Joe pov
Au trecut 2 luni de cand am pierdut-o pe Juliet in lumea vampirilor. In aceea zi am adus-o pe Eliza acasa la academie, dar academia nu mi-a permis nici pana in ziua de azi sa ma intorc dupa Juliet..ma intreb ce crede despre mine..ca sunt un bou? un ratat? un nesimtit? un tradator? DA, sunt toate astea..
-Domnule director, au trecut 2 luni! Trebuie sa ma duc dupa ea, poate muri.
-Sa fim sinceri, Juliet e moarta de mult.
-Biletelul ei, cu scrisul ei de mana, i-l cunosc..stiu ca e in viata, o simt.
-Nu poti simti asta! Nu poti simti moartea cuiva! Scoate-ti-o din minte, ai probleme mai grave. Ai misiuni, si trebuie sa ai grija de Eliza.
-Dar domnule!
-Nu vreau sa mai aud nimic.
Ies din birou, si dau de Nolan, care era cu Crys de mana.
-Esti ok bro?
-Cum dracu sa fiu ok, Juliet e acolo singura in pericol DOAR DIN VINA MEA! si dau cu pumnul in perete.
-Usor..ai spart peretele si pumnul tau!
-Trebuie sa o aduc inapoi..i-am promis ca o voi proteja!
-Si mie imi e dor de ea, zise Crys, dar deocamdata trebuie sa ne pastram calmul in continuare, e fata descurcareata.
-Cat timp sa imi mai pastrez calmul, mi l-am pastrat timp de 2 luni!
-Cat timp e nevoie Joe..
Juliet
Doua luni..nu a trecut o zis in care sa nu ma gandesc la Joe...daca e ok, daca a supravietuit..acum sunt iubita lui Markus, si el chiar incearca sa ma faca fericita, insa nu el e in inima mea..si nu vreau sa fiu un vampir..
-Juliet, pot sa intru?
-Hm..stai putin tocmai am iesit de la dus.
-Nu ma supar daca intru acum
-Asteapta..si chicotesc putin. Ok, acum poti intra.
-Buna iubire! si ma saruta, dupa care imi da o ciocolata.
-Pentru e e asta?
-E o chestie din lumea oamenilor..ciocolata?
-Da, voi nu aveti dinasta pe aici?
-Ah..sigur ca avem, normal.
Dupa care zambeste, si ma ia in brate. Nu..nu il dispretuiesc dar nu stiu daca il iubesc. Mi-am acceptat destul de repede noua viata.
-Iubire, diseara am o petrecere importanta de afaceri, vreau sa alegi orice rochie pe care o vrei. O sa vina niste fete la tine, bine?
-Chiar trebuie sa port rochie?
-Da puiu, e foarte important. Te rog.
-Bine.o sa port rochie.
-Bine, hai sa te pup ca ma duc sa ma pregatesc si eu.
-Bine.
Ma pupa, si placa. Dupa care vin niste fete cu care ma inteleg binisor, ca sa aleg o rochie, pantofi si coafura. Intr-un final am ales cu ce sa ma imbrac.
Am ales o rochie de culoare visinie cu manesi din dantela, foarte draguta, mai draguta pe cat ma asteptam eu sa fie:
Am ales niste tocuri destul de foarte inalte, negru cu rosu, nu stiu cum am sa umbu pe ele:
Si la par am ales asta, pentru ca mi se parea ca da bine:
Si nu in ultimul rand, ca si machiaj am ales asta +un ruj rosu
Dupa mult timp, am fost si eu gata, dupa care fetele pleaca in acelasi moment cand Makus intra, lasandu-l masca.
-Iti place?
-Esti...superba. Ah..wow, esti foarte frumoasa..chiar nu stiu ce sa zic.
-Deci iti place.
-Maxim!
-Multumesc..si mie imi place.
-Ma bucur..mergem?
-Da, da sigur.
Si am mers impreuna spre sala de bal. unde era plin de vampiri, eu fiind dingurul om de acolo. Nu prea stiu pentru ce e aceastra petrecere foarte spectaculoasa, insa e mancare de oameni, deci imi convine.
-Iti place? ma intreaba Markus
-Maxim, mancarea e foarte buna.
-Ma gandeam ca o sa zici ceva de mancare. si imi zambeste
-Ey, lasa-ma in pace, e mancarea mea.
-Vrei niste vin?
-Aham.
Si mi-am luat un pahar de vin, dupa care pe scena, urca Markus.
-Buna seara dragilor, ma bucur enorm sa va vad aici, va multumesc ca ati venit! In ultimele 2 luni vampirii mei au facut o multime de cercetari, si in sfarsit au aflat cum putem transforma un om intr-un vampir.
Ok la asta nu ma asteptam...cam repede, nu stiu daca vreau sa fiu ce am urat toata viata...
-Cum multi dintre voi stiti, iubita mea este un om, e muritoare. Juliet vin-o scumpo.
Nici de asta nu stiam nimic ;-;
-Azi, eu si iubita mea facem un pas imens in relatia noastra. Gerard, elixirul te rog. Pe aceasta tava se afla elixirul care te poate transforma in vampir.
-Trebuie sa-l beau acum?
-Da.
Ia elixirul il mana si..
Si cam aici se termina acest capitol :)
CITEȘTI
Invazia Vampirilor
Vampire-Te rog...te rog cruta-mi copiii! Lasă-i sa plece! Te impor! Astea au fost ultimele cuvinte a le mamei. După asta a fost devorata de un vampir. Eu ce-i drept am scăpat...dar fratele meu mai mic...dar se așa am sa ma ocup eu personal! Nu o sa mai la...