Hoofdstuk 4

2.6K 94 4
                                    

                                     P.O.V Jasmin

Toen we klaar waren met winkelen gingen we naar huis, Kyra en Mila hebben zelf 2 tassen en ik 6 zakken,ze hebben me gedwongen om kleren te kopen anders had ik maar 1 tas ofzo. Dit setje vond ik het mooiste voor zeg maar overdag :

 Dit setje vond ik het mooiste voor zeg maar overdag :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En voor zeg maar Meidenavonden dit :

Toen we voor het huis stonden horden we al geschreeuw van de jongens 'Oh god daar gaan we' Zei Kyra

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen we voor het huis stonden horden we al geschreeuw van de jongens 'Oh god daar gaan we' Zei Kyra.Ze opende de deur en we liepen naar binnen,  we trokken onze jassen en schoenen uit.We liepen de woonkamer in en ze hadden ons nog niet door, Dus keek ik grijnzend naar Mila en Kyra. Ze knikten grijzend terug dus liepen we voorzichtig naar de jongens toe 'BOE!!!' Zeiden we tegelijk 'Doe niet gemeen tegen mate' 'Hallo Sophie leuk dat je er ook weer bent na 500 jaar' 'zolang was het ook weer niet.'( DIE KUT STREEP WILT NIET WEG)     'AWWWW' Gilden ze als meisjes.We rolden over de grond van het lachen 'WHAHAH JOU GEZICHT'. Ze keken ons grijnzend aan, we keken elkaar aan met een kom-we-gaan-hier-weg blik. We renden weg naar een kamer en deden de deur opslot, Maar we waren vergeten dat er ook een andere deur was.'Oh sjit' Kyra en ik keken achterom en  zagen de jongens ons grijzend aankijken. Ze liepen naar ons toe. Ik probeerde weg te komen maar Jake pakte mijn heup en trok me naar zich toe.Die fijne tintelingen kwamen weer. Hij kuste mijn nek. Ik draaide me om en zag dat hij moeite had om zijn wolf in te houden. Zijn greep verslapte en ik keek grijnzend naar hem en knipoogde. Ik rende weg naar zijn kamer en trok mijn pyjama aan. Jake kwam de kamer in en deed zijn t-shirt uit . Damnn... 'Bevalt het uitzicht je' Zei hij grijnzend. 'Euhm. misschien' Ik voelde mijn wangen rood worden en sloeg mijn ogen neer Jake lachte. Hij ging naast me liggen en trok me tegen zich heen. Omdat ik niet oplette nam Sophie het over.

Ik\Sophie (Ik zeg gwn ik als Sophie het heeft overgenomen :D) Trok Jake naar me toe en ik begroef mijn hoofd in zijn borst. Hij tilde mijn hoofd op en keek in mijn ogen. 'Hey wolfje hoe heet jij' 'Sophie' 'Mooie naam , Mag Jasmin de controle weer terug?' 'Alleen omdat jij het bent ;) } 'VERDOMME SOPHIE' 'JA IK WOW OOK MET MATE PRATEN' Ik zuchtte en toen viel ik in slaap in de armen van mijn mate 


{JA SORRY DAT HET LANG DUURDE :D ,SCHOOL IS KILLING ME XD MAAR NEEM EEN NIEUW HOOFDSTUKJE STEMMEN EN REAGEREN ZOU LIEF ZIJN :D )

Alpha And The Rouge LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu