És a harmadik rész! Jó szórakozást!
~~~~
* Külső szemszög *
Taeil egy frusztrált sóhajt hallatva fordult a párja felé.
- Mond, te teljesen megőrültél? – morogja, pontosan tudva, Johnny igen is tudja, milyen reakciót váltott ki belőle az előbbi kérdése.
- Ha már mindenki más is azt teszi, akkor mi miért ne tehetnénk? – kérdezi a másik nyakába csókolva, halkan kuncogva azon, ahogy Taeil megremeg.
- Johnny, tudd, hogy hol a határ!
- Tudom hol van – suttogja a fiatalabb, végig simítva a másik testén, alig pár centire állva meg annak legérzékenyebb részétől.
- Igazán? – sóhajt fel Taeil, próbálva uralkodni magán.
- Igen, a határ a csillagos ég drágám – mondja a magasabb újra megmozdítva a kezét. – És én most el is repítelek oda – harap bele az alatta fekvő fülébe, megmarkolva annak merev tagját.
- Ah – nyög fel az idősebb – ilyen-kor, annyira u-tállak – nyöszörgi, ahogy a másik ütemesen mozgatni kezdi a kezét, ruhákon keresztül ingerelve az alacsonyabbat.
- Én is szeretlek – morogja Johnny, majd úgy dönt ideje megválni a ruháktól. Lassan kezdi el vetkőztetni a másikat, megérintve minden egyes felszabaduló bőrfelületet, az őrületbe kergetve az idősebbet. Nem is csoda, ha Taeil sem bír magával és őrült módjára szaggatja le a ruhákat a magasabbról. Ritka az a pillanat, amikor úgy enged a másik csábításának, hogy az egész banda otthon van, de már régóta nem volt idejük egymásra, így most nem törődik mással, csak az élvezettel. Mindazzal, amit Johnny nyújtani tud neki, azzal, amit viszonozni tud.
- Milyen heves lett valaki – kuncogja a magasabb, hanyatt döntve szerelmét az ágyon.
- Pofa be – morogja Taeil a másik ajkaira tapadva. A szenvedélyes csóknak a levegőhiány vet véget, de Johnny nem is bánja, inkább valami másra használj a csodákra képes ajkait. Taeil nyakától indulva csókolja végig a fiú testét, majd öléhez érve egy másodperc hezitálás nélkül fogadja ajkai közé annak nemességét, mire a másik hátra vetett fejjel nyög fel megmarkolva a haját. Persze Johnny nem az a fajta, aki sokáig hagyja az embert élvezkedni, pár perccel később már a másik feje mellett támaszkodik fél kézzel, míg a másikkal annak bejáratát masszírozza.
- Johnny – hörög az idősebb megmozdítva csípőjét, ezzel ösztönözve párját a haladásra, mire a magasabb csak elvigyorodik és feldugja az első ujját, amit szinte azonnal követ a második is.
- God – nyög az idősebb a hírtelen jött kisé feszítő, ugyanakkor kellemes érzésre, de Johnny nem mozdítja meg az ujjait, mire újra felnyög. – Haladj már – nyöszörgi.
- Ahogy óhajtod – felel a fiatalabb, majd nem törődve a többiekkel kezd el kicsalni élvezettel teli, hangosabbnál hangosabb nyögéseket a másikból.
- Johnny én téged akarlak – nyög fel Taeil, mire a másik kihúzogatja belőle az ujjait és merev tagját illeszti a bejáratához, de nem mozdul.
- Mire vársz még?
- Te mondtad, hogy tudjam hol a határ – kezdi húzni a másik idegeit a fiatalabb – szóval most megállok – vigyorog és kicsit el is távolodik.
- Fuck! – Nyögi Taeil, megragadva a másik vállait.
- Na, csak nem csúnyán beszélt az én baby boy-om? – Vonja fel a szemöldökét a magasabb – Ezért jár a büntetés!
- Jó, jó, csak csináld már!
- Mivel ennyire szeretnéd, hogy csináljam – mondja Johnny, ékességét a másik bejáratának nyomva, mire az megremeg – ezért nem teszek semmit – kuncog újra eltávolodva az idősebbtől.
- Akkor majd én – morogja Taeil megunva a játékot. Hírtelen mozdulattal fordítja át magukat, majd ráül a másik férfiasságára és azonnal mozogni is kezd.
- Azt a... - nyögi Johnny kezeit Taeil csípőjére vezetve, úgy segítve a mozgásban, néha fellökve csípőjét, egyre gyorsabb tempóban hajszolva a gyönyört. Percekkel később egymás nevét nyögve élveztek el, fáradtan dőlve az ágyra egymást ölelve.
- Azt hiszem – mondja szuszogva Johnny – megérte őrültnek lenni.
- Meg – helyesel Taeil is, igyekezve rendezni a légzését.
- Szeretlek kicsim.
- Én is szeretlek Chicago boy.
Másnap reggel három igen kielégült pár és jó néhány fáradt tag ült a reggeliző asztalnál.
- Hallom jól telt az éjszakátok – töri meg a csendet Ten, mire a szerelmesek csak vigyorogva hajtják le a fejüket.
- Nem is azzal van a baj, hogy Ten hallotta – morogja Taeyong. – Hanem azzal, hogy szerintem még a szomszédok is hallották – sandít a fiúkra, mire mindenkiből kiszakad a nevetés.
- Jaj, ezt most úgy mondod, mintha ti nem csinálnátok ilyet! – Védekezik Jaehyun, mire Tent és a leadert leszámítva mindenki felnevet.
- Ugyan már hyung – kel fel az asztaltól Jeno. – Egyikőnk sem szent – kuncog kisétálva a konyhából.
- Hm, talán Jisung az – teszi hozzá Jaemin, majd a párja után siet, maga mögött hagyva egy értetlen maeknet és a döbbent hyung-jait.
~~~~
Nos ez lett volna a harmadik láncszem, remélem tezsettek az eddigiek és meglátogatjátok majd a többit is!
Bocsi a heyesírási és elgépelési hibákért!
ESTÁS LEYENDO
NCT Oneshot Lánc - Befejezett
FanficSziasztok. Tudom, jó hosszú időre eltűntem, de annak fényében, hogy saját bologot is vezetek, talán nem is olyan vészes:D NA, de a lényeg, hogy nagyon beleszerelmesedtem az NCT-be, minden tagjába, minden Unitjába. Éppen ezért, most hozok nektek, egy...