Capitol 6

31 3 0
                                    

E din-nou luni, frumoasa zi ba. Mai ales ca acum sunt rank AA, si mno. Numai ca din pacate nu mai fac ore cu Crys, dar spre sa ajunga si ea la rank AA, cat de repede posibil, ca ma plictisesc fara ea. 

***

-Cati dintre voi stiti sa trageti cu o arma? 

Eram impreuna cu tot rank-ul AA, la un fel de curs, care il avem de 3 ori pe saptamana, cu Liam, instructorul lui Connor. 

-Nimeni? Okay, haideti cu mine. 

Si am mers intr-o sala uriasa, cu roboti vampiri. Avem gloante normale, dar in razboaiele cu vampiri, totul o sa fie de otel. 

Asa ca am luat un pistol, si m-am oferit sa fiu prima care incerca. Nu erau prea multi doritori, inafara de mine si Mason. Asa ca noi doi am fost pusi intr-o echipa. 

-Bun, deci fii atenta, eu am mai tras cu arma, deci doar sa n-ai inima. 

-Asta e vocea ta? Inima? Ce e aia, e de mancare? 

-Uneori. 

Apoi Liam, ne-a dat startul, iar restul eleviilor se uitau la mine si la Mason cum anihilam roboti. Nu era atat de greu sa tragi cu arma, si chiar mi se pare funny. Dar acum sa ne concentram. 

Am sarit peste un robot, apoi l-am impuscat, iar dupa altul a incercat sa ma prinda. A incercat...apoi l-am impuscat si pe el. Pana la urma am impuscat jumate eu, jumate Mason, pana i-am facut praf pe totii. 

Apoi, am fost aplaudati. 

***

Am mers la mine-n camera. Unde era Crys, si am stat de povesti ca fetele. 

-Mai, si cum ii rank AA?

-Bine..adica azi eu si Mason am anihilat vreo 30 de roboti. 

-Uuu, super. Si cu Joe?

-Cu Joe, ce?

-Ai mai vorbit?

-Nu chiar. 

-Pai? De ce nu. Sunt sigura ca te place. 

-Dar daca eu nu il plac?

-Cum sa nu-l placi mai? 

-Bine, hai sa iti zic un secret, vrei?

-Dwa.

-Da nu mai zici la nimeni da? Ramane secretul nostru, da?

-Da. Promit, oricum sunt cea mai buna prietena a ta de la academie, in mine poti sa ai incredere. 

-Ei bine...cred ca suntem impreuna. Adica saptamana trecuta am facut...stii tu, dragoste. 

-Cum???? PE BUNE???

-Aham...dar tu cu Marck cum mai esti?

-Aaa, Marck, pai ne-am despratit.

-Pai cum asa?

-Cred ca imi place de altcineva. 

-Uimeste-ma. 

-Il stii pe Nolan? 

-NU CRED! SA MORI TU?!

-Mda...dar am auzit ca ii fuckboy.

-Pe bune? Daca vrei pot afla. 

-Awww mersiiii! 

****

Dupa o barfa corecta, cu Crys, am mers la Joe, sa vad de ce nu mai da un semn de viata. Si azi o mai si amanat antrenamentul. 

Intru pe usa, ca mna era deschisa, si aparent era la baie, vorbea la telefon. 

-Da, am inteles, acum ma pregatesc de misiune. Da, mi-am facut testamentul, stiu ce am de facut, nu e prima data cand merg in lumea vampirilor. Bine, va sun eu inapoi. 

Ok, in acel moment am inceput pur si simplu sa plang, dar nu stiu de ce. Apoi cand iasa din baie, fara tricou, cat de trist, si ma vede oarecum se panicheaza. 

-Juliet, de ce plangi?

-Mergi in misiune? 

-Da, am primit o misiune. Trebuie sa ma infiltrez in lumea vampirilor, dar stai linistia, am mai facut asta, deci e in regula. 

-Cu cine mergi? 

-Ahm...de data asta singur. 

-Cum sa mergi singur??? Vin cu tine!

-Nu..nu ai cum, si nici nu te pun in pericol. Stai cuminte la academie, ma intorc cat de repede pot. Acum haide, vino aici, si dute la antrenamente, cu Nolan. 

Si ma imbratiseaza. Apoi ar trebui sa merg la antrenamente, da nu fac asta. Ma duc in camera cu arme, si imi iau 6 pistoale, si 10 cartuse mari cu gloane. Si 2 sabii. Desi nu am folosit inca sabiile. Sa nu creada ca il las singur. 

Imi iau echipamentul, ma pregatesc, si ma duc in parcare. El aparent isi ia masina. Numai bine, oricum am 1,57 si incap in porbagaj.  *chiar am 1,57*  

Dupa ce isi pune tot ce are nevoie in porbagaj, ma ascund acolo si inchid usa de la porbagaj. Si, dupa care se urca el la volan, si incepe sa conduca. 

-Alo, da Nolan? Cum, cum adica Juliet nu a venit la antrenamente? Si nici nu e in academie? Vreau sa o cauti peste tot, si sa o duci in academie, sa nu iasa de acolo, sa faca o prostie sau ceva, ca nebuna asta mica ii in stare de orice. Bine, hai te decurci tu. Pa. 

Aww, chiar crede ca mai sunt in oras. Si totusi mergem cu masina de 2 ore. Cand dracu ajungem la portal sau unde ajungem. Dupa inca 1 ora, masina se opreste. Joe iasa din masina si pun pariu ca se indreapta spre porbagaj. 

Cand descide porbagajul, ies eu de acolo. 

-Ce dracu? 

-Tu chiar credeai ca te las singur?

Cam atat, deci jur, urmatorul capitol o sa fie ciment :)

Invazia VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum