Sabah kahvaltıdan sonra aynı saate aynı yerde Meriç'le buluşmaya gittim.Benden önce oradaydı.Geldiğimi görünce gülümsedi.
"7 dakikadır bekliyorum.3 dakikada gelmeseydin gidiyordum"
3 dakika ha!Az kalsın kaçıyomuş çocuk!
"Geldim işte.Yüzelim mi?"
"Bu sefer burada yüzmeyelim ya hadi gel başka bir planım var."
"Ne planı?Niye yüzmüyoruz?"
"Yüzcez ama burada değil hadi fıstık."
Fıstık...'Ay yerim ya bidaha desene.'
"Neyi?Fıstığımı?"
"Ne fıstığımı?"
"Neyi tekrar dicem?"
"Öylemi dedim?"
"Evet öyle dedin."
"Boşver"
Ben yürümeye başladığımda Meriç arkamdan geliyordu.Arkama döndüğümde sırıtıyordu.Kesin anladı.Rezillik!Bana yetiştiğinde beraber yürümeye başladık.Sitenin kapısına geldiğimizde kenardaki bisikleti aldı.
"Hadi atla önüme."
"Bununlamı gidicez?"
"Evet"
"Nereye gidicezki uzakmı?"
"Pek sayılmaz.Hadi atla."
Bu sefer yanıma az eşya almıştım.Çantamı bisikletin sepetine Meriç'in eşyalarının üstüne attım.Önce Meriç oturdu.Sonra bende önüne oturdum.Bisikleti sürmeye başladı.Siteden çıktık.Güzel bir yoldan geçiyorduk.Bisikleti durdurduğunda indim.Oda indi.
"Bundan sonrasını yürümek istersin diye düşündüm."
"Hıhı"Aslında çok güzeldi.Keşke devam edeydik.
Çarşıya gelmiştik.Beni bırakıp bir yere gitmişti.Geldiğinde elinde iki tane dondurma vardı.Teşekkür edip limonlu olanı aldım.Yolda yürümeye devam ederken Meriç bana gittiği okulları anlatıyordu.
"Ne çok okul değiştirmişsin öyle güzel mi?"
"Ne güzel mi?Okul değiştirmek mi?"
"Evet.Yani yeni arkadaşların oluyor."
"Evet yeni arkadaşlarımın olması güzel ama ilk gittiğim okulu seviyordum.Gittiğim tüm okullardan zorunlu olarak ayrıldım.Yoksa ilk gittiğim okul gerçekten çok güzeldi."
"Neden ayrıldım ki o zaman?Taşındınız mı?"
"Hayır zorla ayrılmak zorunda kaldım.Of atıldım yani."
Okuldan atılmış!Ne yapmıştı acaba?Sormaya çekilirken merakıma yenildim.
"Atıldın mı?Niye?"
"Bilmek istemezsin."
"Diğer gittiğin okullardan niye ayrıldın peki?"
"Of Derin!Onlardan da atıldım!"
Gittiği tüm okullardan atılmıştı.Çetebaşı felanmıydı?Kötü çocukmuydu yoksa?Nasıl birisiyle takılıyordum ben?Kesinlikle bana karşı çok iyiydi.Şunun şurasında 1 haftadır tanışıyorduk ama o benim yıllardır yanımdaydı sanki.En son korkmam gereken kişiydi Meriç.
"Derin boğulacaksın şimdi."
"Ne?"
"Boğulacaksın diyorum daldın gittin."
Iyyyyy..Yüzümü buruşturup ona döndüğümde gülüyordu.
"Acıktın mı?"
"Fazla değil."
"Ben acıktım hadi biyere gidelim."
Tamam dedikten sonra yürümeye devam ettik.Meriç durduğunda geldiğimizi anladım.Tabelasında Royal yazan biyere girdik.Siparişleri söyleyip masaya oturduğumuzda Meriç konuştu;
"Akşam bişeyler yapalım mı?Biyerlere gidelim."
"Olur nereye mesela?"
"Biyere.Sen hazırlan saat 8'de sitenin girişinde ol."
"Tamam anlaştık."
Biz konuşurken siparişlerimiz geldi.Hamburger menü ve patates.Meriç ketçabı hamburgerine sıktı.Bende kolamı açıp bir yudum içtim.Hamburgerimden bir ısırık aldım.Gerçekten çok güzeldi.Ben iştahla hamburgerimi yerken Meriç gülüp duruyordu.
"Neye gülüyosun?"
"Hani toktun sen yavaş ye biraz."
Meriç'in dediklerinden sonra hamburgerimi bitirmek üzere olduğumu gördüm.Meriç ise bir iki ısırık almıştı.Omu çok yavaş yedi ben mi çok hızlı yedim umrumda değildi.Ketçabı alıp patateslerimin üstüne döktüm.Birer birer alıp yedim.Meriç'e baktığımda yine bana bakıyordu.Sorar bakışlarını Meriç'e fırlattırken parmağını dudaklarıma deydirdi.Parmaklarıyla ağzıma bulaşmış ketçabı temizleyip parmaklarını yaladı.Fışşş!Sen ne yaptın öyle ahh.Meriç yaptığı şeyin bende ne kadar etki yarattığını anlamaya çalışıyordu galiba.Kesinlikle etkilendiğini farkettirmemeliyim.
Ben patateslerimi yemeyi bitirince.Masaya koca tabak patates kızartması geldi.Meriç:
"Hepsi senin."
"Benim mi?Beraber yiyelim olmaz."
"Peki."
Ketçabı alıp patateslere sıktım.Bitane patatesi alıp Meriç'e fırlattım oda ağzıyla tuttu.Vay bugün beni ne çok etkiliyordu.Aklıma bir fikir geldi.
"Yarış?"
"Ne yarışı?"
"Patates yeme?"
"Yenilgiye doymadın mı?Önce yüzme sonra yeme."
"Hahh!Yüzmede bikere bitiş yeri söylemedin ki yüzüp durduk.Bende yoruldum."
"Tamam tamam sen haklısın."
Bak bak bak hareketlere bak!Masadaki ketçabı alıp üstüne sıkar gibi yaptım.
"Dur kız tamam bişey demedim."
İkimizde gülerken masadaki patatesleri tabaklarımıza eşit olarak böldüm.
"1....2..3 Başla!"
Ben patatesleri teker teker ağzıma atarken .Meriç beşer beşer götürüyordu.İkimizde yemeye devam ettik.Benim tabağımın yarısı dururken Meriç bitirmek üzereydi.Ben hızlanıp bütün patatesleri ağzıma yerleştirirken Meriç "Bitti!" diye bağırdı.Meriç sevinç gülücükleri atarken herkesin bize iğrenir bakışlar attığını gördüm.Meriç'te bunu farkedince ikimizde gülüştük.Meriç kalkıp hesabı ödedi.Buradan hemen çıkmalıydık.Ahh yine yenmişti beni ama elbet bir gün bana yenileceksin.
***
MERHABAA:))) BU BENİM İLK KİTABIM OLDUĞU İÇİN BİRAZ ACEMİYİM.GEÇEN BÖLÜMDE ATMAM GEREKEN MULTİMEDİALAR VARDI AMA NASIL ATILDIĞINI BİLMİYORUM.BANA ÖĞRETSENİZ HİÇ KÖTÜ OLMAZ:DDD
DEDİĞİM GİBİ BU BENİM İLK KİTABIM BU YÜZDEN YORUMLARINIZA İHTİYACIM VAR YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.VOTE VERMEYİDE UNUTMAYIN LÜTFEN :DD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Mevsim Sen
Teen FictionDerin 18 yaşında. Her yaz gittikleri yazlıklarında yeni taşınan komşusuyla bir yaz macerasına başlıyor.Kim bilebilirdiki onların yaz tatili macerasının her mevsime yayılacağını?