Jack
Gdy pierwszy raz zobaczyłem Amelie była tak jak wszystkie. Szukaliśmy wtedy współlokatora, bo Blair musiał wyjechać na dłuższy czas do innego kraju. Jej historia nie pozostawiła nam nic do myślenia.
-Jak była jej historia?-
Wyjechała za granicę, bo jej dom spłoną. Nie miała rodziny. Gdy ja przyjęliśmy, było super, była zabawna, miła, szczera i doba. Po prosu najlepsza.
-Podejrzewałeś coś?-
Nie od razu. Sam nawet nie wiem, jak do tego doszło, ona z dnia na dzień zaczęła nas unikać. Siedziała w pokoju, sama. Od kąt Rye wyjechała z nią do wesołego miasteczka, coś się zmieniło. To było chyba wtedy. Nie! Wtedy gdy... Brooklyn coś powiedział. Powiedział, że coś widział. Tylko że nie pamiętam co. Wtedy się obraziła i...zamknęła w pokoju. Później Rye zabrał ją do wesołego miasteczka, żeby ją pocieszyć. Gdy wrócili, już się nic nie odzywała. Andy starał się z nią porozmawiać, ale uderzyła go w twarz i zamknęła drzwi przed nosem. W nocy Mikey słyszał jak płacze. Wszyscy myśleliśmy, że to przez rocznice pożaru. Gdy dwa dni później nic nie jadała i nie rozmawiała z nim, chcieliśmy dzwonić po lekarza, okazało się, że zamiast numeru lekarza wybraliśmy numer na karetkę.
-Gdzie ją znaleźliście?-
To znaczy, znalazł ją Brooklyn, najbardziej to przeżył. Ja nie wszedłem do łazienki. Rye, gdy wrócił z treningu, od razu wbiegł do łazienki. Krzyczał, żeby się obudziła. Mikey stał w szoku naprzeciwko drzwi i patrzył na to wszystko. Andy był w łazience, ale nie słyszałem go.
-A jak wyglądała wasze dni, zanim relacje zaczęły się psuć?-
Normalnie. Amy gotowała świetnie, więc najczęściej ona to robiła. Gdy my nagrywaliśmy, ona czytał książki. Wieczorami, razem oglądaliśmy filmy. Była też na naszych vlogach. Nie miała powodu do zrobienia tego.
-Ostatnie pytanie. Czy ty byłeś zakochany w Amelie Morel?-
Co? Nie. To znaczy, była ładna, ale nie w moim guście. Byliśmy przyjaciółmi.
CZYTASZ
How She Died
Roman pour AdolescentsOpowiemy wam dziś jak doszło do śmierci Amelie Morel. W tej książce występuje zespół RoadTrip tv.