Zegt Jesy die een hap neemt.
"Interviews?" Vraag ik.
"Ja, als we weer over de rode loper moeten." Zegt ze. "En ik heb een verassing voor je! Ik heb een tweede jurk voor je gekozen."
"Nee echt?! Welke?" Vraag ik met grote ogen.
"Die andere." Zegt ze glimlachend.
Ik twijfelde heel erg tussen twee jurken en ik heb uiteindelijk wel kunnen kiezen, maar blijkbaar heeft Jesy de andere gekocht voor zometeen. "Je bent echt geweldig!" Zeg ik blij en ik geef haar een knuffel.
"Ach, het is voor mij niks. Ik wist dat je er blij mee zou zijn en ik wilde zelf eigenlijk ook nog wel een andere jurk dus jij moest er dan ook een. Dit kwam dus gewoon perfect uit." Zegt ze.
Ik glimlach breed, bedank haar en begin met het eten terwijl Ed Sheeran aan het optreden is.
🌸
"Leuk dat jullie zijn gekomen! Hebben jullie genoten van alle optredens?" Vraagt de interviewer.
"Ja, echt wel! Iedereen was super goed!" Zegt Jesy.
"Wel een beetje jammer dat jij niet ging optreden met Little Mix. Waarom is dat zo?" Vraagt ze.
"We werden gevraagd om hier te komen eten en daarom gingen we niet optreden. En daarnaast ben ik hier met mijn zusje en ik wilde haar niet alleen laten." Zegt Jesy.
"Oké, volgende keer dan wil ik Little Mix wel zien optreden! Jullie zijn altijd zo goed!" Zegt ze.
Jesy glimlacht en bedankt haar.
"En Loiza. Ik heb een vraag zo vaak gehoord en dat is, hoe is het om Jesy als zus te hebben?" Vraagt ze grinnikend.
"Nou, het is voor mij eigenlijk gewoon normaal, want ik ben samen met haar opgegroeid. Voor mij is ze gewoon een normaal persoon, maar ze is wel super lief. Het is de beste zus die ik maar kan wensen. We hebben natuurlijk ook wel van die stomme zussen momenten gehad, maar dat hoort erbij." Zeg ik en haal mijn schouders op.
Nadat we meerdere interviews hebben gehad lopen we naar een andere ruimte, zo te zien is het een feestzaal. Het is erg gezellig en leuk versiert en er schijnen mooie lichtjes. De muziek staat al aan en er staan een paar beroemde mensen te dansen.
Een vrouw met een goud, glitter jurkje komt voor me staan met een dienblad. Ze glimlacht lief naar me en geeft me een glas champagne, daarna geeft ze er ook een aan Jesy.
"Oeh, champagne." Zeg ik blij en bedank de vrouw beleefd. Ik neem een slok.
"Dat vind je lekker, hé?" Vraagt ze lachend.
"Zekers." Zeg ik.
"Hey meiden." Zegt Harry die naast me komt staan. "Alles goed?"
"Hey! Ja, het gaat goed. Met jou?" Vraagt Jesy glimlachend.
"Ook goed! Jullie zien er prachtig uit." Zegt hij.
Ik glimlach en bedank hem. "Welke jurk vond je mooier? Deze of die ik daarvoor aanhad?" Vraag ik.
"Hm, ik kan niet kiezen." Zegt hij glimlachend.
Ik kijk naar Jesy en zie dat ze druk aan het praten is met Perrie. "Zullen we binnenkort weer eens afspreken?" Vraag ik glimlachend.
"Ja, leuk! Ik weet nog wel iets anders leuks wat we kunnen doen." Zegt hij blij.
🌸🌸🌸
Sorry dat ik gisteren niks online heb gezet! Ik was in het weekend ziek en bleef maandag en dinsdag thuis. Op woensdag ging ik weer naar school, maar ik voelde me daar ook niet fit. Gister bleef ik thuis en ik ben nu ook thuis, maar omdat ik me dus niet lekker voelde heb ik niks online gezet. Ik was er simpel weg niet mee bezig.
Fijn weekend allemaal!
JE LEEST
Your Love ⚘ Deel 1 ⚘ Harry Styles
FanfictionYour Love [HS & JN] Loiza Nelson, het zusje van Jesy Nelson. Ze werkt in het ziekenhuis met kinderen met kanker. Wanneer Loiza bijna een ongeluk krijgt, begint het allemaal. Harry Styles flirt met haar, ze krijgt gevoelens voor hem en weet niet wat...