Capitolul 1

113 8 0
                                    

-Bun! Asta e a 3 a zi aici și nu ai avut niciun progres!
-Pai..sunt de 3 zile aici..
-Da dar...stai 3 zile?
-Da..
-Atunci ai progresat excelent, poți sa pleci. Multă bafta in continuare.

Jesus...oh..hei. Eu sunt Juliet aka July. Ma aflu la o academie de ucis/asasinat/torturat/anihilat/nu mai știu alte sinonime vampiri.

Pana acum o cunosc pe colega mea de camera și pe instructorul meu. Dar eu ii spun sensei.

Mama și fratele meu au murit acum 4 ani, când eu aveam 11 ani. Au foat uciși de un vampir ceea ce m-a determinat sa vin aici. La aceasta academie. Eu am scăpat, evident. Eram ascunsa sub pat. Îmi bag picioru de ii trozneam una vampirului altuia. Dar lasă, ca niciun vampir n-o sa mai fie p'aici.

Btw asta-s io

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Btw asta-s io. Da mno. Ultimul război cu vampirii o fost tot acum 4 ani, dar orașul arată...Meh...mahala. Dar, și acum sunt vampiri pe aici. Bine nu in academie, ce vampir ar intra aici, sa fim serioși. Dar sunt prin oraș. Avem și o armata. Nu i-am reținut numele. Încă lumea se uita ciudat la mine și spune "asta-i tipa aia noua". Da asta e ce sa le faci.

Bine acum ma îndrept spre camera mea, cum așa zisa mea prietena Crystal. Dar toții ii spun Crys.

-Doamnee! Deci fii atenta, sensei, era gen "ești aici de 3 zile și nu ai progresat deloc" apoi fac eu "pai sunt aici de 3 zile" și face "3 zile? Aa pai atunci te descurci de minune. Poți sa pleci". Asta-i prost sau se preface? spun eu pe un ton enervat.
-Lasă-l fata, nu vezi ca ii boșorog? Are 60 de ani, imediat iasă la pensie.

Crystal-16 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Crystal-16 ani

***
Ziua următoare ma trezesc de alarma mea serata la 6 dimineața. Pentru ca la 9 încep orele, și sa am timp sa merg la alergat, sa fac dus și sa ma îmbrac.

O trezesc și pe Crys, dar mai greu, și apoi mergem sa alergam o ora împreuna. Deja mi-am făcut o rutina. Dar cândva trebuia făcută.

*
Frumoasa ora de spaniola. Vai cat iubesc ora așa. Defapt nu. De ce trebuie sa facem ore normale când eu vreau sa învăț cum sa omor un vampir? Știu ca e greu, dar nu imposibil.

-Ma scuzați?
-Spune.
-Știți eu sunt noua aici...spun eu...și am o nedumerire
-Spune
-De ce trebuie sa facem ore normale dacă suntem intr-o academie de asasini? Nu cred ca e cuvântul potrivit, ma rog, dar eu vreau sa învăț sa omor vampiri. Sa ii distrug, sa nu mai rămână nimic din ei, înțelegeți?
-Îmi pare rău, dar eu nu îți pot Răspunde la întrebare.

Era clar. Ăștia m-o fraierit. M-o adus aici ca sa învăț. Nu vreau sa fiu nimic doctor nici avocat, vreau sa omor nenorociții aia de vampiri!

***
Bun pana la urma am obținut ce am dorit. Nu știu ce ora e asta dar e un domn care ne explica cum sa omori un vampir.

-Bun deci, armele contează. Nu poți omori un vampir cu un simplu cuțit. Pentru ca el se regenerează. Doare dar de regenerează. Depinde Cata putere are. Dacă nu a mâncat de 1 săptămâna i se poate regenera intr-un timp...sa zicem de 2 ore. Dacă nu a mâncat de 3 zile, intr-o jumate de ora i se regenerează, și dacă abia a mâncat, i se regenerează in câteva secunde. Acum, din ce trebuie sa fie făcute armele? Oțel. Nu aluminiu, nu uraniu, oțel. Așa poți fii sigur ca vampirul tău...e pe punctul de a muri.
-Cun adică pe punctul de a muri? întreabă cineva random din clasa.
-Pai depinde și unde îl rănești cu otelul. Punctul forte de a lovi un vampi e in partea dreapta a pieptului. Știți, oamenii au inima in partea stânga a pieptului, dar vampiri o au in partea dreapta. Puteți folosi pistoale cu gloanțe, topoare, fierăstraie atâta timp cât au oțel. Chiar și o furculița de oțel poate răni un vampir. Bun cam atat pentru azi, liberi!

Oh.. ce-i drept am aflat lucruri noi despre vampiri. Brute!

-July, july!
-Da, ce? Ce am făcut?
-Nimic! Doar știi trebuie sa mergem sa ne întâlnim cu profu. Avem antrenament, in 10 minute
-Hai.

Și ne-am îndreptat înspre sala de antrenamente unde ne-am schimbat și am așteptat sa vina boșorogu'.

-Bun elevi, azi o sa lucrați pe echipe, așa ca am sa va rog sa va găsiți câte un partener. Aveți 30 de secunde!

Inițial am vrut sa o iau pe Crys, dar ea era cu iubitul ei cu un rang mai mare. Noi suntem rang A. El e rang AA. Sunt 6 ranguri.

"1. A
  2. AA
  3. B
  4. BB
  5. C- și dacă ajungi pana aici in acești 3 ani ești..Wow
  6. CC-in CC sunt destui de putini dar sunt. Dar țin sa zic ca aici o sa locuim toată viața dacă supraviețuit pentru ca aici e tot buncărul"

Am rămas doar eu. Și un tip. Destul de drăguț ce-i drept dar Meh, nu sunt aici pentru baieti.

-Asculta am rămas noi doi deci trebe sa facem echipa, Capisi?
-Bine tanti.

Apoi se îndreaptă moșneagu' spre noi și ne da startul sa ne luptam.

Cam atat și sper sa va placa. Știu ca e puțin cam boring dar așa sunt primele capitole. Dar următorul o sa fie mai bun.

Invazia VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum