Bölüm 1

454 9 1
                                    

Kulağıma gelen alarm sesi yüzünden gözlerimi aralamaya çalışıyordum.Bir yanım tatlı uykumdan uyanmak istemezken çalan alarm buna engel oluyordu. Alarmı kaldırmayı nasıl unutmuşum!Bugün itibariyle yaz tatiline girmiş bulunmaktayız. Dün okul çıkışı kıçı başı dağıtmıştık.

Eve gece 01:00 gibi geldiğimde Hazal evde yoktu.Ben 18 yaşına kadar en geç saat 10'da evde olurken 16 yaşındaki kız kardeşim benden sonra eve geliyordu.Odama çıkıp yatağıma girdiğimde hemen uyumuştum ve alarmı kapatmayı unutmuştum.Alarmı kapattım.Hadi ama saat daha sekiz mi !Yat uyu Derin !Kafamı iyice yastığa gömüp kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

İkinci kez uyandığımda saat 10'du.Akşama kadar uyumak istiyorum ben lütfen!Yatakta sağa sola dönerken kardeşim Kerem yatağıma "Günaydın"diyerek atladı.Biz Kerem'le tatil planları yaparken babamın neşeli sesi aşağıdan geliyordu.Kerem'i aşağı yolladıktan sonra duş alıp üstümü değiştirdim.

Aşağı indiğimde Kerem ve babam müthiş bir kahvaltı hazırlıyordu.Hemen sofraya kuruldum.Babamda masaya oturunca Hazal'ı çağırmaya gittim.

-Hazal

+Ne var!

-Kahvaltı hazır seni bekli. .Bu koku ne?Hazal sigaramı o?Aç kapıyı!Babam gelirse şimdi bitersin.

+Defol of yeter artık geliyorum.

Bu kızın benimle alıp veremediği ne var anlamıyorum.Annemi geçen sene kanserden kaybettik.Annenin ölümünden beri Hazal böyle.Gerçekten hayattan soğumuştu ve herşeyden nefret ediyordu.Kerem 14 yaşında olmasına rağmen Hazal gibi davranmıyordu daha güçlüydü.Babam bize emaneti bizde babama.Babam elinden gelen herşeyi yapıyordu.Bende olabildiğim kadar ona yardımcı oluyordum.Aşağı indiğimde babamla Kerem konuşuyordu.

-Yazlığa ne zaman gidiyoruz baba.

+Şu son dava biraz uzadı.Bir saat sonra benim çıkmam gerek.Ancak haftaya çıkarız yola.Ben hazırlanmaya çıkıyorum.

Babam yukarı çıkarken Hazal gelmişti.Babam gittikten sonra konuşmaya başladım.

-Dün ben geldiğimde evde yoktun.Bak ben 18 yaşındayım sen 16 yaşındasın ben özgürüm fakat sen henüz değilsin.Birdahakine babamı idare etmem.

+Bana annem gibi davranmaktan ne zaman vazgeçeceksin?Bana karışmaktan ne zaman vazgeçeceksin?Senden nefret ediyorum!

Hah sorunlu!Atar yaptıktan sonra odasına gitti.Kerem televizyonun başına kurulunca mutfak bana kaldı.Telefonundan müzik açıp rafa koydum.Mutfağı toplarken şarkıya eşlik ediyordum.Bu şarkı gerçekten harika Kesha Timber derken bende dönüp kıçımı sallıyordum.Kerem bana bakıp güldükten sonra oda bana eşlik etti.Babam merdivenlerden hoplaya hoplaya gelip bize katıldı.Babam kendini müziğe kaptırmış dans ederken ona gülmeden duramıyordum.Şarkı bitince babam söze girdi;

-Dava işi tamamdır.Hazırlanan millet yarın tatile çıkıyoruz!

Her Mevsim SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin