Hoofdstuk 5

2.4K 80 4
                                    

P.O.V Jasmin

Ik werd wakker en keek op de wekker : 8:50. Fijn, Ik ga toch niet meer kunnen slapen,dus probeerde ik op te staan met uitdrukking op probeerde. Ik keek naast me en zag dat Jake zijn armen strak om me heen lag, Ik probeerde zijn arm van mij af te halen, maar hij hield me steeds strakker vast. Na een aantal pogingen is het me eindelijk gelukt.Ik liep naar beneden en maakte ontbijt .Toen kwam Mila naar beneden 'Goedemorgen' 'Goedemorgen' 'Kyra zou zo ook naar beneden komen' 'Oki'. Mila pakte cupcakes 'Give me' 'Nee kom maar halen' Zei ze met een kushandje. 'Stom kind' 'Hou ook van jou' 'Liefde'. Kyra kwam naar beneden 'GOEDEMORGEN!'. 'Ben jij altijd zo hyper?' 'Ja wen er maar aan' Zei ze.  Toen het 10 uur was gingen we de jongens wakker maken, dus liep ik naar de kamer van Jake.

Ik sprong op hem en gaf hem kusjes op zijn mond 'Zo wil ik wel elke dag wakker worden' Zei hij. 'Wakker worden slaapkop' 'Nee' 'Jawel anders krijg je geen knuffels meer en mag je me niet meer aanraken :)' Zei ik met een grijns. Hij stond gelijk op en rende naar de douche. Kyra en Mila rende mijn kamer in en zeiden 'Je moet je nog inschrijven voor school' 'Euhmm.. Ik heb al 13 jaar niet meer op school gezeten' 'Maakt niet uit we helpen je wel' 'Oke'. Jake kwam de badkamer uit met kleding aan. Hij liep naar me toe en gaf me een knuffel. 'Wil je met me naar m'n kantoor komen ik moet je wat dingen vragen' 'Ja is goed' Ik liep achter hem aan. 'Oke ik moet wat dingen van je weten' Zei hij met een glimlach. 

'Naam en Achternaam?' 'Jasmin Skye' 'Wacht zei je nou skye?' 'Ja' .Hij keek me grijnzend aan.   'Oke laten we verder gaan,Leeftijd?' '18' 'Hoe heette je roedel?' Toen hij dat zei glipte er een traan uit mijn oog. Hij zag het en liep naar me toe en nam me op zijn schoot. 'Rustig maar' Zei hij. Ik nam diep adem en zei 'Toen ik 5 was werd mijn roedel aangevallen,ik zat in de Moon wolf pack,we werden aangevallen door de Red hands'. Hij kneep zijn vuisten samen. Ik raakte hem aan en hij liet zijn vuist weer los. 'Jullie pack was een bondgenoot van ons,en de Red Hands ook,maar nu niet meer' 'Mijn vader was de Alpha  en mijn broer zou de toekomstige Alpha worden'. Zei ik  in 1 adem. Er werd geklopt en Blake kwam binnen.'Jake Ryan wilt je spreken'. Ryan, zo heette mijn broer. Jake zei tegen mij 'Ga maar naar Kyra en Mila' Ik stond van zijn schoot af en liep door de gangen naar beneden. Toen ik beneden was rook ik een bekende geur,Dus ik volgde die geur En ik kon niet geloven wie ik daar zag.......


{Ik ben weer gemeen om een cliffhanger te geven he? xD Nou ik ga zo snel mogelijk weer proberen te uploaden, Als school niet zo veel hw geeft :) Ik weet niet echt wat ik moet zeggen dus ja bye xxx}

Alpha And The Rouge LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu