Arkadaşkarımla tanıştırma☺

391 19 22
                                    

(Aradan 3,4saat gecti)

Candinin ağzından

Derse yeni hoca gelmişti kendisini tanıtı ve yerine oturdu. Bizde bu arada aramızda sohbet ediyorduk sınıfca ve cok güzel geciyordu eglenceliydi. Arkadaşların eglenceli,şakacı,iyimserlerdi hemen alışmıştınız birbirinize kısa sürede.

Herkes birbirine soru soruyordu sırayla soru cevaplama sırası yapılıyordu. Sıra sana gelmişti jeon jungkook sorucaktı soruyu cunku ilk sıra arkadaşları olarak soru sorilmaya başladı.

Jeon Jungkook (isçinden):Sevgilin var mı diye sorsam olmaz yanliş anlayabilirler. Ailesiyle ilgili sorsam yine olmaz cunkü bu da özelini sormuş olurum. Aceba ne sorabilirim ya ne tür şeylerden hoşlandıgını sorsam bişey olmaz heralde cunku bu soruyu sormuslardı da.(der icinden ve gülümser)

Sen: Jeon jungkook hadi sor bakalim.

Jungkook:Ya bişiy diycem bana direk jungkook diyin jeon koyarak uzatmayın😂😂😂

Sen:Tamam tamam bunu bana dedin galiba jungkook derim artık😂😂

Jungkook:Yoo genel olarak demiştim ama😀

Sen: Hadi o zaman zorunu sor😊😊😊

Jungkook: Tamam soruyorum
Ne tür hobilerin var mesela veyata ne tür şeylerden hoşlanırsın?

Sen: Düşunüyum bi bir dakika...
Tamam başlayim mı söylemeye

Arkadaşın Yoora: hadi söyle bende merak ettim bak.😄

Sen:tamam başlıyorum o zaman
Mesela hafta sonları boş oldugum zaman ya caffeye ya da eglence merkezleri olur ya oraya giderim bazenleri kafa dagıtmak icin giderim işte😂😂 neyse sonra...
Evde oldugum zamanlar da filim izlemeyi severim yemek yapmayı severim evde tek kaldıgimdan dolayı artık alıştım yani yemek filan yamaya bazenleri de sahile dogru yürümeyi severim pisiklete binmeyi severim veyata akşamları parka gitmeyi severim hani aydınlatılmış oluyor ya parklar hoşuma gidiyor müzik dinlemeyi de söylemeyide cok severim... Böyle yani😂😂😂

Jungkook:Güzel aktivirelerin varmış😂

Sen:Sıra sende jungkook sen anlat bakalım ne yapmayı seversin ne tur şeylerden hoşlanırsın?

Jungkook:Bende eglence merkezlerini severim ordaki oyuncaklar filan oyuncaklar dediysem de hızlı tiren,korku tüneli,bowling filan😂 zaten ben arkadaşlarımla gidiyorum bowling filan oynamaya. Sahile dogru yürüyüşu bende severim koşuyu severim akşamları benimde gittigim bir park var hep o parka giderim arkadaşlarımla cok güzel oluyor bende arkadaşlarımla müzik söylemeyi seviyorum dinlemeyi de seviyorum dilek balonlarını zaten o kadar severim ki havada uçuşunu cok güzel gözüküyor.
Böyle işte bende böyle şeyleri severim daha cok ta zil calmadan herkese sıra gelsin diye bu kadar anlatım zaten coğu yere arkadaşlarımla gidiyorum coğu aktiviteyi de beraber yapıyoruz arkadaşlarımla belku bi ara tanışrırırım olur degilmi.😂😂

Sen:Tamam senin aktivitelerin de güzelmiş ama ben daha cok yanlız gidiyorum😔 ne güzel sen arkadaşlarınla gidiyorsun heralde birbirinizi iyi tanıyorsunuzdur😔😔😔 bu arada tabi tanışmak isteriz neden olmasın(dersin ve arkadaşlarınla yeni tanıştıgın için üzülmemeleri icin hafif gülmeye calışırım.)

Jungkook yoora hana bae soobin diger arkadaşların da üzülur ve derler ki:

Jungkook:Biz varız bizi cagır beraber gideriz arkadaşlarımla tanıştırırım hem onlar da seni severler emiynimüzülme😊😊😊(jungkook gülümser ama üzülür farketirmemek icin gülümsemiştir)

Jungkook ile OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin