..Güneş (içten bir bağırışla),hadi kızım kalk ikinci günden geç kalma bari.
"Başladı yine sabahın güzel sesli kuşu, okullar açıkken her gün aynı saatte uyandırır ve"
..Kahvaltı hazır çabuk ol.
"Diye ince bir sesle bağırır."
-Geldim Babaanne ya ne bağırıyorsun sabah sabah.
..Bak yine aynı terbiyesizliği yapıyor, kaç defa söyleyeceğim şu masaya oturmadan önce elini yüzünü yıka diye.
"Evet haklı aslında her gün ne o usanır bu lafı söylemek için nede ben"
-Tamam babaanneeeee...
..Gelirken dedene de seslen oda uyansın kahvaltısını yapsın.
"Bu sabah rutininden nefret ediyorum hiç mi usanmaz bir insan, yat uyu arkadaş"
-Dedecim, kahvaltı hazır hadi uyan da birlikte kahvaltımızı yapalım.
"Tabi bunun homurdanarak kalkışı beni hep korkutur. İnsan bir tepki verir kafasını kaldırmadan demi"
..Tamam güzel kızım siz geçin ben geliyorum.
"Elimi yüzümü yıkarken en çok sevdiğim şeydir o musluktan akan buz gibi suyu içmek, nedense hep aynısını yapıyorum."
..Hadi Güneş sen masaya otur yoksa otobüse geç kalacaksın.
"Babaannem yine döktürmüş gibi gözüküyor masada bir ben eksiğim :) "
"tabi dedem de yine 60 yaşındaki kadına iltifat ederek gelir, aman bu güzel kokuda ne böyle benim hanım yine neler yapmış bakalım diye. Ya sen git haberleri seyret ne bu aşna fişne böyle töbee aa aaaa."
"babannemde hiç bıkmamış gibi her gün aynı tepkiyi verir 'Ya herif utandırmasana çocuğun yanında beni' diye tabi ben bunları her gün keyifle dinlerim kim sevmez ki iki ponçik yanaklının birbirine iltifat etmesini."
-Canlarım benim ben çıkıyorum.
..Kızım az yedin iki lokma birşeyler daha ye öyle çık.
-Babaanne 5 dakika kaldı yetişemem ben hadi öptüm bb.
"Şimdi heyecan falan sıfır nede olsa 12 sınıf olduk havamız var demi"
"Has..... Pasom boş"
-Abi ilerideki büfeden alıp bassam olur mu ?
..Canım orada duramıyorum,İçerideki insanlardan iste.
"Ya abi bu nedir ya ben nasıl isteyecem şimdi utandım"
'Kısık ve utangaç bir sesle'
-Afedersiniz Fazla Bileti olan var mı ? 'derken bile sesinin tükendiğini hissetti'.
"İşte evet işte tam istediğim kişi o olsa gerek, aman tanrım çok yakışıklı"
..Ben basarım sen yerine otur. Dikkatli ol.
"İsmi neydi acaba tam 1 ay oldu buraya taşınalı ve nedense geldiğinden beri her gün gözü üstümde"
..Yanına oturabilir miyim ?
"Şimdi ne desem bilemedim ki, inşallah konuşmak için değildir yoksa ölürüm heyecandan."
-Tabi ki buyrun.
"Elini uzattı ve"
..Teşekkür ederim ?
"Bir şey bekler gibi baktı, ha adımı soruyor "
..Rica ederim Güneş ismim hıhı Güneş.
"Allah'ım çok utandım ne olur yardım et, Hiç yoktan okula az kaldı Keşke bizim okulda okusaymış diyecem ama böyle utanmaya devam edersem eminim yakında ölürüm."
..Benimki de Ayaz, Memnun oldum.
-Bende memnun oldum Ayaz.
..Eee nereye böyle, ah sorduğum sorumu çantaya bakılırsa okula gidiyorsun. Hangi okul ?
-Arif Molu Malesef.
..Malesef ha, sanırım birileri okulunu sevmiyor.
-Sevmiyor ne kelime nefret ediyorum şu okuldan.
..Bugün benimle biraz takılmak ister misin ?
"Keşke bunu daha sonra ki günlerde söyleseydin"
-Daha okulun ilk günü, seninle gelirsen bizimkiler eminim beni asar.
..Pekala o zaman bunu unutma,başka bir gün söz vermiş kabul ederim
'dedi ve sanki mecburmuşum gibi gülümsedi'-Benim inmem lazım geçebilir miyim, Teşekkürler.
"Şanslıyım ki otobüs okulun önünde indiriyor."
..Güneş
'Sese bakılırsa bu Ahmet olmalı her zaman ki kekoluğuyla '-Ahmet'im Gel buraya, dün neredeydin sen göremedim?
"Ahmet 3 senelik sınıf arkadaşım 4'e koşuyoruz "
..Her sene yaptığımız işler işte hocalar var konuşturma şimdi.
"Her sene okullar açılırken ve kapanırken meşhur içme günleri..."
-Ne anlıyor sanız şu alkolden mavişim ya.
..Sorduğun sorumu ya işte eğlence amaçlı içiyon, dönüyon işte :D'Diye dalgaya alarak cevap verdi.'
-Ahmet sakla beni hocalar bana bakıyor.
"Bizim hocaların en önemli ve en kötü özellikleri koridorun bir ucundan diğer ucundaki makyajı görebilirler."
..Güneş buraya gelir misin ? Kızım.
"aha sı*tık gördü bile "
EĞER HOŞUNUZA GİTTİYSE LÜTFEN YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Sen
Teen FictionLise son sınıf öğrencisi olan Güneş'in hayatından alınan onca değerli insana rağmen tutunacak bir dal bulması... Yaşanacak onca şey varken neden eskileri düşünesin ki ?