Not just one night - DoJae (18+)

1.1K 47 1
                                    

Itt is a második rész! Jó olvasást!

~~~~

*Külső szemszög *

Doyoung némán meredt maga elé, még mindig a nappali közepén állva. A szíve azt súgta menjen Jae után, de az esze megálljt parancsolt neki. Tudta jól, mit szeretne tőle a másik és azt is tudta, hogy ő is szeretné megkapni azt, amit Jaehyun nyújtani tud. De abban is biztos volt, hogy a fiatalabb nem akar tőle többet egyetlen éjszakánál, egy könnyed kalandnál. Míg ő? Ő szerette volna, ha Jae ugyan úgy néz rá, ahogy ő is tekint a fiatalabbra, szerelmesen, tele törődéssel, de Jaehyun nem az a fajta, aki ilyesmit tesz. Mély levegőt véve nézett a szobája ajtajára. Tudta jól, hogy nem szeretne belesétálni a fiatalabb csapdájába, de azt is, hogy az egyetlen hely, ahol kisírhatja magát az a zuhanyzó, ahhoz viszont kellenek a cuccai, amik a szobában vannak. Mély sóhajt hallatva indult meg a szoba felé, nem számítva arra, hogy épp csak becsukja az ajtót a háta máris találkozik a falappal, ahogy Jae annak szorítva őt csókolja ki belőle a szuszt is. Az első pillanatban a sokk hatására azt sem tudta, hol van, de amint realizálta, hogy Jaehyun csókolja, bár ugyan egy pillanatra megremeg, de végül kezét az izmos mellkasnak feszítve tolja el magától a fiatalabbat.
- Én, nem azért jöttem be, hogy...hogy – motyogja.
- Tudom – sóhajtja Jae – akkor már hamarabb bejöttél volna – mondja, de egy millimétert sem hátrál.
- Én csak szeretnék lezuhanyozni – motyogja az idősebb, megpróbálva eltávolodni az ajtótól, de Jaehyun visszalöki.
- Miért nem adsz nekem egy esélyt? – néz mélyen az idősebb szemeibe.
- Nem értem miről beszélsz – próbálkozik újra a szökéssel Doyoung, de a fiatalabb még mindig erősen az ajtónak préselve tartja ott.
- Dehogy is nem – csattan fel mérgesen a magasabb. – Doyoung, nem tudom mit nem értesz ezen. Veled akarok lenni! – Mondja, majd mérges csókban részesíti az idősebbet, de az újfent csak ellöki magától.
- Igen velem, egyetlen kicseszett éjszakára, aztán mész tovább! – Csattan fel a másik is, mire Jaehyun döbbenten pislog rá, el is engedve őt.
- Tessék? Ezt meg miből gondolod?!
- Te magad mondtad!
- Mégis mikor?
- Miután nyertünk a Cherry Bomb-al és elmentünk ünnepelni. Részegen rám másztál és mikor azt mondtam nem, azt mondtad, hogy hagyjalak had élvez ki aztán mész is tovább! – Mondja sírva az idősebb. Jaehyun döbbenten néz maga elé, előkutatva homályos emlékei közül az előbb említett jelenetet.
- Doyoung én sajnálom – mondja végül, lágyan az idősebb álla alá nyúlva, hogy a szemeibe nézhessen. – Egy marha voltam és részeg is. Tudom, ez nem mentség arra, amit tettem, de meg kell értened. Tudod mennyire féltékeny voltam Taeyongra mikor vele táncoltál? Egyszerűen csak elszállt az agyam. Azt akartam, hogy velem légy, hogy én érinthesselek, hogy úgy szerethesselek ahogy senki más. – mondja Jae, mire az idősebb csak megrázza a fejét, mintha nem akarná hallani, érteni miről beszél a másik. – Hát nem érted Doyoung, én nem egy éjszakára akarlak téged, hanem egy életre! – Mondja a fiatalabb, mire a másik ráemeli könnyes tekintetét.
- Ezt úgy érted, ho-hogy... - szipogja.
- Igen úgy. Egy barom voltam, és most is az vagyok. Illetve azt sem tudom megígérni, hogy ez többet nem fordul elő, de szeretlek. Tudom, hogy nem a legjobb módszert választottam, hogy a tudtodra adjam, de legalább annyira kívánlak, mint amennyire szerelmes vagyok beléd – suttogja, majd ajkait újra az alacsonyabb puha párnáira tapasztja, de Doyoung ezúttal vissza is csókol. Hisz Jaehyunnak, mert hinni akar neki. Nem akar a holnapra gondolni, nem akar arra gondolni, hogy a következő éjszakán már nem biztos, hogy ölelheti a másikat. Most csak arra akar gondolni, amit Jaehyun mondott, arra, hogy ő is akarja a fiatalabbat, hogy mennyire kívánja őt. Engedve a kísértésnek nyögött bele a csókba, karjait szorosan a magasabb nyaka köré fonva, úgy simulva az izmos testhez.
- Szeretlek Doyoung – suttogta újra Jaehyun, majd hagyta, hogy a vágy átvegye a teste felett az irányítást. Lassan vetkőztette le az idősebbet, majd saját ruháitól is megválva húzta magával az ágyra. Hagyva, hogy az idősebb azt tegyen, amit akar élvezve minden egyes érintést. Bár Doyoung az elején kicsit bátortalan volt, ahogy Jae kezei egyre nagyobb felületet jártak be a testén ő úgy lett egyre bátrabb egyre többet és többet akarva a másikból, így elérkezettnek látta az időt, hogy átadja a vezetést. A fiatalabb ajkaira tapadva fordítottá át magukat kicsit szét is nyitva a lábait, hogy a magasabb biztosan értse, amit akar. És Jaehyun értette is. Tudva a dolgát kezdte el felkészíteni szerelmét, figyelve minden egyes rezdülésére, vigyázva nehogy a kelleténél több fájdalmat okozzon neki.
- Jae, kérlek – nyöszörögte az idősebb, lassas eszét vesztve a lasú tempótól. – Én téged akarlak! – nyögte, mire a fiatalabb gyengéden kihúzogatta az ujjait a másikból és merev tagját igazította annak bejáratához.
- Szólj, ha fáj – nyögte ahogy lassan elmerült az idősebb szűk, forró testében, majd ahogy végig ért benne, egy pillanatra lehunyva a szemeit állt meg. – God, de szűk vagy – nyöszörögte.
- Te meg nagy – nyöszörögte Doyoung megmozdítva a csípőjét, hangosan nyögve a kissé feszítő, de kellemes érzés hatására. – Mozogj! – sóhajtotta, mire Jae egy lassú, de kellemes tempót diktálva lendült mozgásba, mindig kicsit mélyebben, kicsit más szögben merülve el az alatta fekvőben, mígnem az egyik lökésnél Doyoung felsikított.
- Ott! – nyögte megmozdítva a csípőjét, de Jaehyun ahelyett, hogy tovább mozgott volna csak átfordította magukat, így az idősebb most a csípőjén ült, mélyen magába fogadva merev tagját.
- Mozogj – csapott az idősebb fenekére, mire az mozgásba lendült, minden egyes mozdulatnál a fiatalabb nevét nyögve. Majd néhány hosszú perc után megállt. – Azt aka-rom, hogy te fejezd b-be – nyöszörögte, mire a magasabb felülve nyomott egy csókot az ajkaira, majd újra maga alá fordítta a másikat. Gyors tempóban kezdve mozogni hajszolta a gyönyört, élvezettel hallgatva az alatta fekvő már-már sikolyba torkolló nyögéseit, majd mikor érezte közel a vége, jobb kezét annak merev tagjára kulcsolva kezdte mozgatni.
- Együtt – nyögte, mire az idősebb bólintott egyet, majd alig egy perccel később átlépte a gyönyör kapuját rántva magával a felette mozgó srácot is.
Hosszú percek alatt sikerült csak lenyugodniuk annyira, hogy meg tudjanak szólalni.
- Na, most már mehetsz zuhanyozni – mondta Jae, mire Doyoung megremegett, attól félve, tényleg igaza volt, csak egy éjszakára kellett. – De szigorúan, csak és kizárólag velem – folytatta a fiatalabb, mire az idősebb kiengedte az eddig bent tartott levegőt. – Jobban belegondolva – folytatta Jaehyun, szorosan magához ölelve szerelmét – rá ér az a zuhany reggelig. Nem szeretném, ha csak egy percig is távol lennél tőlem. – Motyogta az idősebb nyakába, amit pár perc csend követett. – Doyoung?
- Hm?
- Szeretlek – motyogta a fiatalabb már félálomban.
- Én is szeretlek – mosolyodott el az idősebb, közelebb búja a másikhoz, izmos mellkasára téve a fejét merülve mély álomba. Remélve, tudva, hogy holnap nem kel egyedül és nem is alszik el magányosan.


- Ez nem igaz, ebben a házban mindenki megőrült! – morogta Taeil a plafont bámulva, minek után már két szerelmespárt hallgathattak végig.
- Mi a baj? – Kérdezte Johnny szorosan magához ölelve párját.
- Ez az egész, Először Mark meg Haechan, most meg a DoJae – morogja, mire Johnny csak elvigyorodva hajol a füléhez.
- Szeretnéd, ha mi lennénk a következők?

~~~~

Ki gondolná, hogy DoJae és JohnIl hipper vagyok... :D

Tetszett?

Bocsi a heylyesírási és elgépelési hibákért!

NCT  Oneshot Lánc - BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang