-Juliet?
Haide frate, chiar acum, trebuia sa vina si parlitul asta.
-Hei, buna Connor! si ma ridic si eu in picioare si il las pe pat pe saracultul Joe care ii gen "WTFFF?"
-MOAMA, fata, deci nuj de ce n-ai venit aseara, dar ba, trebe sa vii in seara asta am inchiriat Death Note, si chiar vreau sa...
-Connor, nu cred ca vin in seara asta, e posibil sa ma planuri.
-Planuri? Cu cine?
Ok, aparent acest copil e atat de pierdut in lumea anime-urilor incat nici nu o observat ca mai aveam 5 minute si mi-o trageam cu unu, da ma rog.
-July, daca vrei sa mergi sa te uiti cu el la enime-uri eu sunt in regu...
-Chiar, as prefera sa petrec timpul cu tine, Joe.
-Moama, tipule, HEIII! IO-S CONNOR, deci tu esti iubitul lui Juliet?
-Nu inca.
-Inca? spun eu.
-Inca. spune el.
-Bine, atunci pot sa spun un singur lucru? spuse Connor, apoi continua. Juliet, te-am placut de la primul picior in stomac! Vrei sa fii iubita mea? si se pune in genunchi.
-Hoo! Usor Connor! Imi pare rau daca ti-am transmis alte lucruri, dar mie chiar nu imi place de tine. Deci am sa spun pas.
-Adica ma refuzi..?
-Da, tipule! spuse Joe.
-VEI FII A MEA! si iasa pe usa trantind usa.
****
Dasca va intrebati nu am mai continaut. Am mers totusi impreuna la antrenament. Mi-am luat din nou niste colanti, si o bustiera, apoi mi-am prins parul intr-o coada sus. Apoi am mers in sala, iar acolo ma astepta Joe.
-Esti gata babe?
-Babe? De cand cu asta?
-Mod subtil in care sa imi zici sa nu iti mai zic babe?
-Yep!
-Bun, azi mergem pe teren.
-Teren?
-Da, adica gen, stii tu, alea din armata, cu sarme, si noroi, si tot tacamul.
-Zi ca glumesti!
-Nu chiar.
Apoi m-a luat de mana si am mers impreuna, pe teren aparent. Si da, erau sarme si tot tacamul. Asa ca a trebuitr sa ma si schimb in niste alte haine. *buna logica*
-Uite, July, si ca sa nu te plictisesti am adus-o si pe Natalia care e cu mine in rank.
-Cu ce ma ajuta asta?
-E instructorul lui Crys, asa ca tu, Crys, Connor si Mason.
-Ok. Dar stai, cine-i Mason?
-O sa aflii. Uite-le pe fete. Fetelor, haideti aici!
Ba, pare sa fie destul de bun prieten cu Natalia...adica daca au avut o relatie. Oh, se imbratiseaza. Oh, ok. Nu ca mi-ar pasa, stii?
-Natalia, ea e proprietatea mea, Juliet. Dar eu ii zic July.
-Cum adica proprietate? spuse asa-zisa Natalia.
-Adica e in totalitate a mea. Si din cuvantul meu nu iasa, nu?
-Aaa...da!
Dupa care vin si baietii, iar pe instructorul lui Connor, il chema Liam, iar aparent Mason pare o persoana mai...singuratica, asa ca o sa-l fac prietenul meu. Iar aparent instructorul lui Mason, Nolan, e BFF-ul lui Joe.
-Bun, deci sa ma asculte totii cei din rank A. O sa va arat eu, o singura data, ce aveti de facut, iar noi, instructorii vostri, din rank CC, va vom conometra. Capisi?
-Da. am spus totii la unisol.
-Bun deci, Joe o sa treaca pe sun sarme, o sa sara zidul, apoi o sa inoate prin lac, lacul are 4 metri adancime, ca sa stiti, si 20 de m lungime. Apoi trebuie sa intrati in acea incapere, sa treceti de paza, apoi de lasare, si abia apoi sa luati doasrul cu cifrele 7745. O sa faceti pe rand, in ordine alfabetica. Deci Connor tu esti primul! aceasta era moirobolanta Natalia, ehh nu o plac deloc.
***
Connor e plecat deja de 5 minute, deci presupun ca nu e usor. Din cate am auzit, recordul e detinut de Joe,cu 7 minute si 21 de secunde. La ce nu e bun tipul asta? La ce?
Dup 11 minute si 12 secunde se intoarce Connor, mor cu dosarul 7745.
-E un scor...normal, acum urmeaza Crys, nu ma dezamagi, da?
-Nu te dezamagesc, Naty.
Apoi porneste si ea, iar Joe ma trage la oparte.
-Deci fii atenta, voi sunteti printre cei mai buni din rank A, deci voi s-ar putea sa fiti avansati dupa proba asta, daca aveti un punctaj bun, asa ca da tot ce poti, da? imi spune pe un ton atat de rece.
-Oh, o sa vezi de ce-s in stare.
Iar apoi, se intaorce Crys cu un record nou. 9:56 minute. Iar acum cine urmeaza, me. Eu sunt urmatoarea, asa ca atunci cand imi iau pozitia, ma uit la Joe, iar el da din cap. Apoi aud fluierul.
Ma dau jos la pamant, iar prin tot noroiul ala, si prin toate sarmele alea, ma tarasc cat pot eu de tare. Apoi dupa cativa metri buni, ajung la lac, si pur si simplu ma arunc in lac, si inot, cum inotam la concursuri la 9 ani. Asta se numeste avantaj.
Apoi le sparg usa, cam usor, cand sar doi grasani pe mine. Ei bine am folosit imobilizarea pe unul, iar pe celalat l-am trantit la pamant, cu grasul imobilizat. Am intrat in birou, iar biroul era plin cu dosare, asa ca in loc sa ma gandesc unde are pune cineva un dosar, m-am gandit la cel mai stupid lucru din lume. Si cum ar fii, dupa tablouri, si erau 7, asa ca l-am luat pe ultimul ca sa fie mai repede, si ghici ce? Acolo era. Posibil ni l-o pus in locuri diferita, sau nuj.
Dupa care am alergat spre baza. Am asteptat dupa raspunsul ala ca si cand a fi asteptat comanda la KFC, jur.
-8 minute 42. Bun, unii care incerca asta de luni nu o facut atat. Bravo, esti buna. Dar il mai avem si pe Mason.
Dupa ce Connor mi-a spus ca voi fii a lui, iar Crys m-a felicitat, si sa nu uitam de Joe care mi-o aruncat un "Se putea si mai bine", apare si Mason.
-Mason..tu esti cel mai bun dintre cei 4! Stai..defapt tu si Juliet, amadoi averi 8 minute si 42 de secunde. Felicitari, ati trecut cu un rank mai sus!
Dupa care eu am sarit in sus, impreuna cu prietenii mei, iar Mason, ne-o lasat in seen. Oare cum ii vocea lui? De ce nu vorbeste cu nimeni?
Bun cam atat deci sper sa va placa si mai, va rog, daca va place cartea ajutati-ma sa o fac mai populara. Pup ^-^
CITEȘTI
Invazia Vampirilor
Vampire-Te rog...te rog cruta-mi copiii! Lasă-i sa plece! Te impor! Astea au fost ultimele cuvinte a le mamei. După asta a fost devorata de un vampir. Eu ce-i drept am scăpat...dar fratele meu mai mic...dar se așa am sa ma ocup eu personal! Nu o sa mai la...