Hoofdstuk 1

3.5K 131 2
                                    

P.O.V Jasmin

Ik plofte  neer bij de boom,Toen mijn buik knorde.

Ik ben trouwens Jasmin,17 jaar over 1 dag 18,Ben al 13 jaar een rouge omdat mijn roedel is uitgemoord,Ik was de enige overlevende.Maar omdat ik morgen 18 ben  kan ik mijn mate vinden maar ik denk dat hij me gaat afwijzen want wie wilt er nou een Rouge als Mate?

Ik loop naar een hert en beet hem in zijn nek en eet hem op. 'Jasmin We zijn bijna op pack teritorium ' Zei mijn wolf  Sophie.'Hoe ver nog tot de grens?' 'nog ongeveer 10 meter,Maar we kunnen een nieuwe roedel vinden Want misschien zit onze mate daarin.' Zei Sophie dromerig.

Ik dacht van 'Fuck it',En liep de grens over.Ik werd gelijk besprongen door wachters

'Shift'Zei er eentje via de mindlink. Ik schudde eigenwijs mijn hoofd,en toen kwam er een wolf aanrennen die wat groter is dan andere wolven maar niet zo groot als de Alpha Waarschijnlijk de Beta. Hij shifte en trok een broekje aan. 'Shift' Gromde hij hard waardoor ik inkromp.

Ik mindlinkte hem :'Ik heb geen kleding'.Hij gaf me een t-shirt en een broekje.Ik ging achter een boom staan en kleedde me om. 'Sophie ben je er nog?' 'Ja ik zat te kijken in welke pack we eigenlijk zijn maar ik weet het niet'' .De beta zei:'Wat doe je op dit territorium Rouge?'' Zei hij terwijl hij 'rouge' walgend uitsprak.'IK ZOEK EEN ROEDEL' Zei ik hard en brutaal. 'Nou als je een roedel zoekt zal ik eerst maar respect hebben voor de Beta' Zei hij.Zie je beta. 'Ik heb hier geen goed gevoel over Jasmin' Zei Sophie. 'Nee ik ook niet Sophie'. 

'Kom jij maar naar de Alpha' Zei de Beta. Ik sloeg me armen over elkaar en bleef hem eigenwijs aankijken.Hij zuchte en pakte mijn handen en zette het in handboeien en duwde me naar de kelders.

Toen ik in de cel zat ging ik in een hoekje zitten en zei ik tegen Sophie:'Ik ga slapen welterusten'

'Welterusten'. 

en toen ging ik naar dromenland...


{Eerste hoofdstuk wat vinden jullie ervan? :) ik vind het wel goed gelukt, het zijn 330 woorden xD ik heb zoveel inspiratie dat ik nog een hoofdstuk ga schrijven}

Alpha And The Rouge LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu