P.O.V Jasmin
De wekker ging af om 6.30. Ik rekte me uit en stapte uit bed en kleedde me aan. Jake,Brandon en Blake waren al beneden. 'Goedemorgen' mompelde ik. Blake grinnikte en ik stak mijn middelvinger op. 'Nou niet zo gemeen' 'hou je mond'.Ik pakte brood met Nutella (NUTELLA IS MA BAE). 'Hoelaat begint school?' Ik had nog 2 uur verdomme. Jake zag mijn blik, want hij grijnsde naar me. '*zucht*, ik haat je' 'je houdt van me' 'nee ga weg' zei ik met een kushandje . Ik liep naar boven naar Mila En liep de kamer binnen. 'WAKKER WORDEN BITCH'. Ze schrok wakker en viel op de grond. Ik rende weg naar Kyra's kamer. Ik schreeuwde weer 'WAKKER WORDEN BITCH'. Maar deze keer rende ik naar beneden. Na een halfuur kwamen ze naar beneden en toen ze mij zagen staken ze hun middelvinger op. Ik lachte. Brandon keek me vragend aan. 'Ik heb misschien geschreeuwd dat hun wakker moeten worden zodat ze op de grond vielen'zei ik ongeduldig. Ik keek op de klok en zag dat het al 8:00 was. 'HET IS AL 8 UUR BITCHES XOXOO' 'OKE LETS GO'. Ik ging met Jake in de auto. Ja de jongens gaan ook nog naar school. Na 5 min waren we aangekomen. We liepen naar dat balie ding ofzo. De vrouw zei ongeintreseerd 'Ja?' 'KIJK ME AAN!' zei Jake Grommend. De vrouw schrok op en boog en zei 'Alpha'. Jake knikte 'Mijn mate is nieuw'. Ze keek me aan 'Luna'. Ik glimlachte. 'Naam?' 'Jasmin Skye' 'U kluisje is nummer 54 en u zit in klas 5C, Hier zijn u boeken en rooster' Zei ze. Ik glimlachte nog en liep weg. 'Wacht waar is mijn kluisje?' 'Kom maar met mij mee je zit naast mijn kluisje' Zei Jake. We liepen naar de kluisje en keek op mijn rooster wat ik had : Nederlands,Wiskunde,Frans,Aardrijkskunde . De rest stopte ik in mijn kluisje. 'Schatje!' riep een meisje. Ik draaide me om en zag een meisje een knuffel aan Jake zitten. Ik zag Jake haar weg proberen te duwen 'DIE BITCH ZIT AAN ONZE MATE' 'SOPHIE IK HEB ZOVEEL ZIN OM D'R TE VERMOORDEN' 'LAAT MIJ HET OVERNEMEN'. Ik liet Sophie het overnemen. Sophie\ik Stormde op het meisje af en pakte haar keel. Ik drukte haar tegen de muur. 'BLIJF VAN MIJN MATE AF!!!!'. Het meisje zei bitchie; 'Hij is jouw mate niet hij is van mij'. Ik kneep haar keel strakker dicht. Ik voelde tintelingen op mijn schouder,mijn greep verslapte en ze hapte adem. Ik duwde me tegen Jake aan. Hij sloeg zijn arm om me heen. We bleven zo staan totdat de bel ging. We hadden Nederlands. Ik zag Selina en ging naast d'r zitten 'Hey' 'Hey ik heb gehoord dat je Demi bijna hebt vermoord' 'Zo heet die bitch dus'. Ze lachte om mijn opmerking. Na een lange schooldag Gingen we weer naar huis. Jake,Brandon en Blake hadden een vergadering over Rouges,maar ik mocht er niet bij zijn :(. Dus was ik met Selina,Kyra,Mila en Ryan aan het netflixen......
[Neem 500 woorden :D Stemmen en reageren zou lief zijn xxx Jasmin}
JE LEEST
Alpha And The Rouge Love
WerewolfP.O.V Jasmin Ik plofte neer bij de boom,Toen mijn buik knorde. Ik ben trouwens Jasmin,17 jaar over 1 dag 18,Ben al 13 jaar een rouge omdat mijn roedel is uitgemoord,Ik was de enige overlevende.Maar omdat ik morgen 18 ben kan ik mijn mate vinden ma...