Imi revin destul de greu...eram intr-o camera mare, cu un pat imens, si multe oglinzi in jurul meu. Pe un scaun era asa-zisul "Markus" uitandu-se la mine.
-Ei bine te-ai trezit Anas...Juliet.
-Ce ai cu mine? Lasa-ma sa plec.
-Nu pot face asta. 1. la mana esti o luptatoare iar 2. la mana vreau sa ne cunoastem mai bine.
-De ce? Nu vreau sa am legatura cu tine...sau poate vreau sa iti sparg fata? Da sigur vreau asta, asa ca lasa-ma sa plec inainte sa iti spulg inima din piept.
-Periculoasa..din pacate nu te pot lasa sa pleci.
Si se ridica de pe scaun si iasa din camera. Dupa ce ca camera asta e mai incuiata decat un seif cu totii banii din lume, mai sunt si in lanturi, care nu imi dau posibilitatea sa ma mut mai departe de 4 m de pat.
Joe pov
Mi-am cam luat-o de data asta...unde mama dracu sunt..? JULIET! OH SHIT, e singura in lumea vampirilor...ma uit in jur.
-MARKUS! MARKUS! UNDE ESTI?
Dar nimic, insa se aude o voce feminina foarte incet..
-J-oe...?
-Eliza...Nu pot sa cred..esti in viata.
Voiam din tot sufletul sa ma ridic si sa ma duc la ea, insa eram legat de pat.
-Joe...m-ai gasit...unde e mama? E bine?
-Eliza...mama nu mai e...sunt doar eu, insa i-am promis ca am sa te salvez, si asta am sa si fac!
-Cum adica..mama nu mai e?
-A murit..dupa 2 ani de la rapirea ta.
-Joe..mama e moarta?
-Da Eliza, dar nu iti fa griji, ma ai pe mine...sunt aici, si o sa scapam!
Markus pov
Cu 300 de ani in urma...am mers in lumea oamenilor pentru a lua cateva ostatice, femei. Am cautat doar fete tinere cu varsta intre 16-23 de ani si frumoase, pentru a avea o concubina.
Atunci am intalnit-o pe Anastasia. Era mica si firava, cu un sac pe cap, usor speriata dar nu lasa asta la vedere...cand am vazut-o mi-am dat seama ca ea nu merita sa fie concubina si trebuie sa fie sotia mea, si sa fie regina vampirilor impreuna cu mine.
Am dus-o la castel, am divortat de sotia mea actuala..pe scurt am omorat-o. Am imbracat-o cu cele mai frumoase haine de pe acea vreme, si ea ma iubea. Nu putea crede ca iubeste un vampir, dar se intampla. Am cautat ani de zile un leac pentru a crea vampiri din oameni, asa ca ea a fost tester-ul nostru...pana o substanta a ucis-o...
Nu mi-am uitat niciodata aceea zi, insa acum Juliet care este stra-stra-stra-stra-stra nepoata Anastasiei v-a deveni sotia mea. Acum am gasit leacul si mi-am gasit si iubirea.
Juliet pov
Usa se deschide. Din pacate tot Markus, cu niste pizza, si un album foto.
-Ti-am adus niste mancare a oamenilor...totusi nu inteleg cum puteti manca porcaria asta, insa daca tie iti place...
-Ce te fac sa crezi ca o sa mananc ce mi-ai adus tu?
-Mhm..suntem putin nepoliticosi astazi, dar hai sa trecem direct la ora de istorie.
-Ce vrei sa spui?
-Anastasia este stra-stra-stra-stra-stra bunica ta, iar din intamplare tu arati exact ca ea..bine mult mai frumoasa ce e drept..
-Eu habar nu am despre ce vorbesti..
-Nu conteaza...tu o sa devii sotia mea in 3 saptamani. Nu e minunat?
-Poftim? Eu sotia ta? Cred ca glumesti. si incep sa rad ironic
-Nu. Nu e o gluma.
-Uite...eu abia ce te-am cunoscut. Nu imi pasa de relatia ta lui Anastasia dar eu il iubesc pe Joe, asa ca lasa-ma dracu in pace.
Apoi incepe sa rada ca ultimul psihopat, dupa care se opreste brusc si urla la mine:
-NU! Joe o sa moara oricum pana la sfarsitul zilei, asa ca nu-ti mai fa sperante.
-Stai...nu, nu o sa-l omori...
-Ba da, cam asta intentionez sa fac de cativa ani.
-Te rog..uite raman eu aici cu tine, lui da-i drumul.
-Tu oricum ramai aici.
-Nu, zic...o sa raman de buna voie, fara sa incerc sa evadez. Am sa fiu cuminte si am sa incerc sa...invat sa te iubesc, doar te rg, da-i drumul lui Joe si surorii lui.
-Lizzy?
-Da..
-De unde stii de ea?
-Acesta era scopul misiunii. Te rog.
-Ma mai gandesc.
Si paraseste incaperea, asigurandu-se ca camera e bine incuiata si ca nu pot sa ies. TOCAMI AM FACUT CEA MAI DE CACAT OFERTA.
Markus pov
Sa il las? Sa nu il las? Oferta e buna, ce pot sa zic..da incredere? Markus trezeste-te la realitate, poti face o femeie sa te iubesca. Anastasia te-a iubit. Dar Juilet e speciala. Are ceva mai mult.
Ma duc spre niste sugitori, si ii anunt sa mearga sa il anastezieze grav pe Joe, si sora'sa care la cate teste s-au facut pe ea, nici noi nu stim daca e om sau vampir, si sa ii scoata de aici.
Dupa 4 ore
Picuri reci de ploaie se aud..si cad pe fata mea amortita, la fel ca tot corpul meu.
-Joe! Joe! Suntem intr-o padure, trezeste-te.
-Eliza? Ce se intampla...?
-Nu stiu, suntem intr-o padure, si pot sa jur ca asta nu e lumea vampirilor..
-Poti sa te ridici?
-N-nu...
-Haide te iau eu in bra...JULIET! Stai aici, ma duc dupa Juliet, iar dupa am sa ma intorc..
-Nu..am gasit si un bilet...uite:
"Nu ma cautati, o sa fiu bine!
-Juliet-"Fata asta...chiar si-o cauta cu lumanarea. Daca ea crede ca poate sa scape asa...ma duc la academie, o duc pe Eliza la spital si imi iau intariri!
Moama, sper ca v-a placut
CITEȘTI
Invazia Vampirilor
Vampire-Te rog...te rog cruta-mi copiii! Lasă-i sa plece! Te impor! Astea au fost ultimele cuvinte a le mamei. După asta a fost devorata de un vampir. Eu ce-i drept am scăpat...dar fratele meu mai mic...dar se așa am sa ma ocup eu personal! Nu o sa mai la...