Perdeyi kapatıp yere oturdum.Bacaklarım gıdıklanıyordu.Tekrar açıp baksam mı?Yıllardır buraya geliyoruz,onu hiç burda görmemiştim.Karşı komşum bir meteor dostum!Oturduğum yerden kalkıp perdeyi hafif araladım.Fakat kimse yoktu.Perdesini ve ışıklarını kapatmış.Heralde uyumuştu.
Kendimi yatağa attım.Telefonumun zil sesi yükselirken arayanın Irmak olduğunu gördüm.
-''Deriiiin!Yazlıktamısınn?
-''Evet.Ev için alışveriş felan yoruldum arayamadım.''
-''Merak ettik yaa.İrem burda bak telefonu istiyor.''
-''Tamam ver.''
-''İremm!Kanka taş var!''
-Neee!Fotoğrafını çektinmiii?
İrem gerçektende böyle şeylere bayılır.Nerde taş çocuk görese fotoğrafını çeker Taş Albümü'ne atardı.Kaç kere başı belaya girmişti.Sevgilisi varken halandaha çapkınlık yapıyordu.
-''Yok nasıl çekeyim?Hem şuan uyuyor galiba.''
-''OHA!Ne nasıl yani?Yanındamı uyuyor?''
-''Hayır yaa saçmalama yani ışıkları ve perdeli kapalı.''
-'HAHAHA Yan komşu yani vayy!''
-''Sadece ben dışarıyı incelerken oda beni inceliyormuş.Göz göze geldik felan.''
-''O çocukla tanışmalısın kızıım!Batu geldi.Hadi kapatıyorum.Dediklerimi unutma.Hadi selam söylüyor.Hadi baay.
Görüşürüz diyemeden telefonu kapattı.Aşık ya.İrem ve Batu 3 ay önce çıkmaya başladılar.Batu'yu seviyorum gerçekten iyi bir arkadaş.Lisede tanışmıştık.Uzun zamandan beri aralarında birşey vardı.En sonunda ilk adımı Batu attı.
***
Sabah gözlerimi açtığımda güneş gözlerime tecavüz ediyordu.Yatağımın karşısındaki cam denize bakıyordu.Diğeri ise meteor komşuma.Ben giyinip aşağı indiğimde babamda müzik açmış kahvaltı hazırlıyordu.Masaya oturup tabağıma krep aldım gerçekten çok açtım kimseyi bekleyemezdim.Zaten Kerem çoktan kurulmuştu.Babamda geldiğinde Hazal yoktu.
-''Hazal nerde baba?''
-''Sabah erkenden çıktı.Diğer arkadaşlarıda gelmiş onlarla kahvaltı yapacakmış.''
Benimde yazlıktan arkadaşlarım vardı.Gelip gelmediklerinden haberim yoktu.Bi ara arayıp sorsam iyi olur.Zaten 2-3 tanelerdi.Hazal'ın burda çevresi genişti.
-''Bende hazırlanıp çıkcam baba .Biraz dolaşıp denize girerim..''
Babam beni onaylar gibi hareketler yapınca yukarı çıktım.Yazlıktayken babam ve Kerem birlikte takılırdı.Bizde annemle takılırdık.Annem gidince yalnız kalmıştım.Yazlıktayken babam bize kural koymaz kıçı başı dağıtırdık.
Odamda hazırlanırken mavi bikinimi giydim.Plaj çantama krem,kitap,kulaklık,havlu,telefonumu koyup aşağı indim.Anahtarı da çantama atıp evden çıktım.Denize doğru yürümeye başladım.Ayaklarım sıcak kuma deydiğinde sırıttım.Telefonu çıkarıp Selfie! moduna geçtim.Gerçekten çok malım.Boşta bir şezlong bulup havlumu serdim.Üstümdekileri çıkarıp yayıldım.Kremimi vücuduma sürmeye çalıştım.Sırtım..süremiyorum.Hazal olaydı iyiydi.Embesil gibi kıvranıp dururken pes ettim.
Denize girmeye karar verdim.Ayaklarım ıslandığında ürperdim.Biraz sonra kendimi dalgalara teslim ettim.İyi yüzücüydüm.Yüzmekten yorulup kıyıya çıktım.Havluyla durulandıktan sonra şezlonguma uzanıp etrafı inceledim.Denizde benden başka erkekli kızlı bir grup vardı. Suda valeybol oynuyorlardı.Suratlarını analiz etmeye başladım.Kızlar gerçekten çok taştı.Erkeklere geçince kahverengi kumral olan erkek birşeylere bağırıyordu.Yanındaki sarışın olan erkekte ona gülüyordu.SARIŞIN ERKEK! BİDAKKA! Yüzünü taramaya başladıktan sonra onun o olduğunu anladım o işte oydu akşamki METEOR KOMŞUM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Mevsim Sen
Novela JuvenilDerin 18 yaşında. Her yaz gittikleri yazlıklarında yeni taşınan komşusuyla bir yaz macerasına başlıyor.Kim bilebilirdiki onların yaz tatili macerasının her mevsime yayılacağını?