Hoofdstuk 21

1.3K 49 3
                                    

P.O.V Jake 

Brandon,Blake,Ryan en  ik zaten te praten via mindlink. ''Wnr ga je haar nou eindelijk ten huwelijk vragen?'' vroeg Blake. ''Binnenkort,alleen ik weet niet wat ik moet doen'' zuchtte ik. ''Ik heb wel een idee'' ''Wat dan?'' Hij wauw het net vertellen, alleen toen ging Alex huilen.''Ben zo terug.'' Ik liep naar hem toe en pakte hem op. Ik probeerde hem te kalmeren, alleen hij stopte niet. Ik bedacht me, dat hij nog borstvoeding moet. Ik maakte Jasmin wakker. ''Hm?'' ''Alex moet borstvoeding'' ze ging gelijk rechtop zitten. Ik gaf Alex die nog steeds huilde aan haar. Ze gaf hem borstvoeding. Er kwam een zuster binnen en boog. ''Luna, u kunt naar huis en Alex ook'' ''Dank je'' ze knikte en verliet de kamer. Jasmin kleedde zich aan. Ondertussen pakte ik de kinderwagen van Alex. Ik zette hem erin, hij was weer in slaap gevallen. Toen we klaar waren liepen we terug naar de auto. ik reed terug naar huis. Selina deed de deur al open. Ze haalde Alex uit de auto. ''Hij lijkt op Jasmin'' ik glimlachte en liep naar binnen. Selina kwam terug naar beneden. ''Hij ligt in bed'' ''is goed dank je'' Blake, Ryan en Brandon sleurden me zowat naar boven. ''Oke, wat was je idee?'' vroeg ik aan Ryan. ''Wat als jij morgen of wanneer je ook haar ten huwelijk wilt vragen haar meeneemt naar het park, dan vragen we wel of een packlid het wilt versieren en dan kan je het haar vragen.'' ''Lijkt me een goed plan'' hij grijnsde. Ik ga hem een klap. ''Auw, je kan net zo hard slaan als Jasmin Ik typte srs Jasmijn -_-  Ik haalde mijn schouders op. ''Onze mate is zo perfect'' zwijmelt Caleb '' Zo, jij leeft weer'' Ik wist dat hij zijn ogen rolde.  We praatten nog wat over dingen...


Volgend hoofdstuk wordt langer,want dan gaat Jake Jasmin (Oftewel mij xD ) ten huwelijk vragen ;)  

Alpha And The Rouge LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu