P.O.V Jasmin
3 maanden later...
Het is al 3 maanden later,ik ben al Luna geworden en kan op elk moment bevallen.We krijgen een jongen. Ik liep naar beneden om eten te pakken. Ik zag Selina in de woonkamer ''Hey'' ze keek op ''Hey.'' Ik liep naar de keuken toe, ik voelde water langs mijn benen lopen. Ik gilde, Selina rende naar me toe ''wat is er?'' ''Ik ga bevallen, roep Jake alsjeblieft'' ze rende gelijk weg naar boven en een paar seconden erna kwam Jake naar beneden rennen, hij tilde me op en zette me in de auto. Iedereen kwam in de auto zitten. Hij reed met vaart naar het ziekenhuis. ''AUWWWW'' ik kneep in Kyra's hand, ze schreeuwde het uit. Blake keek d'r met medelijden aan.We waren bij het ziekenhuis, Jake tilde me weer op en rende het ziekenhuis binnen. ''De luna gaat bevallen!'' zei hij. De vrouw aan de balie zei ''CODE PAARS.'' Ik werd op een brancard gelegd en naar zo'n kamer gereden. ''Luna, u heeft nog 5 cm uitsluiting'' ik kneep in Jake's hand. ''Oke Luna u kunt persen'' ik perste totdat de baby kwam. Gehuil vulde de kamer en ik glimlachte . De anderen kwamen de kamer binnen en Daisy en de ouders van Jake volgden hen. ''Aww, wat een lief kind hoe heet hij?'' Ik keek Jake aan. Hij mindlinkte me ''Alex?'' ik knikte. ''Alex'' ''Leuke naam'' ''dank je.'' De dokters waren al weggegaan om ons wat privacy te geven. ''Mag ik hem vasthouden?'' vroeg de moeder van Jake ''ja tuurlijk'' zei ik en gaf haar Alex. Ik voelde me opeens moe en vermoeid. ''Ga maar slapen'' zei Jake terwijl hij een kus op mijn voorhoofd gaf. Dat was het teken voor mij om naar dromenland te gaan.
P.O.V Jake
Jasmin viel in slaap. ''Hij heeft een mixing tussen Jasmin en jou'' zei Blake glimlachend tegen me. Een zuster kwam de kamer inlopen. ''Euhm.. de baby heeft rust nodig, dus met alle respect kunnen jullie ze met rust laten. Alpha, u mag er wel bij zijn'' ik grijnsde. En Mila keek me aan met een dodelijke blik en verliet de kamer, zoals de rest. Ik legde Alex in de wieg en die viel gelijk in slaap.Ik glimlachte, hij lijkt inderdaad op Jasmin. Ik plofte naast Jasmin neer en viel ook in slaap.
Ja, ze moeten nog getrouwd worden maar dat komt later in het verhaal wel ;). XD 401 woorden trouwens. Ik heb over 1 dag vakantie ;) nou bye i guess xd XJasmin
JE LEEST
Alpha And The Rouge Love
Kurt AdamP.O.V Jasmin Ik plofte neer bij de boom,Toen mijn buik knorde. Ik ben trouwens Jasmin,17 jaar over 1 dag 18,Ben al 13 jaar een rouge omdat mijn roedel is uitgemoord,Ik was de enige overlevende.Maar omdat ik morgen 18 ben kan ik mijn mate vinden ma...