Kimden geldiki bu mesaj?Numara kayıtlı değil.Cama çıktığımda kimse yoktu.Komşum meteorun perdeleri kapalıydı.Yanlış numara kesinlikle.Telefonumu şarja takıp uyudum.
Sabah kalktığımda telefonumda mesaj yada arama yoktu.Aşağı kahvaltıya indiğimde babam ve Kerem kahvaltı yapmıştı.Buzdolabındaki nota gözüm takıldı;
''Biz Kerem'le kahvaltımızı yaptık.Mikrodalganın üstünde krep var.Biz akşam geç döneriz.-Baban''
Dolaptan kahvaltılıkları çıkardıktan sonra krepleri masaya koydum.Hazal'ı çağırdıktan sonra kahvaltıya başladık.Hazal bu aralar mutluydu.Arkadaşlarıyla eğleniyordu heralde.
-''Bugün beraber yüzelim mi?''Gülümsediği suratını astı.Cevap vermeden dik dik bana baktı sana soru soranın ben!Odama çıkıp dünkü gibi hazırlandım.Anahtarımı alıp kapıyı hızlıca kapatarak çıktım.Sahile doğru yürümeye başladım.
Boşta bir şezlong bulup havlumu serdim.Üstümdekileri çıkardıktan sonra şezlonguma yayılıp kitap okumaya başladım.
-''Hey''
Gözlerimi kitaptan ayırıp sesin geldiği yöne doğru baktığımda bana doğru gelen o nu gördüm o işte komşum meteoru!Ne kadar malım hemen sevimli bir şekilde gülümseyip cevap verdim.
-''Hey!Merhaba''
Gülümsemesi yüzüne dahada çok yayıldığında konuşmaya başladı.
-''Hadi ama gerçekten kitap mı okuyorsun?''
Evet bunda ne vardı ki?Kitap okumayı seviyordum.
-''Evet''dedim net bir şekilde.
-''Beraber yüzelim mi?''
-''Olur.'' dedim.Kitabı çantama atıp beraber denize doğru yürüdük.
-''Yarış?''diye sordu.Önce biraz şaşırdım.Gerçekten ben iyi bir yüzücüydüm.O nasıldı bilmiyorum.
-''1...2.3'' diye bağırıp yüzmeye başladım.Çok hızlı yüzüyordum.Önce biraz şaşırmış olabilir.Çünkü hemen başlamadı.Sonra aradaki farkı kapattı.Daha çok hızlanıp beni geçtiğinde bende hızlandım aradaki farkı kapattım.Başa baş yüzüyoduk.Yorulduğumu farkettim.Hadi be!Bu bana bitiş yeri söylemedi nereye yüzüyoz böyle?
-''Dur!''duymadı.
-''Dursana!Dur hoop!'' Sonunda duydu ve durdu yanına yüzüp geldiğimde konuştu;
-''Ne oldu?''
-''Yoruldum.''
Bir iki dakikada nefesimi düzene soktum.Ayaklarımı yere deydirmeye çalıştım.Oha ne kadarda çok yüzmüşüz.Kara çok uzakta kalmış.Karşımdaki meteora döndüğümde beni izliyordu.Göz göze geldiğimizde mahçup gibi baktı.Ayy.Ben suyun yüzeyinde zor durmaya çalışıyordum.
-''Adın nedir?''diye sordu.Sağıma soluma bakınırken ''Derin'' dedim
-''Evet fazla yüzdük derin oldu dedi.''Suratımı buruşturup ona döndüm.
-''Adım Derin!''dedim.Önce şaşırıp baktı. Sonra gülmeye başladı.Komikmiydi?Adımla dalga geçilmesinden hiç hoşlanmıyordum.Dik dik bakınca cevap verdi.
-''Kusura bakma ben derin dediğin için oldu...işte...şey... gerçekten özür dilerim.''
Bu hali çok komikti.Anlamsızca sırıttım.Ben sırıtınca oda aynı şekilde sırıttı.
-''Evet Derin bende Meriç adımı sormadın ama yinede memnun oldum.''dedi.Demek adı Meriç.Komşum meteorun adı Meriç vay.
Kıyıya doğru yüzdük..Kurulandıktan sonra biraz yürümeye başladık.
-''Ne zamandır burdasın?''dedim boş boş yürürken.
-''Daha bu yaz geldim.''Doğru ya onu hiç burda görmemiştim.
-''Sen ne zamandır burdasın?''
-''Biz her yıl geliyoruz.Çocukluğumdan beri 9-10 yıldır felan.''
-''Nerde oturuyosun?''
-''İstanbul''Aynı şehirdeymişiz.Aynı yaştamışız.Vay ne güzel,ne güzel!
Uzun ve güzel bir sohbetten sonra baya geç olduğunu farkettim.Geri dönüp eşyalarımızı aldık.Eve doğru yaklaştığımızda ayrılık vakti gelmişti.Kapının önüne geldik.
-''Geldik''dedi.
-''Evet''diyip cevap vermeyince boş boş baktı.
-''Oldu o zaman.''dedi.Birşey dememi bekler gibi.
-''Görüşürüz.''dedi yine cevap vermedim.Bu oyunu sonlandırmam lazım artık.Tam ağzını açacakken konuştum.
-''Tanıştığıma çok memnun oldum.''dedim.Gülümsedi.
-''Bende''
Boş boş birbirimize bakarken yine konuştu.
-''Seni bidaha görmek isterim yarın yine aynı saate olur mu ?''
-''Oluur.''
-''Görüşürüz.''
-''Görüşürüz.''dedim ve içeri girdim. Kapıyı açıp içeri girip kapıyı kapatıp sevinç dansımı yaptım.Kurbağa gibi durup zıpladım.Ayağa kalkıp tepindim.Yorulunca kendimi yere attım.Boş boş halının desenini incelerken gözümün önünden birşey geçti.Tüylü bıyıklı birşey!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Mevsim Sen
Teen FictionDerin 18 yaşında. Her yaz gittikleri yazlıklarında yeni taşınan komşusuyla bir yaz macerasına başlıyor.Kim bilebilirdiki onların yaz tatili macerasının her mevsime yayılacağını?