Capitolul 3

58 6 5
                                    

-Care este numele nobilului?

-O sa vorbim și despre asta, doar ca nu astăzi.

***
Ma duc spre camera mea, iar când deschid usa, Crys și iubitul ei, la ea in pat.

-B-Buna...spuse el.

-Da-mi cheia!

-Poftim.

Și am plecat trântind usa. Mi-am luat echipamentul, deci acum ma duc sa ma întâlnesc cu domnul sensei.

-Sensei, sunt aici. Sunt gata de lup...ta...?

In fata maa nu era un boșorog de 60-70 de ani, ci un tip, foarte bun, într-un maieu alb, și pantaloni scurți.

-Tatăl meu...

-Tatăl tău?

-Da, senseiul tău, este plecat intr-o expediție in China, așa ca o vreme eu o sa îți fiu discipol.

-July, incantata! spun eu

-Joe.

-Deci...azi, ce ma inveti? Sensei?

-Azi din păcate, o sa vorbim doar. Tu despre tine și eu despre mine.

-Perfect, pentru ca, eu chiar mi aveam chef de antrenament azi. Sunt moarta se somn

-Pai de ce nu ai dormit aseară?

-Pffffuai, pai, colega mea de camera și iubitul ei, s-au gândit sa și-o tragă, așa ca eu am mers la ăla in camera, și am stat cu colegul lui de camera uitându-ne la anime-uri.

-Interesant...pari o fata cu mult mister...mai povestește-mi.

-Despre ce..?

-Tu, familia ta...prietenii tai.

-Pai...Crys e singura mea prietena, și, eu nu mai am familie. O am doar pe bunica mea. Ea m-a crescut de mica, din cauza ca parintii mei...mai exact mama mea, a murit din cauza unui vampir, jegos. Iar tata a murit intr-un accident...

-Oh..imi pare rau, nu trebuia sa intreb.

-E ok. Chiar nu ma deranjeaza sa vorbesc despre asta, avand in vedere, ca tocmai ce ti-am povestit. Chiar, vreau sa distrug totii vamirii astia jegosi si nesimtiti. 

-De cand esti aici?

-Nu prea mult timp. Dar abia astept sa plec. Sa plec si sa ii distrug pe totii nenorocitii aia. 

-Ok. Cam atat a fost cu lectia asta. 

-Lectie? Doar am vorbit. 

-Lectie de viata. Pa July.

-Pa...

Cam ciudat nou meu maestru/sensei/ce mama dracu o fii. Si cam prea tanar. Si cine mama dracu se crede el sa imi zica "July" 

***

-Ai popcorn? 

-Am. spuse Connor

-Bun ce anime bagi in seara asta?

-In tine sau cum?

-Nu ma fa sa iti dau o palma. 

-Ce zici de, Owari no seraph?

-Mda, de ce nu? Imi place anime-ul deci ii bine.

PESTE FUCKING 5 ORE, LA ORA 4 DIMINEATA, APARE IUBITUL LUI CRYS. 

-Marck, boyyyyy, ce faci bro?

-Bine ma, tu ce faci? 

-*tusit, tusit* 

-Oh, hei...Juliet.

-Sa nu te aud! Am plecat. 

***

Ziua urmatoare, adica tot azi, ca mai nou dorm cate o ora pe noapte, din cauza ca buna mea prietena e mult prea darnica...eram la frumoasa ora de "Educatia vampiriilor"

-Bun, ieri v-am zis de un nobil. Numele lui este Sir Nicolaus. Este foarte foarte bogat, detine multe spatii cat in lumea noastra cat si in lumea lui. Este foarte puternic, si...din cate se stie, el vrea sa porneasca cat de curand un razboi. Un razboi gigantic intre oameni si vampiri! Deci...dragii mei va rog, aveti mare grija ce faceti. Aici nu e joaca de copii.

-Domnu' profesor, ce rank trebe sa ai ca sa poti merge intr-o misiune pentri assasinarea acestui nobil?

-De obicei pentru o misiune de teren trebuie sa fii B, dar pentru a assasina un nobil trebuie sa fii BB.

-In 2 luni maxim o sa fiu C, deci nu imi prea fac probleme.

-Cel mai scurt timp pentru a fii rank C, a fost 3 luni si 11 zile, si acest record a fost detinut de cel mai bun elev al academiei. 

-Si cine-i asta?

-Eu! 

In acel moment am crezut ca rup banca in doua. Nu a nimic cu Joe, dar e rank CC, si ma dispera ca trebuie sa invat toate asta de la un inganfat, care doar se da mare.

-Joe Moore.

-Buna! Eu sunt Joe Moore! si face un zambet tipic de baiat sexy. cine l-are place pe el?

-Mda sigur...spun eu incert in cat sa ma auda doar doar Crys. 

-Hai ca tip nu arata deloc rau, plus toate fetele din academie ar da orice doar ca sa il miroase. 

-Nu e cine stie ce.

-De parca ai stii tu..

-Bun elevi, eleve, Joe va v-a povesti cate ceva despre cum a ajuns el rank C in doar 3 luni si 11 zile, apoi va v-a spune cum e munca de teren in lumea vampiriilor. 

-Ei bine, nu am multe de spuns in vedere cu viata mea. Am 18 ani, si locuiesc in orasul asta de cand aveam 15 ani. Atunci mama mea a fost omorata de un vampir. Stateam atunci la periferie, si acolo erau vampiri golani. Mama murise in bratele mele. Venise acasa si ma rugase sa am grija de sora mea mai mica, si sa o gasesc. Stiti voi...Ea a fost pierduta...asta m-a ambitionat sa dau la academie la varsta de aproape 16 ani, de varsa cu voi, si am incercat din rasputeri, iar in 3 luni am ajuns rank BB. 

-Aww...domule Joe...imi pare foarte rau pentru dvs.

-Te rog, n imi zice domnule, sunt doar cu 2 ani mai mare...care e umele tau?

-Wiki. Wiktoria defapt...

-Aveti ceva intrebari despre munca de teren?

-Am eu o intrebare, Joe...

-Spune Wiki. 

-V-ati gasot sora..?

-Ughh...am incercat si inca incerc... si am sa o gasesc. Tot ce stiu e, anul si data ei de nastere. Avem aceiasi grupa de sange, si o poza cu ea la 3 ani.

-Ai poza?

-Din...din pacate nu, nu e la mine. *clopotelul de pauza*

-Ei bine dragi elevi, va multumesc ca ati ;uat parte la ora, iti multumesc si tie joe, puteti placa. 

-Nicio problema domule profesor. Ne vedem la antrenamente, July! si paraseste incaperea facandu-mi cu ochiul. toata clasa se holba la mine de parca am facut ceva.

-Auzi tu-l stii pe cel mai popular si cel mai bunoc tip din scoala?


Atat cu asta, va asteapta surprize mari.

Invazia VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum